ohh haha kon je niet meer vinden maar zocht natuurlijk op kelly en niet op K.M yehh daar ben je weer !! nog ff inderdaad ! 46 dagen ikke nog 19 ken ni wachtennnnnn
Hoiii ladies Schiet al op Kelly heerlijk over een paar weekjes je kleintje in je armen Weet niet hoe het zit met mijn cyclus nu heb 1,5 dag wat bloedverlies gehad en daarna wat nadruppelen nu nergens geen last meer van Mijn temp is ook erg raar op en neer aan het springen heb weer wat last van lichte ongikrampjes en gevoelige borsten en waterig slijmverlies kan dat komen door een aankomend ei ?? Ik snap af en toe helemaal niks meer van mijn lichaam hihi Als dit komt door mijn ei dan is het dit keer wel erg vroeg... Kan niet meer doen als afwachten denk ik en die zwangerschap kan ik wel uitsluiten met zo'n tempdaling.. Heb dus ook geen test gedaan Lydia wat fijn nog maar een paar daagjes yaaaaay !!! =xxx= liefssssss
hmm sweet , ziet er indd beetje raar uit jouw kaartje maar zou best kunnen dat je nu n dip hebt gehad ( 2 dagen terug) en dan morge of overmorgen een stijgin hebt dan heb je je ei maar dat is wel vroeg... hmmzzz... afwachten dan maar indd... xx
Ja dat dacht ik dus ook al dat dat erg vroeg zou zijn zou dan op dan op dag 8-9 mijn ei al hebben Heb nu meer krampjes onder in mijn buik dus denk dat mijn ei nog moet komen heb sinds vandaag ook meer zin in sex...inderdaad afwachten is het enige wat ik kan doen lol zie het allemaal wel
sweetangel you go girl! hahaha! Het is inderdaad wel apart Lydia ow.. nog maar 19 dagen dat schiet echt op! ik tel met je mee xxx
NOG 18 DAGEN !!!!! WOOOHOOOOOOO !!! ik weet het ben een beetje gek hahahaha ladies fijne avond toegewenst !!! liefssss =xxxx= sweetangel
DANK UUUUU !! !!! ja ja ik kan t me nog nii voorstellen dat ie er dadelijk weer is !! ohhh ik hou zoveel van mn schatjeeeeeeeeee !!!!!!!!!!! vandaag heel de tuin met de hogedrukreiniger gedaan ( tegels waren groen:S ) en mooi gemaakt ! kan ni wachtennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Whaha dan was jij daarna zeker groen van het spuiten Was vandaag wel lekker weer voor om dat te doen Nog eventjes meid en dan is hij toch echt weer bij je !!! =xxxx=
WAUWWWWWWWWWWWWW wat is dat snel gegaan zeg?! ongeloverlijk. ja voor mij dan he. voor jou is het heeel lang geleden dat je bij je mannetje was. O, super leuk voor je!
haha pina , ja iedereen heeft zoiets van ''woo dat ging snel ! '' maar voor mijn gevoel nii hoor thanx
Hoiii Ladiesss Lydia NOG MAAR 17 DAAGJES haha Mijn temp is echt zo raar vanmorgen weer naar beneden gesprongen weet niet wat ik ervan moet denken hahaha ziet er wel geinig uit =xxxx= liefssssssss
Goede morgen dames Ei zit eraan te komen hier volgens mij sinds gisteren rekbaar slijm vandaag erger dus hij is in aankomst temp is ook weer verder gezakt word wel steeds vroeger hihi heb er schijnbaar toch goed aan gedaan met de pil kan het nauwelijks geloven.. LYDIA NOG 16 dagen meid ! =xxx= liefssss
Hartstikke fijn voor je sweetangel. het wachten is je beloond. en je cyclus is ook best snel weer terug op de rails he? meestal hoor je dat het maanden duurt voordat je weer een beetje regelmatig wordt, maar bij jou dus niet. Super voor je. en nu gennoeg klussen! gewoon even uit nieuwsgierigheid, hoe oud ben jij als ik vragn mag? @Kel, hoe ishet met jou? voel jeje goed geen ongemakken. bij jou duurt het ook niet lang meer. fijn voor je @ lyd, het lijkt wel of jij ook over een 3 weken uitgerekend bent, maar dan van je vriend haha. nog evenmeid. heb je al een verrassingsparty gepland? x pina
goeiemorgen !! haha uitgerekend was t maar zo mooi , maar indd ook een supermoment !! nog 16 dagen ja !!! pff duurd wel lang hoor ! maar goed kan nu wel zeggen dat hij volgende week naar huis komt !!! volgende week zaterdag dan komt ie naar huis , helaas duurt dat wel een week bijna voordat ie er dan ook is ! maar goed !! klinkt al 100 x beter dan nog 140 dagen pff ben blij dat t bijna om is ! Pina alweer 14 weken joh !! gaat ook snel ! of nie dan ?? althans naar mijn idee wel !! sweetangel is 28 btw hihi denk zal t ff verklappen fijne dag meiden .. kelly nog fffffffff