Hey meiden! @Lydia Wat lief dat Fer bloemen en een kaartje voor je heeft laten bezorgen. Wel leuk van de defensie dat ze je bloemen sturen. Ik kan me voorstellen dat je liever zwanger op de bank had gezeten. Je bent over de helft YEAH! Heb je geen foto van toen je verkleed was als chinees? Ik heb wel foto's van me buik maar dat is van 21 weken die nieuwe moet me vriend nog op de computer zetten. Maar je ziet het niet goed hoor omdat ik zit. ik moet eigenlijk een foto van de zijkant he.. @sweetangel28 Een tweeling? Dat is ook leuk he.. Bij ons komen ze ook best wel veel voor (mijn oma had 12 kinderen waarvan 2x een tweeling en me zus had ook een tweeling maar daar is er 1 van afgestoten). Mijn vriend moest werken met valentynsdag maar ik had wel leuke pantoffels van hem gekregen. (jou vriend heeft ook wel groots uitgepakt). @pina Hoe voel je je? Wel leuk dat je met je vriend naar de 9 maandenbeurs gaat ik ga niet omdat het financieel niet zo goed uitkomt (me vriend is ontslagen wegens bezuiniging). Ik ga volgend jaar wel dan is het nog leuker (als je kindje is geboren) dan kan je leuke dingetjes kopen met de foto van je kindje. heel leuk! Maar als me vriend zijn werk nog had dan had ik wel een kijkje genomen hoor! SUCCES meiden! x kelly
hoi meiden Lydia, ja gaat wel goed hoor. erg moe vanavond. ma en di lekker vrij dus ik ga goed uitrusten. mijn vriend is ook vrij. di naar de verloskundige. en 8 maart 1e echo. Hey Kelly, ik zag dat jij met 10 weken EN met 12 weken een echo hebt gehad. waarom is dat?? is dat normaal? Je bent ook al ver zeg! 26 weken, jeetje! Nou meiden, jullie nog plannen dit weekend? x Pina
8 maart.. pff dat lijkt nog ver weg voor je ! hmm niet heel spannende planne .. morge die zus van ferdi meehelpen met verhuizen .. ver niks eigenlijk .. net lekker 45 minuten met ferdi op msn gezeten ! fijn om gewoon lekker te kunnen ouwehoeren over van alles en niks ipv snel 10 bellen zeggen wat je zeggen wil en weer moeten ophangen omdat de verbinding zo brak is ...
Hey meiden! Ik heb inderdaad met 10 weken en met 12 weken een echo gehad. De echo van 10 weken was een gewone echo. En de echo van 12 weken was een combinatietest dan moet jij bloedprikken en gaan ze kijken of jij een hoge bloeddruk hebt of dat je ijzer te kort komt en nog veel meer. Bij je kindje kunnen ze zien hoe groot de kans is dat je kindje het downsyndroom heeft. Ze gaan een nekplooimeting doen dan gaan ze de dikte van het nekje meten en ze gaan kijken of het een neusbotje heeft en ze gaan kijken of het geen open ruggetje heeft. En ze gaan ook de lengte van je kid zelf opmeten (is altyd leuk om te weten toch.. dat hebben ze ook bij mij bij de 10 weken echo gedaan) Je ziet echt een groot verschil tussen die 2 weken dan is je kindje ineens zo groot gegroeit! Je voor de combinatietest wel betalen. De andere 2 echo's word wel vergoed door je verzekering! @Lydia Wat k*t dat de verbinding daar zo slecht is.. Msn is ook leuk toch.. een beetje ouwehoeren. Ik kan me voorstellen dat hij naar huis wil (naar zijn aan staande vrouwtje) Ik hoop dat als hij terug is dat je in 1x zwanger bent en dat je met ons mee kan praten over je kwaaltjes. DAT ZOU MOOI ZIJN! X kelly
Wat moet je daarvoor betalen KElly, voor die 12 weken echo/combi test? Heb idd gelezen dat het v.a. 36 jaar wel vergoed wordt vanwege verhoogde kans op afwijkingen.
@pina Ik moest aan de verloskundigepraktijk 76.50 betalen. En dan ook nog ongeveer 65 euro aan het ziekenhuis voor het bloedonderzoek. Wij vonden het wel een goede investering. Sommige mensen die kiezen bijvoorbeeld voor een 3-d echo dat hebben wij niet gedaan hoor want je hebt al 3 echo's van je kindje en straks heb je het toch in je handen (die echo is ook duur hoor). Ik weet wel dat als je over de 35 bent dat je bij de risicogroep zit maar ik weet niet of ze die echo vergoeden (dat zou best kunnen). En dat ze een vruchtwaterpunctie gaan doen maar dat schijnt ook niet echt goed je kind te zijn die vruchtwaterpunctie. Maar dat kan je beter vragen aan de verloskundige dinsdag. (dat durf ik niet met zekerheid te zeggen) x kelly
hoi hoi lady's ! zo heb lekker gelambald ! en nu mooi ff ZP'en en ferdi komt dadelijk als het goed is online! net mooi 30 minuten aan de tel. gezeten .. en t zijn nog maar 8 weekenden ! ( zo zegt ferdi 't en nog 8 kadotjes zegt ie dan ) nah ... girlsss spreek jullie !! xxx
meis wat je heb toch een akkelig lange cyclus! hoop dat je vlug ongi wordt zodat je weer een stabiele normale cyclus hebt x nog 8 weekenden!!
Goede morgen dames Hoe is het met iedereen allemaal een goed weekend gehad ?? @ Pina wat spannend de eerste echo maar wat zullen die 2 weken lang duren .. Hoe voel je je verder ?? @ lydia Wat fijn dat je zo samen met je manneke op msn kunt kletsen Kan je ook videogesprekken voeren of dat niet?? Zou helemaal mooi zijn als dat zou kunnen Ik had me vandaag toch iets raars en weet niet wat ik ervan moet denken of het nu ongi is of niet... Ik ben in de 3de week van de strip en heb vannacht wat druppels bloed verloren hoop maar dat alles goed is heb ook ineens erg veel last van puistjes dat heb ik normaal nooit zo erg.. Hoop echt dat de pil me geholpen heeft met mijn cyclus anders ben ik weer terug bij af en zijn die 3 maanden voor niks geweest pfff Wens iedereen een fijne dag toe !! =xxxx=
hmmz.. je hebt je pil niet zo goed geslikt toch... dadelijk hettie nii geholpen hihi.. ja msn is echt fijn.. jammer genoeg geen beeld erbij .. heb m al heel lang niet gezien .. laatste x was paar weken terug met de thuisfront dag maar ja dat was 2 min en daar zaten nog 5 anderen bij .. dus ja .. pff ben blij als ik m weer LIVE ken knuffelen ! x
Nee dat klopt ben de pil direct na de stopweek 2 dagen vergeten maar zal dan wel heel veel geluk moeten hebben mocht het raak zijn woensdag is de laatste dag van de pil en dan maar afwachten... En begrijp dat je hem live weer wilt knuffelen hoop dat de tijd voorbij vliegt meid Hoe is het nu trouwens met je cyclus je had toch wat probleempjes is dat weer in orde ? =xxx=
Shit zeg !! Je hebt wel 2x duidelijk een flinke daling en dan flink weer omhoog wat raar zeg !! Heb je dit altijd zo ? Ik zal als ik jou was toch eens laten checken als dit zo aan de gang blijft gaan is toch wel raar Hoop voor je dat de duiveltjes snel op bezoek komen dit is ook niks. =xxx=
hmm ja weet t ook nie.. hoop dat mn ei nu doorzet en dan 14 dagen later ong. ongi.. maar ja zit ik nog bijna op 60 ... maar goed... hopen dat t toch wa beter word...
Dat hoop ik ook voor je jeetje ik weet wat het is om van die lange cyclussen te hebben vreselijk de laatste die ik had voordat ik aan de pil begon was 90 dagen en nog steeds geen ongi ben toen maar begonnen met de pil.. Hoop echt voor je dat het snel beter word Fijne dag !! =xxx=
sweet angel hoe ist nu ??? xxx ik heb mijn vakantie geboekt 13 maart / 20 maart naar EGYPTE !!! chillluhh !
Hey meid Heerlijk lekker op vakantie en dat al over 2 weken !! ben jaloers haha . Niet te bruin worde he hahaha geniet er lekker van meis.. Hoe is het verder met je ? Hier gaat alles goed alleen de laatste dagen erg moe en heb een vekoudheidje de ongi is nog niet in zicht maar heb nog een aantal dagen en daarna hopen dat het allemaal goed loopt!! =xxxx=
hihi ja heb er ook echt zin in ! en als ik dan terug kom ist nog 38 dagen !!! en jij ! yehh nog 2 dagen .. ben benieuwd ? en ook oft nu geholpen heeft !!!
Ja schiet dan lekker op als je terug komt 38 daagjes zijn zo om !! De duiveltjes zijn hier gearriveerd Hoop zeker dat het geholpen heeft is dat niet zo dan weer terug naar de ha en krijg dan een verwijzing naar de gynecoloog.. =xxx=