ow okeej. Ik kan me voorstellen dat het je niet lekker zit. er zitten inderdaad heel veel bacterien nu in je urine. Ik moest juist heel vaak plassen maar wel kleine beetjes. Als je ook al niet kan slapen en harde buiken hebt. Ik heb serieus geen idee hoe harde buiken voeld misschien dat jij het me wat beter kan uitleggen. ik heb het op inter net opgezocht maar dan zeggen ze dat het net alsof lijkt dat er een bal in je buik zit. Ik weet wel dat als je blaasontsteking hebt dat je dan ontvruchtbaar kan worden als je er te lang mee rond blijft loopt. Daarom was ik bang dat ik niet zwanger kon worden! Wel goed dat je even naar de huisarts gaat kan nooit kwaad toch.. daar betaal je ziekenfonds voor! En je hebt zekerheid! x kelly
hmm da klinkt idd niet goed.. en al helemala niet als je het niet merkt ... pff indd gewoon ff laten onderzoeken .. ! ik heb btw ( net ook in ander topic geplaatst haha ) n nieuw vriendje ! wat zien jullie voor vershil ?? Bekijk bijlage 62009
Jeetje lydia een totaal ander vriendje hahahaha ziet er goed uit hoor !! Hey pina vervelend zeg zeker even laten onderoeken Hier nog steeds geen bloed in zicht had gisterenavond enorme ongikrampen en steken in mijn buik en pijn in mijn onderrug dacht nu gaat het komen maar niets!! Vannochtend nergens geen last meer van temp is ook weer wat gestegen ik snap der niks meer van :x waarom komen die duiveltjes nu gewoon niet !!
hey meiden! Pina Ik was vandaag bij de verloskundige en ik heb me even gewogen ik woog 67 kilo (de eerste keer van de contole woog ik daar 58,5 kilo). Die vrouw zei dat het wel netjes was en dat het niet zoveel was en dat als ik bevallen ben dat ik niet zo hard hoef te trainen om het er weer vanaf te krijgen Lydia Ja.. je ziet inderdaad wel een verschil. Ik kan me ook wel voorstellen dat het zwaar is dat werk daar in Afghanistan en dan nog de warmte (goeie vetverbrander). Nog even wachten en dan kan dat goddelijk lijf vasthouden! HAHAHA! Sweetangel Nog niet ongi.. Heb je niet nog een test gedaan? Misschien is je ei wat later Wat je schrijft kan heel goed samen met een zwangerschap hoor.. Maar het kan ook zijn dat je ongi weg blijft omdat je hoopt dat je het niet word. Dat had ik heel vaak! Vandaag was alles wel goed bij de verloskundige ze zei dat ik een mooie compacte buikje had en haar lengte was ook goed. dat was echt een opluchting om te horen. Nu moet ik 13 april weer ik vind het altyd zo leuk om naar toe te gaan. dan kan je ff het hartje horen en dan gaan ze aan je buik voelen hoe ze ligt dat is ook wel heel leuk om te weten. en je bloeddruk word meteen gemeten is ook altyd wel interessant omdat mijn ouders een hoge bloeddruk hebben. x kelly
Helaas ongi is er door aan het komen mja maakt niet uit nieuwe ronde nieuwe kansen hihi weet dat ik in iedergeval een eisprong kan hebben !! Ben der zo blij mee benieuwd hoe het nu gaat lopen met mijn cyclus deze was netjes 32 daagjes =xxxx=
We zullen zien zou wel leuk zijn hihi dan ben ik uitgerekent in februari dan in die maand word mijn mams 50 leuk kadootje hihi
ja indd ! allebij dus goed nieuws hopelijk eind april voor mij zeker ferdi terug en voor jouw hopelijk n zwangerschap !
Laten we het hopen maar als het niet gebeurd ook niet erg als de tijd er is dan gebeurd het toch wel En ben hartstikke blij voor je nog 4 weekjes !! dat is zo over meid en dan heb je hem weer bij je hartstikke fijn de tijd is echt hard gegaan vind ik we zijn toch al wel weer een hele tijd aan het kletsen hier =xxx=
haha ja ik weet nog wel dat we net serieus begonnen en dat ik hier starte allemaal met n kinderwens en nu is kelly bijna uitgerekend pina al n heel eind en ferdi alweer 4 mnd weg ..
Hey ladies Iemand van jullie ervaring met maar 1,5 dag ongi had gister alleen bloedverlies en dinsdagavond dan een beetje deze ochtend wat drupjes en daarna met afvegen slijmerig bloed sorry voor de details het was een uur daarna helemaal gestopt moet ik me nu zorgen gaan maken of denken jullie dat het niets is ?? ben normaal altijd 4 tot 5 dagen ongi liefsss
hmmzz... je temp is ook weer kei hoog .. dadelijk ben je gewoon zwanger ! haha k weet t ook nii .. anders voor de zekerheid ff n testje ertegenaan gooien ? k anders ook ni weet xx