hoe irritant !

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lydia1986, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hey lydia

Gelukkig maar dat ie negatief is :) En denk ook inderdaad dat je je ei al gehad hebt :D

=xxx=

2. kelly87

kelly87 Actief lid

25 aug 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    Hey meiden!

Lydia
    Mijn vader heeft een grote auto maar nooit echt tyd en me zwager heeft een aanhanger maar die heeft het druk met werken.;)
    Ja.. in dit geval is het wel beter dat het negetief is:).

Sweetangel
    weer een dagje dichterbij je Nod dag:p

Pina
    Gelukkig gaat alles goed;)

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    pff temp weer lager , nog steeds bruin slijm viezigheid :s:s

4. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Goede morgen dames :)

Ja inderdaad kelly een dag dichterbij weer :D Mijn temp is vanmorgen nog verder omhoog geschoten :$ Hoe gaat het nu met jou ???

Lyd wat vervelend nou dat je temp weer omlaag schiet :( En wat vreemd dat je dat bruinverlies hebt heb gisteren wel een stuk gelezen dat dat gepaard kan gaan met je eisprong hopelijk weet je snel meer ;)

=xxxxx=

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    heej !

sweetangel wat doet je temp nu :S !! potjandorie ;) ! maar nog steeds hoger dan int begin .. !

duimduim !

x

6. kelly87

kelly87 Actief lid

25 aug 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    hey meiden!

Lydia
    Het schiet al een beetje op he..:D Als je mannetje thuis komt dan schiet het voor mij ook al op:D
    Het klink als afscheiding (bruine slijm). Ik heb er helemaal geen verstand van maar ik had dat altyd aan het einde van mijn ongi.;)

Sweetangel
    nog 3 dagen.. heb je niet al stiekem getest? ik had 2 dagen voor mijn Nod dag getest (en positief).;) Zelf ik vind het spannund worden:)

Met mij gaat het wel goed hoor! Ik was gisteravond wel ff duizelig ik had gister iets te veel gedaan. Mijn zus zou de babyshower organiseren maar die zat met haar hoofd ergens anders en toen moest ik het maar ff opknappen.;) Ik was doodmoe!
    En me kat heeft me gekrapt op me buik tot bloeden toe ik heb het maar meteen met alcohol schoongemaakt:x die was zo geirriteerd omdat er veel mensen waren dat was ie niet gewend.

x kelly

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    oeh opengekrabt.. stouterik ;) !

ja nog ff voor jou ook ! :) !!!

ja normaal heb ik dat ook aant eind van mn ongi bruin slijm . oud bloed maar ja weet t ook allemaal nii !!!! gvd ook !

8. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hey meiden! Morgen 12 weken. Termijn 2 in. Gaat op zich goed, heb alleen een blaasontsteking. heb er een topic over geopend om ook anderen te waarschuwen. ik heb namelijk geen tekenen van een blaasontsteking. Zit nu aan de anti biotica. 4 x / dag een hele week lang.

Ben erg moe en doe vrij weinig.Maar straks krijg ik energie terug en dan kan ik weer wat meer hoop ik. Heb gisteren een hele mooie positie spijkerbroek gekocht. je ziet dat echt niet.

Ben nu ongeveer 3.5 kg al aangekomen, hopelijk zal ik elke 12 weken niet veel meer dan dit aankomen,t moet er ook weer af he.. :(

Hoe is het met jou kelly? Ben je al goed aangekmen? en hoor je het hartje nog regelmatig met je angelsound? ik zou dat ook wel willen zo'n ding.

Oja we hebben het huis gekocht !! alleen nog bespreken over oplevertermijn.

9. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hoi dames :D

Weet het ook niet hij was ineens flink gedaald vanochtend :$ Misschien omdat ik wat minder goed geslapen heb of dat mijn ongi in aantocht is dat blijft nog de vraag kijken wat mijn temp morgen doet :)

Vind het zeker erg spannend kelly heb gisteren een testje gewaagt maar 4 dagen voor nod was negatief natuurlijk is denk ik ook wel een beetje te vroeg :p ik wil wachten tot na mijn nod denk ik weet het nog niet of ik zolang kan wachten hihi

pina gefeliciteerd met jullie huisje !! Wat vervelend voor je dat je een blaasontsteking hebt hopelijk is dat snel weer over ;) En die kilootjes ontkom je denk ik niet aan hihi :p

=xxxx=

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    cool pina! huisje gekocht dus :D !

en toen daar in de buurt :) ?! en n blaasontsteking das minder ... beterschap ! ( ookal merk je er niks van.. )

sweetangel ik blijf duimen vooor je hoor !

xx

11. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Dank je lyd :D:D:D lief van je ;)

12. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Goedemorgen dames

Denk dat het een nieuwe ronde word :( temp verder gedaald helaas !!
    Ongi afwachten en op naar de volgende ronde :)

=xxx=

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    oh nee !
    maar wel goed dat ie ( als je dan ongi moet worden ;) ) daalt want dat wil zeggen dat je een goeie cyclus hebt !

xx fijne dag !

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohja en mn banner is van de maanden affff !!!!!!!

:D:D:D:D

15. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Jazeker :D ben daar ook wel weer blij mee en dat zeker na het stoppen van de pil weer :D ben een beetje teleurgesteld maar het is pas weer de eerste maand ;) bedankt voor het duimen in ieder geval !!

=xxx=

16. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    yaaay

ik zie het !!! :D:D:D:D:D Bijna !!!

17. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    He jammer Sweetangel :(
    Maar wat Lyd ook zegt; je weet nu wat je cyclus doet en daar gaat het allemaal om. je weet nu dat je LF (lutaele fase) ongeveer 13-14 dagen is en wanneer je ongeveer je ei kunt verwachten. Ook weet je nu je temp lijn (die horizontale) en kun je een beetje verwachten wat je volgende cyclus gaat doen.
    Ben je over het algemeen wel regelmatig ongesteld? Dat zou fijn zijn. Zelf had ik dat niet.

Lyd, wat fijn he je vent bijna alweer thuis ! Goh, wt zul jij er naar uit kijken ! Vind je de tijd nog hard gegaan?

x Pina

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nee vind het nu echt TETETE langzaam gaan!!!

pff.....

maar goed nog ff volhouden! ;)

19. kelly87

kelly87 Actief lid

25 aug 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    Hey meiden!

Pina
    Wat leuk dat jullie een huis hebben:D
    12 weken alweer:$ Ik weet niet hoeveel ik ben aangekomen ik heb me niet meer gewogen sinds me eerste controle maar ik ga morgen wel even vragen of ik op de weegschaal mag staan. Normaal gesproken doen ze het net voor de bevalling nog een keer zodat ze weten hoeveel troep ze in een ruggenprik kunnen doen(dat gaat per gewicht). Maar die vrouw zei van als je je wil wegen mag dat altyd.
    Ik zelf denk dat ik niet veel ben aangekomen maar misschien schrik ik me straks rot!:p
    Hoe kwam je er dan achter dat je blaasontsteking had? Ik heb ook blaasontsteking gehad maar dat merkte ik echt wel dat deed echt heel veel pijn bij het plassen:(.

Lydia
    Ja.. ik zie het meid! maar de laatste weken gaan langzaam he.. die duren het langst:( en wegen daarom het zwaarst.
    tja.. wat moet je van je ongi denken..Ik had bij mijn allerlaatste ongi ook alleen bruin bloed (oud bloed).

Sweetangel
    Ik blijf toch voor je duimen hoor!;)
    En anders nieuwe ronde, nieuwe kansen!
    Ik snap wel dat je teleurgesteld bent hoor! Maar je cyclus is nu wel weer goed.;) dat scheeld weer!

x kelly

20. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hey Kel,
    ik merkte dat ik al ruim 2 weken heel weinig plas, nauwelijks aandrang, en terwijl ik wel gewoon drink.
    mijn buik is al erg dik en sochtends heb ik harde buiken, waarschijnlijk omdat mijn blaas zo vol zit (wat ik niet voel, omdat ik genoeg ruimte heb blijkbaar)
    Ik had smiddags beetje op internet gekeken en gelezen over onvoldoende legen van de blaas is niet goed etc; kunnen bacterien natuurlijk nestelen. En ookal had ik voor vandaag al een afspraak bij de huisarts staan; het zat me niet lekker en inuitie zei; ff urine checken bij Dokterspost. Ik mocht langskomen en het was niet zo druk. En ze schrokken zich wild. Twee keer moeten plassen en anti biotica gehad.

Ik merk dus niet dat ik een blaasonsteking had! Ik ga vanmiddag TOCH nog naar huisarts omdat het me nog niet lekker zit. Ik slaap er slecht van, ga 4 x per nacht eruit om te plassen, niet dat ik zo nodig moet maar omdat ik onbewust wakker word om dat ik bang ben dat mn blaas straks knapt ofzo. Gekke gedachte he?
    En omdat ik nog steeds harde buiken heb snachts.

Zo hoe lang kun je een verhaal maken over plassen???hahahaha. Nou jullie horen wel hoe het afloopt.
    x Pina

Deel Deze Pagina