yehh thanxx !! hihi heb je je avatar veranerd moest even kijken hoor want iemand anders op t forum heeft die ook .. haha was ik net hier bij de aphotheek zag ik iemand van t forum hier lopen was wel grappig dat je dat gewoon weet en dan diegene ook meteen herkend ( niks gezegt trouwens hoor haha )
ja ze plaatst ookwels foto's en ze is in de 30 weken zwanger .. kon ni missen ! (veghelsemeid heet ze )
Hoi Pina Hoe gaat het met je ?? Morgen de echo spannend hoor !! Ben benieuwd Ik denk dat lydia diegene dan op een foto hier heeft gezien en dan in het echt herkent heeft liefsss =xxxx=
ja spannend he? zoooo leuk Savonds naar prenatal wagen kopen en andere dingetjes. 20% korting he. Moet het er maar van nemen.
ppsssst lydia nog 3 daagjes !! woehoe zie trouwens dat je ff lekker aan he springen is hihi lijkt wel op die van mij Hoe gaat het met je ?? Hier alles prima ben mijn ongi aan het afwachten temp is flink gedaald weer dus op naar mei !! In mei leggen alle vogels een ei dus wij ook Hoe is het met de zwangere ladies alles goed ?? liefssss
yehhh nog 3 daqgen : !! en mn ff ja , ach ja als ik over n week of 2 maar een super ei krijg !!!!!! in mei leggen wij ons ei ! haha hoop t zoo !!! ferdi is helemaal hyper joh volgensss mij komtie naar huis haha mafkees , als het volgens planning gaat komtie om 17.30 aan donderdag !!!!!! whoehoeiiiii !!! hoeist met pina en kelly ??? xxx
Woehoe das fijn zeg !! Kan wel begrijpen dat hij hyper is hahaha Ben hartstikke blij voor jullie geniet maar lekker als je schatje weer terug is En dat superei gaat er komen !! hihi Is je beesje al weer terug ?? Las op hyves dat ie niet meer terug gekomen is liefsss
nee nog steeds ni ... pff zie t somber in .. hoop zo dat ze gewoon weer aan komt lopen is echt mijn poesje ( zijn ze alledrie natuurlijk maar toen luna en beesje kwamen was luna 'van ferdi' van beesje 'van mij' ... ) nahja.. hoop is er nog wel ...
Hey meiden! Pina Hebben jullie al een leuke wagen gevonden en leuke spulletjes. Ik heb je echofoto´s bekeken en ze zijn al heel duidelijk. qau groote is jullie kindje net zo groot als toen ik me 20 weken echo had Je kan het al bijna voelen bewegen. ik voelde het voor het eerst bewegen toen ik 18 weken en 1 dag zwanger was. Sweetangel ja... daar heb je gelijk in mei leggen alle vogels een ei. haha! dat heb je leuk bedacht. Ik hoop uiteraard ook dat dat voor jullie geld. het is ook wel grappig als jullie in mei zwanger worden omdat ik in mei ben uitgerekend. En het is in mei een jaar geleden dat ik een miskraam had gehad. Lydia Nog 1 dag ly.. hiha! Ik was al die tyd met je aan het meeleven en nu moet ik alleen nog voor mezelf aftellen van mij hoeft het ook niet lang meer te duren ik wil haar zo graag vasthouden en kijken op wie ze lijkt. Wat klote dat beesje nog niet terug is. ze is nu al meer dan een week weg he.. het weekend al 2 weken toch.. Met mij gaat het wel goed hoor! Ik dacht maandag 26 april even dat ik vruchtwater had verloren ik had toen de verloskundige gebeld en toen kwam ze bij ons thuis en heeft ze gekeken of me vliezen waren gebroken. lag ik hier in me naakie. haha! ik schaamde me kapot en dan was het ook nog vals alarm. Ik had me al een beetje voorbereid op een bevalling ik dacht dat word me tas alvast pakken. Ik was al de hele tyd bang voor de bevalling maar maandag had ik zoiets van.. kom maar op! het was aan de ene kant een teleurstelling maar aan de andere kant was ik ook wel blij omdat het toch beter is al ze na de 37ste week word geboren want dan heb je wat minder kans op een risico. met de 37ste week mag je zelfs al thuisbevallen. zo.. nu zijn jullie weer een beetje op de hoogte x kelly
hey meiden He ly wat vervelend nou dat beesje nog nie terug is Hoop voor je dat ze snel terecht is !! En nog 1 nachtje alleen slapen meis woehoe ben zo blij voor je en na morgen flink op zoek gaan naar je superei !! Kelly kan me voorstellen dat je je schaamde maar je kan beter het zekere voor het onzekere nemen toch Je komt nu wel heel dichtbij spannend hoor !! Ik begrijp dat je haar nu wel graag in je armen wilt houden nog eventjes wachten Dat zal wel heel bijzonder zijn ja als ly en ik zwanger raken in mei en jij bevallen bent We gaan flink duimen dat het lukt !! Pinaa ja ben benieuwd of je een leuke wagen gevonden hebt En hoe is het nu verder met je ?? liefssss liefssss