ohja , mijn cyclus is gelukkig ook weer beetje beter ( zonder die rommel van de etos ) heb nu iig duidelijk n eisprong gehad ook aan de temp tezien.. wel n lange maar wel n goeie !
Hoii Pina Ik ben 28 dank je voor het verklappen lyd hahaha En ja ben inderdaad erg verbaasd erover had vorig jaar erg lange cyclussen van soms meer dan 3 maanden en nu na 3 maanden pil gewoon goede cyclussen kan het gewoon niet geloven echt heel erg snel !! Denk alleen dat het deze keer niets word mijn manneke zie ik pas vrijdag weer we hebben gisteren voor het laats geklust moet wel heel veel geluk hebben mocht het raak zijn.. Hoe voel jij je verder pina ?? Je cyclus ziet er inderdaad beter uit Lyd Misschien je volgende nog beter !! Ik ga voor je duimen =xxxx= liefsss
GRRRR ZO IRRITANT HE !! winnen er mensen op tv fucking 50.000 euro en wat zeggen ze '' geweldig , dank je wel , geweldig.. '' echt kei dooi !!! ik zou die mensen om hun nek vliegen man !!! waarom winnen altijd ouderen ! van die hoge prijzen !!!!!
Whaha dat weet ik ook niet maar zou hetzelfde doen als jij !! Ja denk wel dat we volgende maand saampjes verder gaan je bent niet vergeten wat we elkaar beloofd hebben he !! dat gaan we waar maken meid =xxx= liefss
Hey meiden! @Pina Het gaat snel meid! 14 weken alweer! Geniet er lekker van want het gaat snel hoor! Ik heb alleen steeds last van pijn aan me bovenbuik dat doorgaat naar me rug. Hoe is het met jullie huisje? jullie hadden het toch gekocht of niet @Lydia Volgens mij nog 14 dagen he.. de laatste dagen gaan langzaam he.. dat merk ik nu wel in iedergeval. @sweetangel Gelukkig dat die 3 maanden de pil slikken heeft geholpen was het toch het wachten waard. Hopelijk heeft die ene dag klussen toch wat opgeleverd. Ik was gister bij de verloskundige geweest voor controle en toen vroeg ze hoe het ging en toen vertelde ik haar over die pijn aan me bovenbuik dat naar me rug gaat en dat vond ze een beetje vreemd. Ze zei dat ik rennie moest proberen voor brandend maagzuur en dat ik moest proberen om rechterop te gaan zitten. En daarna moest ik van haar over een stickie plassen en toen kleurde het stukje wat geel was groen maar dat was dus niet goed dat betekend dat er eiwitten in me urine zit. Nu moet ik maandag (19 april) weer naar de verloskundige voor een extra controle. Die vrouw zei dat het eventueel ook zwangerschapsvergiftiging kon zijn. Als ik klachten kreeg zoals sterretjes zien, opgezwollen voeten, handen of gezicht, hoofdpijn,braken dan moet ik gelijk bellen. Ik was ook nog 4 kilo aangekomen in 2 weken terwijl ik in me hele zwangerschap 9 kilo was aangekomen dus.. dat vond ze een beetje te veel. Wat een verhaal he.. x kelly
goeiemiddag ! ja nog 14 dagen ! ( ja en dan de dag erop komtie ) oei kelly , ff oppassen dus... en ook snel aangeven als je iets van die symphtonen krijgt... hoop dat t meevalt.. oh en toch nog een hoop aangekomen dat belooft wat voor de laatste 6 weken ! xx
ow.. 14 dagen nog maar! NOG FF VOLHOUDEN MEID.. dan word het wachten beloond! Ja ik moet goed alert zijn. ja... 4 kilo in 2 weken daar was die vrouw niet echt blij mee ze vond het te veel dat is ook 1 van de redenen waarom ze die extra controle wil doen omdat ik misschien toch ergens vocht vasthou. Ik zelf zie het niet me vriend ook niet omdat je elke dag jezelf ziet in de spiegel ofzo dan valt het niet op. En me vriend ziet me nu ook de hele dag door. Misschien is het wel opgezwollen. x kelly
oh kelly, ik zou voorstellen:laat het kind dan nu maar vast komen hihi. het kan toch al wel? of is dat ECHT te vroeg? Hou die symptomen idd maar goed in de gaten! ik zou als je van de week twijfelt gewoon bellen! sweetangel, ik ben in sept.28. En jij hebt ECHT duideljik je ei gister of vandaag. dus KLUSSEN ! trek je vent gewoon bij je, werk of geen werk ! Je hebt echt een kans. ik ben eerder naar huis gegaan, heb hele middag al hoofdpijn. urine vanmorgen weer afgegeven voor kweek; uitslag pas over een week (!). ik had ff gebeld met dokt.assist. van het ziekehnhuis en als ik koorts krijg moet ik bellen. Verhoging is 37.5, koorts is 38graden. Had zonet 37.2 dus gelukkig niets aan de hand.Wat een ellende die blaasontstekingen. n je kkunt er ook helemaal niets aan doen Nou mooi weer - lekker in het zonnetje. Fijne avond meiden! x Pina
hmm pina shit zeg dat dat zo lang moet duren .. stuur je wat gezonde lucht die kant op fijne avond ! volgende weeek donderdag heb je je gesl. bepaling pina ben benieuwd !
Hoiii ladiesss Hebben jullie ook allemaal van het mooie weer genoten Yaaaaay lydia 14 daagjessss !!! grappig dan is mijn nod hahaha Jeetje Kelly wat een verhaal hoop niet dat het ernstig is en dat het allemaal meevalt !! 4 kilo in 2 weken is wel veel ja beetje uitkijken nu wat eraan komt moet er ook weer af Awww pina vervelend dat je je zo naar voelt van die blaasontsteking hoop dat je je snel beter voelt meid !! Leuk bijna leeftijdgenootjes hihi ik word in augustus 29 dus jaartje ouder Heb nar mijn gevoel gisteren mijn ei gehad was er helemaal niet lekker van de hele dag misselijk vervelende ongipijn in de onderbuik en rug maar is nu gelukkig weer voorbij temp was vanmorgen ook met 0,5 gestegen en had alleen vanmorgen een beetje rekbaar slijm nog is nu voorbij.. Kan helaas mijn manneke niet bij me trekken hij is in duitsland dus niet hier bij me thuis Maar ja goed misschien zijn de pendels wel juist en raak ik bevrucht in mei zijn er 4 dus wie weet !! Meiden fijne avond !!!! liefsss =xxxx= sweetangel
hee sweet ! ja je heb indd duidelijk je EI gehad ! had je gister of eergister wel geklust ? of morgen ? xx
Heb alleen zaterdag geklust zie mijn manneke vrijdag pas helaas had zo gehoopt op de cyclus van vorige maand hihi dan had ik mijn ei zondag gehad maar ja je kan niet alles hebben Nu wachten op mijn ongi en door naar ronde 3
Hey meiden! @Pina ja.. het zou nu geboren kunnen worden maar dan moet het wel in een confeuse. Het is indaad goed opletten. Als er wat is dan trek ik gelijk aan de bel. Ow.. hoofdpijn dat is wat minder he.. ik heb gelukkig nooit hoofdpijn (alleen als ik migraine krijg). Vervelend is het he.. dat wachten! @lydia Nog 13 dagen! kan je het nog een beetje volhouden? ze zeggen altyd de laatste lootjes wegen het zwaarst. @sweetangel Het is inderdaad wel even klote dat je mannetje er niet is. (op z'n nederlands gezegd). Hopelijk hebben de pendels gelijk. x kelly SUCCES meiden!
Good morning ladies Hoe is het met iedereen ?? Lydia nog 12 daagjes meid !!! Geloof dat het allemaal best zwaar voor je is deze laatste daagjes maar je kan het !! Kelly ja is inderdaad goed klote maar goed niks aan te doen op naar de volgende ronde.. Hoe gaat het verder nu met je ?? Hoop dat het goed gaat Hier toch mijn ei opgeschoven naar dag 16 denk ik gisteren had ik weer rekbaar slijm is nu helemaal over temp ook weer gestegen na die flinke daling gisteren heb maar een vreemd grafiekje deze cyclus hihi Mijn manneke komt vandaag weer woehoe Fijn weekend allemaal dames en geniet van het lekkere weer !!! xxxx liefs
yehh goed klussen dan miss heb je een goed overlevend ei wat is een vrouwenlichaam toch grappig , vanochtend temp omlaag , net mn buik pijn en hop ongesteld mooi 44 dagen .. beter dan in de 50 (liever natuurlijk in de 30 maar dis beter dan geen ei en in de 50 dagen ) nou kom maar op ferdiii !!
Hey meiden! @LYDIA NOG 12 DAAGIES IK MERK ZELF OOK DAT DE LAATSTE DAGEN EEN BEETJE LANGZAMER GAAN. DUS.. IK BEGRIJP JE HEEL GOED! IK LAS OP HYVES DAT FER 5 PAKKETJES NAAR HUIS HEEFT GESTUURD MAAR GEEN BRIEFJE ERBIJ HAD GEDAAN 'HOE DURFT IE'. HAHA! WAT EEN LANGE CYCLUS ZEG.. @SWEETANGEL WAT LEKKER DAT JE MANNETJE VANDAAG WEER THUIS KOMT! TJA... NIEUWE RONDE NIEUWE KANSEN ZEGGEN ZE HE.. MISSCHIEN HEB JE INDERDAAD WEL EEN GOED OVERLEVEND EI. . JE KAN HET ALTYD PROBEREN (NIET GESCHOTEN IS ALTYD MIS). MET MIJ GAAT HET WEL.. IK BEN WEL EEN BEETJE ZENUWACHTIG VOOR MAANDAG WAT DE VERLOSKUNDIGE GAAT DOEN EN ZEGGEN. DAT WACHTEN IS ZO K*T. IK HOOP GEWOON DAT ALLES GOED IS. EN ANDERS GAAN ZE HAAR MISSCHIEN HALEN (ALS IK ZWANGERSCHAPSVERGIFTIGING HEB DAN). X KELLY