Nou is een ingewikkeld verhaal was al langer bezig eerst om zwanger te raken in mijn vorige relatie heb ik een miskraam gehad.Die relatie heb ik verbroken omdat hij erg agressief was en het nodig vond mij te slaan. Met mijn nieuwe relatie zijn we eigenlijk al vanaf het begin bezig dus denk nu bijna 9 maandjes ongeveer kon hem al langer en we waren vrienden in het begin we hebben allebei dezelfde droom en dat is een kindje Maar wilde dus niet echt lukken ivm met mijn rot cyclus. Ben in 1 jaar tijd maar 3x ongi geweest om gek van te worden.
ohhkee. beetje apart verhaal als ik t zo lees ( misschien da tt lijkt .. ) maar zo komt t over dat een wens voor een kindje jullie bij elkaar heeft gebracht ? k vroeg het omdat ik je banner zag van zoveel dagen gelukkig samen !
Haha ja inderdaad supernummer!! Leuk dat je me toegevoegt hebt op hyves Altijd leuk om te zien met wie je kletst
Aah ja we zijn nog niet zo lang samen maar al vrienden daarvoor en we zijn allebei zeker van de zaak dus waarom niet we weten wat we aan elkaar hebben en dat we met elkaar verder willen Klinkt misschien gek voor andere die me niet kennen haha maar is een lang verhaal En ben maar blij dat het niet gelukt is met mijn ex
nee indd , achteraf gezien kun je daar dan indd blij om zijn .. en tuurlijk als jullie weten dat jullie voor altijd bij elkaar blijven kun je niet vroeg genoeg beginnen en nu maar hopen dat we snel geluk hebben
Jazeker en dat gaan we ook wel hebben !! We houden de moed erin hihi Alles komt goed ook voor ons !! Mijn mam heeft het de hele tijd over een tweeling die wij gaan krijgen als ik zwanger raak haha het zit in beide kanten van de familie dus het is wel mogelijk Dat zal helemaal een surprise zijn Komt allemaal wel goed meid echt zodra je mannetje terug is ligt dat superei te wachten hihi
hihi ja he ben ook totaly in love met dat manneke! en nu helemaal '' iejjj-ja ! '' haha lydia maar goed , ga naar mn werk , net snel omgetoverd tot chinees vandaag doen wij al verkleden ff snel pakketje voor ferdi wegbrengen en dan tot 18.30 werken en daarna zumba ! x
Hey meiden, Het blijft zo stil Heeft iedereen een goed weekend gehad en een leuke valentijn ?? Hoe is het met de zwangere dames en met jou natuurlijk ook lydia Mijn valentijn was super ben lekker uit eten geweest en daarna naar de film en s'morgens een ontbijtje op bed gehad Fijne avond allemaal =xxx=
heej met mij ... BRAK! 4 dagen carnaval erop zitten en ben KEI verkouden/brak/BLEHG ... en dan eigenlijk vanmiddag nog kroegentocht maar ben ff aant twijfelen of ik daarheen ga ... :S leuk valentijn ! wij doen daar eik nooit aan maar dit jaar had ferdi n kei mooie bos bloemen besteld en mooi kaartje ( en nog n digi-kaartje ) kei lief ! vandaag zitten we BTW op de helft ! aftellenn maar !! fijne dag meiden ! xx
Awww lydia wat vervelend hoop dat je je snel beter voelt !! Wat leuk een bos bloemen Zeker lief van hem.. Wat fijn dat je op de helft bent nu gaat zeker supersnel voor je het weet staat hij weer voor je !! Veel plezier als je toch besluit de kroegentocht te gaan doen Fijne middag allemaal
hey lyd, bedenk maar zo je hebt waaarschijnlijk goed lol gehad waardoor je nu zo brak bent (bier?) ! als je zwanger was, zou je alleen zijn en geen carnaval hebben gehad zoals je nu hebt gehad ! Meis nog 2 mnd ! jij redt dat!! xx
heej ! thanx pina hoop indd dat t snel voorbij gaat die laatste 2,5 maand kreeg vandaag vanuit defensie een bosbloemen om me sterkte te wensen met de laatste 2 maanden kei leuk ! maar ik had hier graag zwanger op de bank gezeten hoor zonder bier ( want dat heb ik indd n hoop op ) hoeist verders met u pina? x