hi meiden, kelly jeeeee je kindje komt over niet al te lange tijd meer zie ik wat fijn voor je! ben erg benieuwd hoor Met mij gaat alles goed. voel me stukken beter Heb een mooie wagen MUTSY uitgekozen en ik ga binen enkele dagen nr een kinderkamer kijken. We hebben al leuke spulletjes. Alles wil ik blauw hihi. Lydia, heeeel veel (vrij-)plezier als je vriendje straks thuis is ! Liefs Pina
Hey meiden! sweetangel ja.. daar heb je gelijk in je kan beter het zekere van het onzekere nemen. Het zou inderdaad wel leuk zijn als jullie ook in mei zwanger worden! Ik hoop het ook zo voor jullie! Pina Gelukkig voel je je stukken beter. Mutsy zijn mooie wagens ja.. Een kamer uitzoeken is ook zo leuk! Dus.. jullie krijgen een jongentje! dan is alles blauw inderdaad wel leuk! Ik heb alles roze! Lydia Morgen komt steeds dichterbij. x kelly
heej , zo zo wat kletsen jullie ineens veel kelly , hihi nee das indd niet fijn in je nakie liggen en dan vals alarm.. ach ja beter dat ze t even controleren dan dat je niks laat horen en de bevalling meld zich ineens aan kelly , ja leuk leuk een jongentje , en dan natuurlijk alles stoer en blauw ! NICEE ! ja ja morgen eindelijk mn mannetje halen !! , hoop dattie gewoon om 21.25 komt .. of althans in die richting en kom jullie dan zsm weer ff bijkletsen ! en dat (vrij)plezier gaat helemaal goed komen hihi en sweet , jij weet ook ni welk plaatje je wil he haha ! xxxx ly
Whahaha weet zoveel niet is ook met kleding blijf maar veranderen Toni van mij zei al word wat als er straks een kleintje is heb nu al medelijden die blijf je aan het verkleden hahaha Ik zoek lekker me bedje op Geniet maar lekker meis als hij weer bij je is we zien je wel weer verschijnen maare als je zwanger bent wel ff op tijd melde he !! truste alvast liefsssss
ghe ghe jahoor dat meld ik zeker !! heb mn banner weer aangepast ! dat ziet er goed uit !! HERE WE GO AGAIN !
hey meiden! Wat is het stil hier is iedereen aan het klussen? haha! Pina En? heb je al een babykamer uitgezocht meid? Ga je een speciale thema in de babykamer doen? ik heb winnie the pooh en ik heb Hello Kitty. Ik had voordat ik zwanger was al allemaal winnie the pooh spulletjes gekocht en even later kwam Hello Kitty en dat vond ik ook wel leuk voor een meisje! Hebben jullie trouwens al een naam voor jullie knulletje? sweetangel Hoe zit het met jou meid? Gaat het bij jou ook de goeie kant op? ik hoop het wel! je hebt toch wel flink geklust he.. of was je eisprong precies toen je mannetje aan boord was (of was dat vorige maand). Anyway ik hoop dat jij en Ly natuurlijk net als pina en mij over een paar weken ook een babykamer kunnen uitzoeken. Lydia Ik vind het zo fijn voor je dat je mannetje weer terug thuis is. Je zal m wel heel erg gemist hebben (ik mis me vriend al als ie 1 dag weg is). Je had het wel leuk gedaan met je huis toen fer thuis kwam. keileuk! (zo zeggen jullie dat toch..). Jullie hebben veel in te halen met z'n 2-en. HAHAHA! je bent vast volop aan het klussen? Ik hoop dat je net als Pina en mij snel zwanger word. (samen met sweetangel). Ow ja.. ik word misschien weer tante (voor de 6e keer). Me broertje krijgt misschien weer een kindje. x kelly
Hey kelly Had je net een krabbeltje gestuurd hihi En dat ei was vorige maand Was ondertussen al weer ongi geworden nu weer flink aan de klus ..Ben nu op zoek naar mijn superei !!! Zal wel ergens volgende week tevoorschijn komen hihi En mijn manneke werkt niet op een schip hij is account manager en moet daarvoor soms naar een ander land vandaar En wat geweldig misschien weer tante !!! Leuk hoor en nog een kleine 3 weekjes en dan mams liefssss
hey meiden! @ Kelly, ja bABYkamer is besteld. TWF type Altea, google maar. En thema..tjaa..baby-blauw/wit. Klassieke babykamer, met een lichtblauw ruitje op de muur. Ik doe niet aan poppetjes, figuurtjes enz. Daar hou ik zelf niet zo van. Heb net via marktplaats een hele mooie wipstoel gekocht. Ga zo de bekleding even wassen, maar hij is zgan. Hey Lydia, hoe is het met je? En met je vriend?? blij weer terug te zijn? KKelly, hoe voel jeje. 37 weken, de baby mag komen ! MOOI hoor. je kunt vast niet wachten. (wij ook niet !) Sweet, met jou ook alles goed zo te horen
Hey Pina Ja hoor alles goed hier Wachtend op m'n ei haha Heb je babykamer gegoogled wat mooi zeg hou daar ook wel van !! en op marktplaat kan je altijd veel leuke dingetjes kopen Bij jou schiet de tijd ook al lekker op alweer 17 weken jeetje Gaat verder alles wel goed geen klachtjes ?? liefsssss
nou het gaat erg goed. Heb alleen erg benauwd, zit veel aan ventolin, zo'n 2 x /dag en verder bij rare bewegingen steken in de banden. Maar da's niet zo heeel erg. Wat wel vervelend is " mijn humeur". Mijn vriend heeft het best zwaar hoor! ik ben soms echt heeeeel vervelend! ik kan snauwen en ziften joh..enorm! soms sschaaaam ik me ervoor als ik het in de gaten heb. Oh echt niet leuk, en zo ben ik normaal echt niet van karakter! x Pina
Fijn dat het goed gaat Wel vervelend ja dat je dat zelf ook merkt dat je zo aan het snauwen bent hoop wel dat je er goed met je manneke over praat ? Hij zal het ook vast wel allemaal begrijpen maar is niet makkelijke idd. xx liefsss
HEEJ GIRLLSS !! he he , eindelijk weer op mn laptop !! haha kelly , indd KEILEUK! zo zeggen wij dat ja phoeee fff denken wat ik allemaal terug heb gelezen hihi normaal ben ik altijd degene die er altijd is pina zal zo je kamertje is googelen , lijkt me echt super om dat allemaal uit te mogen zoeken !! en kelly , alweer 37 weken !! whaaa nu duurt t echt niet meer lang ! en sweet , wij gaan voor deze maand zou toch wel suoper zijn ! ! en ferdi weer thuis , ja echt heerlijk !! , maar echt stil gezeten hebben we ni hebben beneden heel de vloer eruit gehakt ( hadden zown leleijke boerenvloer ) en hebben onze groenemuur geschilderd mooi paars ! en tussendoor natuurlijk heerlijk genieten van elkaar zij al moet wel wat overhouden voor over anderhalve week haha ! nou spreek jullie en hoop het nu beter bij te kunnen houden ! xxx
Heeey Lydia Jeetje dus flink aan het verbouwen hihi En wat leuk paars hou van die kleur heb het hier ook op de muur Geniet maar lekker van elkaar meis en jaaa we gaan der voor deze maand ... Ik verwacht mijn ei ergens volgende week als die hetzelfde doet als de afgelopen 2 cyclussen liefsssss
hey mutsie, je temp is anders wel aardig gezakt vandaag. 36.4! je ligt toch wel elke dag bovenop 'm? dan mis je niets
ejj ! hihi da was gister heb vandaag ni getempt doe ik morgen weer ! ghe ghe elke dag 2x dus missen niks ! hihi
Hey meiden! Pina Ik heb ook ff gegoogeld naar je babykamer het ziet er inderdaad heel mooi uit. ja.. die stemmingswisselingen die horen erbij voor je mannetje vervelend. die steken krijg je ook kado hahaha! Je moet maar denken dat het voor een goed doel is toch.. Hebben jullie al een naam voor jullie knulletje? (je hoeft het niet te zeggen hoor maar ben benieuwd of jullie die al hebben. Ik had voordat ik wist of het een jongen of meisje werd al allemaal namen op een papiertje geschreven). sweetangel Hoe is het met jou dan? Ik kan wel naar je temperaturen kijken maar ik snap er toch geen houtje van dus.. bij deze hoe is het met je temperatuurtjes? ziet het er gunstig uit? I hope so. Ik dacht dat je mannetje op een schip werkte omdat je soms zegt 'hij is aan boord' of vergis ik me nu? Lydia zo.. dus jullie zijn lekker aan het klussen in jullie huisje dat is altyd leuk. Paars is inderdaad een hele mooie kleur mijn zus wil ook paars in de woonkamer met grijs. en wij wouden eerst de babykamer bijna paars doen. bij ons is 1 muur bruin en de andere muur gewoon wit en dan hebben we een bruine bank met witte en zwarte kussentjes dat zijn onze basiskleuren in huis. Hoe is het met jou temperatuurtjes meid.. ziet het er voor jou gunstig uit? ja.. het schiet nu echt op! ze mag van mij nu wel komen! nou lady's hopelijk leggen jullie ook in mei een ei. Met mij gaat het wel goed! Ik was dinsdag naar de verloskundige en alles was gelukkig goed. Ze was alleen nog niet in me bekken dus die vrouw zei dat als me vliezen breken dat ik dan meteen moet bellen omdat een hele grote hoeveelheid vruchtwater ga verliezen. En ik had aan haar gevraagd wat die pijn aan me rug en buik kon zijn toen zei ze dat het voorweeen zouden kunnen zijn geweest. als weeen zo voelen dan staat me wat te wachten joh.. ik werd gewoon misselijk van de pijn en kreeg zowat geen adem. dus... die vrouw had me gezegt dat als de weeen beginnen dat je dan niet in je vuisten moet knijpen of je of ogen dicht moet knijpen want dan ga je je verzetten tegen de pijn en toen zei ze als je dat doet dan ben je uitgeput als je daarna nog moet bevallen. Wat een verhaal weer he.. x kelly
Hoi ladies @ Kelly mijn tempratuur schommelt heel erg nu hihi verwacht mijn ei ergens tussen 13 en 17 mei als ik van mijn vorige cyclussen uitga Hmm nee denk dat je je vergist mijn manneke werkt niet op een schip maar maakt niet uit hihi En jeetje hoop voor je dat het allemaal meevalt het bevallen het kom toch wel heeel erg dichtbij nu voor je !! Mocht ik je niet meer spreken hier dan wens ik je alvast heel erg veel succes !! Zet hem op @ Lydia hoe is het met jou meid ?? Al het gevoel dat je ei ergens in aankomst is ? Hoop zo dit keer voor ons beide op een positieve test @ Pina hoe is het met jou ?? liefssss
okeej.. we kunnen dus nog geen conclusie trekken uit je temperaturen. We zien vanzelf wel een keer staan dat je zwanger bent. het moet toch een keer raak zijn toch.. HAHA! Ik heb eigenlijk altyd wel op gezien tegen het bevallen maar nu valt het reuze mee. Ik heb nu zelf zoiets van 'kom op' kom eruit! haha! alle vrouwen lukken het om een kind te baren dan moet mij het ook lukken toch.. Bedankt meid! x kelly
Hey kel Tuurlijk gaat het je lukken !!! Komt helemaal goed en ik snap ook wel dat je nu zoiets hebt van kom maar op !! En tuurlijk jullie zijn de eerste hier die dat bericht gaan krijgen hihi.. Heb een goed gevoel over deze maand hoop ook echt dat het zo is !! liefsss