Nee nog niet eerder zo'n mooie cyclus gehad (vanmorgen ging de temp dus echt 0,1 omhoog hihi ) Hiervoor had ik hele lange van 3 tot 4 maanden en volgens mij ook geen ei dus het slikken van 3 maanden pil is denk ik toch niet voor niks geweest was er zo ongerust over.. Heb regelmatig geklust ja Maar dacht eerst dat mijn ei op maandag zou komen dus had zondag geklust aangezien dat zaadjes langer kunnen overleven moet dat wel op tijd zijn geweest voor de dinsdag Had wel pijn met vrijen zondag heb dat normaal ook nooit misschien dat het allemaal met elkaar te maken heeft Wat vervelend voor je dat je niet lekker bent Meestal gebeuren die dingen in de nacht ja met verkoudheid vreselijk word maar weer snel beter !! =xxxx=
godverdomme !! ik dacht kan toch niet dat jullie niet gepraat hebben , ikke opzoeken en ja hoor hij geeft gewoon niks meer aan :S !!! stom ding !! maar goed hier ben ik weer.. alweer 2 dagen aant werk.. zaterdag om 16.00 gaan doucen 17.30 opgehaald bij t hotel en uiteindelijk om 05.00 lag ik in mn bedje in mn eigen huisje was echt n heerlijke vakantie lekker niks gedaan en alleen maar gezond/gek gedaan ( foto's gemaakt haha ) / en gelambald ! was echt lekker.. nah nog iets van 4 wken dan vertrekt ferdi uit afghanistan en nog iets meer dan 5 weken dan issie EINDELIJK weer thuis.. pff kan niet wachten ..!! kelly , je meisje gaat vast nog wel goed liggen , ben benieuwd naar de volgende echo.. alweer 31 weken joh !! pina , hmm nii zo lekker !? nu weer wel ?? hoop t wel en sweetangel ! , fijn hé een goeie cyclus en nu maar hopen dat hij meteen zo goed is dat er geen volgende aan hoeft te komen hihi duim voor je hoor meis.. ik zit nu op dag 22 en ben benieuwd wat hij deze maand weer gaat doen .. hoop dat ie goed is want anders is fer dadelijk terug en heb ik nog een flut cyclus !! .... xxxxxxx
Hey lydia Heb gezien dat je een leuke vakantie heb gehad heb al je foto's bekeken hihi Superleuk !! En wat ben je toch bruin geworden ben jaloers haha Hoop voor je dat je ei snel tevoorschijn komt En die 5 weekjes zijn zo om meis !! Voor je het weet staat hij weer voor je tijd is snel gegaan zeg jeetje.. Zeker fijn zo'n cyclus en dat temperaturen is echt een uitkomst !! Hoop zeker dat er geen volgende aan hoeft te komen maar heb zo'n gevoel dat dat wel gaat gebeuren heb niet echt veel last van kwaaltjes het enige wat ik heb is dat ik erg vroeg wakker ben en continu het gevoel te hebben een blaasontsteking te hebben wat niet zo is af en toe wat steekjes in de buik maar kan ook helemaal niks te betekenen hebben moet gewoon afwachten tot volgende week hihi =xxxx=
heej lady's , zat net topic te lezen van dat meisje met die stinklucht van beneden maar las daar dat Lactacyd ( die 'poes' zeep ) helemaal niet goed voor je en al helemaal nii als je zwanger wilt worden .. dat wist ik niet hoor ik gebruik dat altijd... !!!! :O wisten jullie dat ? en moet ik daar nou mee stoppen ?? x ly
Hey meid Ja ik wist dat schijnt niet goed te zijn voor de zuurgraad waardoor zaadjes minder kans hebben te overleven dus als ik jou was zou ik ermee stoppen ik gebruikte het ook altijd ben ermee gestopt =xxx=
oehw... hmm dan stop k ermee als fer terug is .. ( grr vond het juist zo fijn .. ) las wel in n ander topic dat er in de info va lactacyd staat dat het geen gevolgen heeft om zwanger te willen worden.. maar ja ik stop er gewoon mee ! ik heb er ALLES voor over om zwanger te worden hihi ! xx
ja dat snap ik wel Had ook nog gelezen ja heb gezien dat het volgens hen geen kwaad kan maar je weet natuurlijk maar nooit vond het ook altijd fijn te gebruiken =xxxx=
Hey meiden! Pina Hoe is het met je? Dat je je rot voeld dat krijg je kado Straks krijg je nog meer kwaaltjes haha! Maar het is voor een goed doel he.. Ben je nog naar de 9 maandenbeurs geweest? zo ja, heb je wat leuks gekocht? Je moet trouwens wel regelmatig nog blijven klussen he.. dan blijft je baarmoederwand soepel Lydia Gelukkig heb je een fijne vakantie gehad Ik ben inderdaad ook wel jaloers op je kleurtje Nog 4 weken maar ow.. dat is zo om meis! Ik krijg alleen een echo als ze niet goed groeit zodat ze kunnen zien wat de groei tegenhoud. Ik hoop dat ze gewoon is gegroeit (het is altyd wel leuk om je kind te zien maar dan liever gewoon als alles goed is en niet om zo'n reden). Ik gebruikte ook lactacyd maar bij mij hielp het niet(misschien stonk ik zo erg haha). sweetangel Over 7 dagen kan je testen. ow wat spannend.. Je kan als je innesteling hebt gehad het voelen (ik voelde een balletje aan de onderkant en dan links van me buik en je voeld bij je schaambeen een soort van golfjes. Met de 10 weken echo zei ik dat tegen die mevrouw en toen zei die mevrouw 'goed dat je dat voeld dat is je baarmoeder'. (je kan dat al op tyd voelen) Ik heb zaterdag een babyshower ik heb geen idee wat het is maar me zus organiseerd dat voor mij. Ik heb daar wel zin in! even denken wat heb ik nog meer te vertellen.. ow ja.. de muur van de babykamer is roze (heel mooi). Ik ga deze week met me moeder de babykamer kopen. ik hoop dat me vriends geld er deze week op staat dan kan de vloer erin en dan is het alleen nog maar een kwestie van inrichten (het leukste deel). x kelly
ohh leuk kelly t babykamertje inrichten !! kan nii wachten tot ik dat ook kan doen doe je hier een foto laten zien als t af is ??? xxx grrr me zusje heeft de prikpil en nu kwam ze aan dat ze kei moe en misselijk was en weet ik tallemaal dus hier n test gedaan en dacht niks te zien maar als ik super goed kijk zie ik toch iets.. hoop maar dat t niks is voor dr.. heb wel n foto .. maar denk dat je er niks op ziet.. heb hem negatief gezet en streepjes waar ik t streepje zie.. Bekijk bijlage 60965
Oke lijkt me wel verstandig ja had de foto net opgeslagen en ingezoomt ik zie toch echt een lijntje Wilt ze nu nog geen kinderen ??
ze is 19 en heeft al n zoontje van 22 maanden .. ( wel gepland ) ze woont nog thuis en is aan de prilpil .. ze wil nu indd nog geen 2e.. maar hoop da tt een indrooglijntje is ( foto uur na dat de test gedaan is gekeken(zag wel iets toen) en pas volg. dag gemaakt ) ze had er kei veel pies opgedaan ( te veel dus ) en daarom was tie te nat en zag je het streepje denk nii meteen ..
Hoii Pina Hoe is het met jou ?? Ben erg moe ja soms wat steekjes in de borsten en in de buik nog steeds die druk op de blaas en sinds vandaag weer het ongigevoel terug en begin een droge huid in het gezicht te krijgen maar goed moet wachten tot na het weekend en zien wat er gebeurd =xxxx=
Hey meiden! Lydia ja.. dat is het leukste he.. we hebben alleen geen vervoer om laminaat te halen ik had gehoopt dat we het zouden hebben voor dat de babyshower is. Ik zie ook een streepje. Als je zwanger bent dan zie je na 2a3 minuten al een streepje. En anders is het een ingedroogde lijntje. Misschien kan ze toch beter er nog een testje er tegen aan gooien. Wat gaat ze doen als ze wel zwanger is? Sweetangel zo meid.. de dag om te testen komt steeds dichterbij spannund.. Liefs kelly
pff gelukkig getest en negatief ! wat n opluchting ohh geen vervoer voor t laminaat.. ken je niemand met n aanganger of een caddy of busje ?? die je ff kunt lenen .. jammer.. sweetangel ik duim ook hoor !! pff raar lijf van mij ! had ik vandaag toch weer een beetje bruin/rood bloed/slijm :S !... grrrrrr pina alles goedd ????