Haha harstikke mooi toch dat je cyclus weer iets korter is mooi op tijd en dan kan je weer mooi starten samen met ferdi Heel veel succes in je nieuwe cyclus meid !!! Hoop het voor je Heb het voor mij deze cyclus opgegeven Maar blijf natuurlijk wel klussen 16 daagjes is trouwens ook wel mooi voor een cyclus toch korter dan mijn vorige met 19 dagen mijn ei.. Ben benieuwd wat ie de volgende doet xxxx
sweet angel, als je weer een stijgende temp invult voor morgen, dan denk ik dat je een kruis krijgt Mooi hoor. je hebt al een eerste dipje in je Lutale fase. Ben erg benieuwd! Wanneer had je nou geklust? vanavond en wanneer nog meer? Lydia, ja hoor lekker klussen als je vent er weer is. Precies als je ei komt! HAHA. x Pina
yehh komt helemaal goed ! ben blij dak nu een fatsoenlijke ronde heb gehad ookal was die 44 dagen heb wel n duidelijk ei gehad en had ik de vorige ronde niet zo .. laat ferdi maar komen ! hoe is t nu met jou pien ?
ja wel oke hoor. heb voor urineinfenctie zelf teststrookjes gekocht. kan ik zelf in de gaten houden. Gisteren was de test in orde. Ik voel me ook wel beter. en energieker. Woensdag krijg ik de uitslag van de kweek. En donderdag echo !! ZO'N zin in liefs Pina
zoo sweet jouw temp is mooi omhoog ! raar dat je nog geen kruis hebt.... denk als je morgen nog n hoge heb dat ie er wel n x zet...
Hey lyd Ja schiet ineens erg ver omhoog denk dat ik morgen mijn kruis krijg inderdaad Moet wel zeggen dat ik maar een rare cyclus heb mbt mijn temp. maar goed heb mijn ei gehad dus moet niet klagen hihi... Hoe is het met je ongi hoop niet dat je er al teveel last van hebt ?? Hoiii Pina Wat fijn dat het weer beter met je gaat !! Wat spannend een echo donderdag leuk hoor Had vorig week zaterdag voor het laatst geklust dus zit er niet in deze cyclus denk ik maar op naar de volgende wilde gewoon wachten op lyd en samen met haar starten hahaha liefsss xxxx
Goede morgen dames Haha ja inderdaad lyd volgens afspraak Vandaag is mijn kruis dan tevoorschijn gekomen Vanmorgen alleen wel weer een daling van 0.3 mja zal wel goed zijn hihi mijn temp is toch al de hele cyclus aan het springen hahaha Fijne dag allemaal en tot schrijfs !!! =xxxx= liefsss
kijk indd , ja alsie maar boven de lijn blijft en toch op dag 16 .. nah dan heb je ong 30/31 dagen , mooi toch xx
Hey lydia Nee gebruik geen etos zwanger worden gebruik alleen foliumzuur waar is dat etos zwanger worden voor dan ?? Ben daar niet zo in thuis hihi Zeker mooi dat mijn cyclus op 30 daagjes komt toch 3 dagen korter dan de vorige =xxxx=
nee ik gebruikte dat maar heb nog over en dacht maby dat jij t gebruikt.. n hoop heir op ZP gebruiken t volgens mij om een goeie cyclus te krijgen maar bij mij werkt t niet dus stop ermee daarom vroeg ik t xx
aah oke nee gebruik het niet slik alleen foliumzuur.. Ben zelf echt nog steeds zo verbaast dat mijn cyclus goed loopt na het slikken van 3 maanden pil.. Hoorde toen wel veel over teunisbloemolie en ben daar ook voor weg geweest de vrouw van de winkel adviseerde mij het niet te doen omdat het niet helpt met je cyclus en het beste was om gewoon naar de huisarts te gaan Maar geloof dat je cyclus nu toch ook de goede kant uit gaat ik bedoel hij is nu korter dan de vorige ?? of gebruikte je het toen al niet meer ? Hoop voor jou ook snel op een kortere cyclus of natuurlijk dat het deze cyclus raak voor je word !!! xxx liefsss sweet
ik heb het vanaf november tot ong half maart gebruikt ... dus in die tijd istie echt niet korter geweest.. ja 1 keer 37 maar denk echt niet dat dat daarvan kwam .. ga nu dadelijk ook alleen foliumzuur gebruiken hoor..
Oke dan Ga voor je duimen dat je cyclussen beter worden.. Heb je altijd al problemen gehad met lange cyclussen of is dit sinds een paar maanden ? Kan natuurlijk ook door spanning komen dat je cyclus wat langer is.. Misschien als je manneke straks terug is het veel beter verloopt heb je ook weer wat meer innerlijke rust
nou kijk mn rijtje maar .. gewoon klote dus maar goed als het in aug ni raak is gaan we naar de doc en tot die tijd gewoon volop oefenen !!
ooh ja zie het stom zat niet op te letten Zijn inderdaad iedere keer lang Hoop voor je dat je niet naar de huisarts hoeft meid en dat je voor die tijd zwanger bent