hoe irritant !

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by lydia1986, Aug 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja indd die testen heb ik nu ook gehaald ( ja van vorige keer ) ik kocht elke keer die hele dure !!
    terwijl deze net zo goed werken ;)
    haha , als die aangeeft dat ik zwanger ben (ooit) dan koop ik wel een dure voor de zekerheid ! gheghe !

x

2. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hoi ik ben ook weer thuis. En ben niet de beste vandaag...slecht geslapen, hoofdpijn (!!!!) en misselijk. Tis dat ik niet zwanger KAN zijn anders had ik het geloofd ! Pfff

Zo eten maken en dan kom ik nog wel ff bijlezen en ouwehoeren! Heb zin in volgende week! Klussen!!! En nieuwe kansen maken! Spannend. Lyd, lopen we gelijk? haha.

Kelly, wanneer begint jouw klus-periode?wanneer is je week wanneer je ovulatie hebt?

doei!

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    heej ! net eten gemaakt , gepoetst en nu klaar en dus weer ff chekku ! ;)

volgens mij lopen we niet gelijk joh ;) , ja volgende week klussen doen we ook maar dan voor de leuk en niet omdat ik mijn ei krijg ;)hihi
    ik zit nu op de 6e dag pas en heb een cyclus van denk ik 35 dagen .. als t mee zit dus dan is dat volgens mij pas over 2 weken tog ?? maar we klussen zoiezo volop mocht t eerder zijn ! :D

ja kelly .. maak eens een banner ;) kunnen we meekijken (als je wilt natuurlijk ghe ghe ) hoezo nieuwschierig!

ohh hoop echt dat we allemaal snel zwanger zijn !

xx ly

4. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Ik heb ook een gemiddelde van 35-36 dagen! maar het kan dus ook minder zijn 30 bijvoorbeeld. En daar houdt de banner geen rekening mee! Dan zou ik vanaf vrijdag mogen klussen haha..ik ben posi he !?

In hoeverre heb jij al nagedacht hoe je omgaat met een kind thuis? heb je al een kamertje/spullen? Kelly, van jou las ik dat je al kleertjes kocht. Heb je al meer dingen gekocht??

x

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hej :)

mijn vriend en ik wonen nu ong, 1,5 jaar samen en hebben een (voor ons 2e) groot huis..

heb nu heel luxe een mooie logeer kamer en een grote inloopkamer/kledingkamer !
    daar staat nu alleen een HELE grote kast en 2 inbouwkasten , dadelijk als ik zwanger mag worden dan doen we die grote kast naar de slaapkamer en die inbouw kasten verbouwen we als soort van commodekast !
    als ik dit zo opschrijf krijg ik er al zin in ;) gheghe!
    maar ja als ik zwanger ben voor dat fer weg gaat zal ik t toch alleen moeten doen ;) maar dat komt wel goed !

en jij / jullie ??

we hebben verder nog geen spullen bytheway ;) , dat koop ik dan wel ,..

x

6. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hey, heb je n prive ber gestuurd.
    :)
    Tot zo!

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    heej :)

heb t gelezen ! was ff een mc-flurrie halen met fer :) haha had ie zin in dus ja dan ga ik wel ff mee!

fer en ik zijn 6,5 jaar samen en zijn er nu helemaal klaar voor , we hebben dit huis samen gekocht omdat ik graag uit huis wilde en fer mee gesleept heb ;) haha (moederskindje )
    de kleding kamer is nu lime groen maar dat wordt wel anders hoor als t een baby kamer word.. maar wat ... :( zou t nog niet weten ! wil wel iets moois op de muur schilderen..
    ach ja heb nog zat tijd om daar over na te denken..

nou dat we er maar snel aan mogen beginnen ;)

klussen,klussen,klussen !! :D

8. kelly87

kelly87 Actief lid

Aug 25, 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    Hey meiden!

Dat was deze week:D dus.. ook geklust hahaha
    wat is een banner?:D
    IK woon met me vriend in een flatje in ijmuiden met 2 slaapkamers en een grote slaapkamer:) voor ons dus groot genoeg:) maar in de toekomst willen we ook wel een huis kopen. en ik sta ook nog ingeschreven voor een eengezinswoning dus...;)

Liefs kelly

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    komt ie ;) :

boven in de balk waar ook forum staat staat ook banner , daar kun je een banner maken met je cyclus (moet je ff je dagen invullen en je laatste ongi )
    dan kun je die link kopieren en plaatsen bij gebruikersinstellingen en dan bij handtekening wijzigen ;)

dan houd de banner voor je bij hoeveelste dag van je cyclus je zit en wanneer je ei komt enz ;) en wanneer je mag testen..

dat hebben wij ook onder al onze berichten staan ;)

ohh kijk : je bent dus al mooi aant klussen ;) hihi succes dan !
    ben benieuwd weer over n week of 2 :)
    x

10. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Spannend Kelly !! Heb je er een goed gevoel over? Ben erg benieuwd hoe het gaat lopen, ik hoop dat je geluk hebt! hou ons op de hoogte !

Ik ga nu douchen en gezellig zijn met mijn mannetje. En we gaan het er even lekker van nemen. (goed tegen mijn hoofdpijn :$ dat heb ik nog steeds..pfff)

SLaap lekker !!!

xx

11. kelly87

kelly87 Actief lid

Aug 25, 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    hey meiden!

ik ben aan het proberen om een banner aan te maken ik heb me cyclus ingevuld en een achtergrond en wijzer maar wat nu?

liefs kelly

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    dan moet je de link die er nu onder staat ( de bovenste ) kopieren , dan ga je naar gebruikersinstellingen en staat er links in het rijtje hantekening wijzigen en daar moet je die link weer plakken . dan onderaan opslaan en dan staat ie er ;) succes :)

13. kelly87

kelly87 Actief lid

Aug 25, 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    ik weet niet of het gelukt is

14. kelly87

kelly87 Actief lid

Aug 25, 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    jippie het is gelukt
    wat bedoelen ze met dan kan je testen? welke test bedoelen ze?:D

thanx!!

wel leuk om te zien:)

leifs kelly

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ghe ghe !

een zwangerschapstest ,

eerst zeggen ze dag 1 bijv. van je cyclus , dan nog .. dagen tot je eisprong en daarna komt nog .. dagen en dan kun je testen !

leuk dan kunnen wij ook mooi meekijken en duimen ;)

x

16. kelly87

kelly87 Actief lid

Aug 25, 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    ow okeej!
    dat is wel leuk!
    gelukkig hebben jullie me dit gevraagd om te doen het is toch wel leuk om te weten.:)

maar ik ga douchen en dan ga ik lekker slapen.
    ik heb de hele tyd pijn aan me rug en me buik zit de hele tyd te knorren ik word er gek van:(

weltrusten!

liefs kelly

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ghe ghe :) okee !!

slaap lekker en tot snel :)

x ly

18. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Gefeliciteerd met je eerste banner, Kelly ! (grapje) :D

Nou die banner vn mij kun je met een korretje zout nemen, haha.
    Maar ben heel blij want mijn temp is weer goed gezakt, naar 36.4.
    Hoe langer hij lekker laag is, des te groter is de kans dat ie straks ineen een graad stijgt, en dat duidt er dan op dan mn eisprong is geweest (als ik het allemaal goed begrijp).

Checken jullie ook de symptomen van je bm ?Of ie hoog of laag ligt bijvoorbeeld? dat geeft me soms net ff meer bevestiging (en probeer dan mijn lichaam te snappen)

Nou ik ga vlug klaar maken, werken en dan morgen heerlijk vrij!
    Fijne dag meiden!! :);)

19. kelly87

kelly87 Actief lid

Aug 25, 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    Hey pina82

Goed he? dat het me gelukt is om een banner aan te maken:D
    Ik heb helemaal geen verstand van het temperaturen ik heb dat nog nooit gedaan:)
    Je vroeg eerder aan mij of ik er deze keer vertrouwen in had ik zal je eerlijk zeggen eigenlijk wel vraag me niet waarom maar dat gevoel heb ik een beetje stom he:( en jij?;)

Liefs Kelly

SUCCES meiden

20. kelly87

kelly87 Actief lid

Aug 25, 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    tenminste laat ik het zo zeggen dat ik denk dat het niet zo lang meer duurd voordat ik zwanger ben.;) ik hoop dat jullie ook snel zwanger zijn:) jullie hebben me zo goed geholpen door jullie voel ik me weer lekker en niet zo depressief:D want ik werd echt gek van de mensen om me heen die steeds zeiden 'je bent er teveel mee bezig' lekker makkelijk gezegt van hun:)
    Ik hoop voor de kerst dat zal een mooi cadeau-tje zijn:D

Liefs kelly

Share This Page