ohja .. ben benieuwd.. dan zul je indd ook wel in n rustigere wijk wonen als je ma niet in veghel gaat kijken , geen hol aan hier ! ( vind ik echt hoor ! )
Hey meiden! @pina Ik vind het echt zo leuk voor je meid! Hoe voel je je? ben je al lekker misselijk? Ben je nog fanatiek aan het sporten? of heb je dat nu een beetje achter je gelaten? Hoe gaat het met het zoeken van een huis? @Lydia Hoe is het met jou? Het zal voor jou niet echt makkelijk zijn he.. 2 vrouwen om je heen die zwanger zijn. Ik hoop als Fer terug dat je samen met ons kan genieten van je zwangerschap! (ik ben dan al misschien bevallen maar dan kunnen we er nog over praten ik hou een 9 maanden dagboek bij dus.. ik kan alles terug lezen). @sweetangel28 Hoe is het met jou meid? Ik hoop dat de pil je cyclus heeft geholpen! (dat was jij toch..) @bebie Hoe is het met jou? Lang niks van je gehoord. @bobo18 En hoe is het met jou? Wil het een beetje lukken met de benjamin van de groep? Ik hoop niet dat ik iemand ben vergeten! x Kelly
alweer (bijna) 25 weken joh !! gaat snel man ! met mij gaatie wel hoor wel leuk zo als je ziet hoe we begonnen , en nu gewoon al 2 zwanger ! ben heel blij voor jullie hoor !! als ik dan dalik zwanger ben kan ik mooi alles aan jullie vragen ik heb gister met me zusje alle kleertjes die voor trot te klein waren uitgezocht... hij zit nu in maat 92 ong. dus alles wat daaronder valt heb ik uitgezocht en meegenomen ( om te lenen voor onze aankomendde kleine ) echt zoo schattige kleertjes gewoon maatje 50 zit er ook bij kei poepig hihi nu maar hopen dat we snel ( uberhoubt al kunnen ) zwanger worden als ferdi terug is !! kan niet wachten om kleertjes te kopen / mooie zwangerschapskleren aan te doen / het kamertje te maken ! oioioi hihi !! fijne avond meiden ik ga dadelijk sporten x
Hoi meiden, @Kelly ja dat ben ik klopt ben nu met mijn laatste strip bezig nog 2 weekjes en dan is het eindelijk weer over met de pil en dan maar afwachten wat er met mijn cyclus gebeurd @lydia ja die kinderkleertjes in kleine maatjes zijn allemaal zo scheetig kan er uren naar kijken in de winkel vind het allemaal ook zo lief @pina oke nou heel veel plezier en succes bij het bekijken van die plaatjes dan groetjesss
hey meiden, weinig tijd moe en enorme spierpijn in mijn billen alsof ik 20 uur in de auto heb gezeten (wat ik niet heb gedaan) zal er allemaal wel bij horen. Ook het zere-tepels-periode is aangebroken! nou lydia, hou je maar vast!! haha. gelukkig geen last van als je een bh aan hebt. (stelde gisteren nog voor om met vrijen mijn bh maar aan te houden, maar hij beloofde voorzichtig te zijn..) als je er al naar kijkt dan... ! ahaha. Slaap lekker meiden! xx
hihi pina zullen maar zeggen dat het erbij hoort ... haha ''stelde voor.. '' ghe ghe ! slaap lekker ! x
Hey meiden! @lydia Het gaat zeker snel! Maar ik ben al best wel bang voor de bevalling ja.. schattig he die kleine kleertjes! Dat is het voordeel als je een zus hebt die al een kind heeft.. Ik heb 2 zussen en 1 broertje en allemaal hebben ze al een kindje. En de babykamer doen is ook echt heel leuk! (de mijne moet nog hoor). @Pina ja.. ja.. dat hoort er allemaal bij! Maar het is voor een goed doel toch.. Ik had helemaal geen zere tepels Ik had eigenlijk helemaal niks te klagen! Ik was ook niet misselijk ofzo.. Ik kan nu tydens het klussen niet meer op me buik of me vriend kan niet meer boven Nu moeten we steeds hetzelfde doen anders neemt die kleine meid me dat kwalijk. haha! Heb je al zo een beetje het gevoel wat je krijgt een jongen of een meisje? Vaak heb je als moeder toch gelijk. Ik denk een jongen! @sweetangel28 Gelukkig was jij het en heb ik me niet vergist Ik ben een beetje vergeetachtig geworden! (hoort er allemaal bij he..) 2 weekjes is nog te doen toch.. nog ff volhouden dan krijg je er vast iets moois voor terug Dat hoop ik voor je! go cyclus, go cyclus! haha! SUCCES meiden! X kelly
heey meiden Zit nu lekker 2 weekjes in frankfurt maar errruuggg koud hier Verder wel een leuke stad om te shoppen @ Kelly het is je vergeven hahaha en jazeker 2 weekjes is wel te doen gaat snel nu toen ik eraan moest beginnen had ik echt zoiets van bah 3 maanden die stomme pil weer slikken :x maar goed ben der bijna nu en dan maar hopen dat de cyclus wat op gang komt uit zichzelf tot nu toe met de pil moet ik zeggen dat het toch wel erg vreemd is ongi te worden na 25 dagen haha hoop dat mijn cyclus uit zichzelf ook rond de 30 dagen komt te zitten. En dan maar weer flink oefenen @ Pina wat vervelend voor je dat je tepels zo gevoelig zijn !! maar wel een goed teken natuurlijk hoort er allemaal bij hoop dat ik er binnenkort ook over mee kan kletsen @ Lydia wij gaan elkaar beloven dat we zwanger zijn nog voor september dus goed ons best doen hahaha hebben een paar maanden de tijd dan Wens iedereen een fijne avond toe en tot schrijfs -xxxx-
hoi hoi !! iedereen weer actief zeg vandaag. gezellig ja die tepels/borsten dat is een naar iets. soms steekjes/branderig gevoel rondom, en als ik ren dan schudden ze en dat doe ook zeer. Ja ik had een hele kleine cup, dus het indrukwekkend voor mij om te merken dat ze met de week groeien. Dat is ZO gek. Heb nog niet echt grotere/donkere tepels dat niet. Kelly, ik heb ook nog niets gekocht hoor. Ik ga terouwens wel naar de 9mnd beurs! ik heb nog 3 avondkaartjes over. dus als je interesse hebt..? Je mag ze hebben. Het is op 18 of 19 feb. Mijn vriend gaat met me mee. Ik heb er wel zin in . Mijn ouders en sch. ouders weten het trouwens al. Was erg leuk te vertellen. Dit weekend mijn sch.zus/zwager en eigen zus vertellen. Mijn ouders hebben gezegd dat ze een kinderwagen willen geven, dat is wel fijn zeg! die krengen zijn best duur ! Lydia..zit je een beetje in de Carnaval? ik zal er denk ook aan moeten geloven volgend jaar, indien verhuizing door gaat! Ik ben totaal niet van de carnaval dus. hahah xx Pina
Goede morgen allemaal, Gaat dat groeien zo hard dan pina ? moet er niet aan denken heb al een dd cup maar is allemaal voor een goed doel natuurlijk. Wat was de reactie van je ouders en schoonouders ? Ze zijn vast erg blij met dit nieuws Hebben jullie ook zo'n last van sneeuw geloof dat ik nu zo onderhand een hekel begin te krijgen aan de kleur wit haha Het is hier in duitsland echt erg met de sneeuw. Lydia heel veel plezier met het carnaval vieren hoe ga je verkleed ?? Ben vorig jaar in breda geweest om carnaval te vieren is echt super daar!! Was verkleed als lieveheersbeestje haha. Fijne dag meiden !! Tot schrijfs =xxxx= angel
heeej ladysss !! dat kom och nie vaak voor dat ik zoveel moet lezen hihi ! gister hele dag studiedag gehad , en savonds kienen ( helaas nils gewonnen.. ) niet in de carnaval BRABANTSE NACHTEN ZIJN LANG , LALALLALAAL '' hihi lydia is helemaal into de carnaval da vind ik t leukste van heel t jaar hihi ik ga als ... ehhh : * chinees * legervrouw * roze jurkje met kroontje * van alles roze , roze rok , roze riem , roze lippen , enz enz hihi heb altijd van alles ... maar echt leuk hoor pina ! maar ja ik ben er dan ook mee opgegroeid natuurlijk . dus de aankomende 5 dagen ben ik into the carnavall pina hihi ineens grote boobies , jammer dat je er last van hebt .. was anders wel leuk toch sweetangel indd , DEAL ! hihi hopen dat het ook lukt .. hoop t zo hoop t zo !!!! en kelly alweer over de helft.. snap dat je dan langzaam toch wel aan de bevalling gaat denken .. dat lijkt me ook t enige minpuntje aan de zwangerschap nou lady's ik ga ff verder bijlezen.. hoop dat ik niemand ben vergeten .. ! xxx
ohja ik heb nog niet verteld dat ik helemaal KRANKEJORUM word van mn cyclus.. 299d4f Ovulation Charts
hey lydia is het zo erg dan meid ? nog steeds niet ongi ?Hoop voor je dat er snel duidelijkheid komt met je cyclus. Ik was zo stom om van de week de pil 3 dagen te vergeten heb nu erge pijn in de onderrug en onderbuik maar goed mijn eigen schuld En ik hoop het ook zo dat het ons gaat lukken We gaan in ieder geval ons best doen Misschien gebeurd het wel in dezelfde periode en zijn we samen in dezelfde tijd uitgeteld hihi. Kunnen we elkaar mooi op de hoogte houden en pina en kelly om onze vragen te beantwoorden haha want die zijn al zover. =xxxx=
hihi ja indd.. mhh last.. dat zou wat zijn als je nu ineens zwanger zou zijn , notabene door de pil heen ! haha maar ja je moet nog 18 dagen dus lijkt me dan weer sterk.. hmm nog even volhouden meid ! nog 18 dage x
Ja dat kan ook niet zijn gewoon die rare pijntjes die ik ook had toen ik de pil niet slikte En jazeker schiet allemaal op nu Blij toe hoop echt dat het geholpen heeft. Hoop echt voor jou dat je cyclus ook goed gaat komen