ghe ghe ja he ! jouwne is helemaal goed !! en laat t nu maar s raak zijn deze maand !!! !!! GUN T JE VAN HARTE !!!
Hey meiden! Zoo ik kom weer is ff langs wippen Het gaat wel goed met mij ja.. het is best k*t dat hij ontslagen is hij had het erg naar zijn zin op zijn werk.. Maar ja.. wegens bezuiniging moest ie toch weg net als vele anderen.. Ik had met me vriend even gekeken in babywinkels en het is niet te geloven hoe duur alles kost (dat nog wel nu) @Lydia Ik kan me voorstellen dat de dagen voor jou langzaam gaan. ik las dat fer 4 of 5 dagen later thuis komt wat een rotstreek! @Pina Ik heb even naar je chart gekeken maar ik snap er eigenlijk weinig van maar Lydia zegt dat het er goed uit ziet! Ik gun het je ook van harte meid! en ik hoop dat me gevoel gelijk heeft (dat het niet zo lang meer duurd) SUCCES meiden! x kelly
ja babyaanschaf is zeker duur ! kleertjes vind ik altijd wel meevallen als ik dat zo zie maar sommige dingen .. n wagen bijv. kijk ik denk gewoon op MP hoor .. heeft collega van ferdi ook n KEI goeie gevonden ZGAN en dan veeele malen goeiekoper als ik de winkel !
@Lydia ja dat is erg leuk hoor shoppen voor je mini. shoppen is altyd leuk he.. maar als je voor een mini moet shoppen dat is nog veel leuker natuurlijk! Ik haal nu geen eend kleding voor mezelf meer alleen voor me mini-tje @pina Hoe is het met jou? Hopelijk kan jij ook snel shoppen voor je mini! @Bobo18 Hoe gaat het met jou? @Bebie Hoe gaat het met jou? @Sweetangel Hoe gaat het met jou?
Daaag meiden!! Ik kan niet WACHTEN tot ik de prenatal in 'mag' !Ik vind dat ik daar pas naar binnen mag als ik zwanger ben, niet eerder. Heb vannacht voor het eerst sinds ik me herinneren kan gedroomd! twee enorme uitgebreide dromen. Werd er zelfs wakker van. Ze zeggen wel eens als je droomt dan.... (duim duim) Vandaag weer een loopwedtrijdje maar heb niet mee gedaan maar langs de kant gestaan. Ik heb al 3 dagen gevoel van opkomende verkoudheid en heb last van de keel al paar dagen. Dus maar verstandig geweest Nu lekker tv kijken Hoe iis het met jullie?
ik droom ook kei veel... nii om je te ontmoedigen hoor ! vandaag EINDELIJK mn poppetje weer gezien naar 1,5 maand !! pff wat mis ik m !! mn schat ! hij zag er iig wel goed uit xx
hoi ik verveel me... zijn jullie er ? nog iets leuks te vertellen? Ik heb vanmorgen een tijdje (1 u en 45 min) in de Amsterdamse waterleiding Duinen hard gelopen. Heb wel 10 herten gezien en een mega grote roofvogel. TOen ik m zag, vloog ie weg whaaahha, wel een halve meter groot. Jullie iets leuks? x Pina
hmzz.. niet echt iets leuks te vertellen , gaaf man zown groot beest !! hardlopen zie ik mezelf echt niet doen heb er wel s over nagedacht maar nehh ... ik ga zo wel sporten bodysteppen lekker zweten en n mooi lichaam kweken voor mn ventje ( en mezelf natuurlijk ) hihi verder... ja heb geen honing aan me kont maar n poes ! ghe ghe da bees loopt me OVERAL achterna en als ik op de bank zit zou ie t liefst in me komen zitten maf beest ! !
Fijn dat het poesje je een beetje liefde geeft, doe maar poesje Ik hardloop sinds 3 jaar, ik fiets sinds 2 jaar (heb een racefiets en mountainbike) , zwemmen sinds 1.5 jaar en schaatsen sinds deze winter. Doe aan triathlon. Maar het afkicken hiervan is eigenlijk afgelopen najaar begonnen. Zwanger worden en zoveel sporten is een hele moeilijke en gevoelsmatig slechte combinatie !8)
sportief meiske !! goed bezig man ! ik vind t al heel wat dat ik nu 2 keer in de week sport ! hihi !! maar dat voelt wel goed hoor ! pff net ook weer gezweet op plekker dat ik niet eens wist dat je daar kon zweten ghe ghe grapje! maar da was me t uurtje sporten wel weer ! pina ben zo benieuwd eigenlijk naar jou praten al zown tijd en weet je naam wel maar n beeld.. ?! kan me er nog niks bij voorstellen ... ja je lijkt me een lang iemand mooi lijntje ( moet wel met al het sporten ) lang haar midden bruin .. (haha krom woord ) en meestal op n staart.. hihi .. zit ik n beetje in de buurt ?? heb je geen hyves ?? ( PB ) hihi ?! als je niet wil ookgoed hoor ! xx ga ff gtst gemist kijken
Hahaha, volgens mij ben ik niet het type van: oja zie je wel ik dacht wel dat je er zo uit zou zien Ik zal 's kijken wat ik doen kan
nee tog best goed?? of niet ??? kan m alleen maar heel klein zien.. moet je me ff accpeteren .. kan m niet openen
Hey meiden! Hoe gaat het hier? Hebben jullie nog wat leuks of interessants te vertellen? @Pina Hoe voel je je? Heb je al wat kwaaltjes? Wanneer moet eigenlijk weer ongeveer ongi worden? @Lydia Nog ff volhouden he meid.. Je hebt zo te zien wel een leuk poessie uit gezocht. Jullie zijn wel alle 2 lekker sportief bezig! Ik doe het jullie niet na hoor! Liefs Kelly
hey girls, nee niet meer getempt. kan er toch niets aan veranderen en het maakt me alleen maar neurotisch. Moet zeggen dat je zonder tempen wel meer naar je lichaam luistert. lydia, ik heb wel hyves maar ben niet actief meer. alleen om een foto te versturen ofzo. nu verder met werk. oja ik moet om half twee bij de GYN zijn samen met mijn vriend voor de uitslagen van alle onderzoeken. x