hoi hoi allemaal! Hier weer een berichtje van mij. Gaat goed hoor met mij. Beetje drukke dagen achter de rug, maar wel leuke dagen. Housewarming, huwelijksviering 40jr, savonds met vrienden weg geweest, vandaag naar GIRO Utrecht geweest hele dag, net uiteten geweest...pff Wel leuk,maar snel vermoeid hoor Goed om te horen dat je er klaar voor bent Kelly! Ben erg benieuwd hoe het vergaat deze maand. En Sweetangel, jij bent je aan het opwarmen voor een ei, ik zie het aan je cyclus! wel goed klussen al he! maak maar een planning: om de dag vanaf nu !! Dan MOET het raak zijn Fijne avond allemaal! Liefs Pina
Hoii pina Jeetje wat een drukte fijn dat je er wel van genoten hebt en geloof graag dat het vermoeiend is geweest .. Ja mijn temp is weer heerlijk aan het schommelen maar deze week gaat mijn ei komen voel gewoon dat het zich allemaal klaar aan het maken is En we gaan zeker ons best doen nu deze dagen !! Hoop dat ik me over 3 weekjes dan ook bij de zwangere mag aan voegen liefsss
heejjj girlss !! kelly, ja ja nog ff !! pina , druk druk altijd leuk en gezelli maar wel vermoeiend hier : denk dat ik deze week mn ei wel rkijg.. had gister en vandaag beetje bloed en slijm ( bah klinkt vies ) amar had ik afgelopen 2 cyclussen ook en dan paar dagen later mn ei... en klussen zit hier wel goed !! nah meiden ben druk bezig thuis dus kom af en toe wel kletsen maar probeer vanaf eind deze week er weer te zijn want dan zitten alle meubels er weer in !! xxx
Goede morgen ladies Hoe is het met iedereen ?? Ly heb je je ei al gevonden ??? Ben benieuwd .... hier zit mijn ei eraan te komen denk morgen of vrijdag en dan maar weer afwachten tot aan nod of het raak is Kelly hou je het nog een beetje uit ?? liefssss
hihi we gaan gelijk op sweet ! had gister de ingeving om te gaan testen , en gedaan en die was bijna posi . vanochtend weer een test gedaan en die is knal posi ! dus fer zij al dan moeten we aan de klus ! hihi dus indd morgen of overmorgen mn ei ! x
Woehoe dan gaan we inderdaad gelijk oooooohhhh spannend !!!! Moet zegge dat de zin in sex hier steeds erger begint te worden nu hahaha echt erg ben zelfs op mijn werk eraan aan het denken om hem te bespringen hihi hij kan de lol op als die straks komt heb hem al voorbereid ... Nou zet hem op meis zou mooi zijn als we allebei over 2 weekjes een posi test hebben dan lopen we gelijk op met de zwangerschap liefsssss
Hey meiden! zo zo.. dat klussen zit hier wel goed daar kan het niet aan liggen haha! sweetangel ja.. ik houw het nog wel uit hoor Ik heb niks te klagen. Ik zou wel graag willen dat ze onderhand geboren word omdat ik zo nieuwsgierig ben over hoe ze eruit ziet en hoe groot ze is enzo. maar niet omdat ik het vervelend vind worden hoor. Ik hoop dat je goeie gevoel gelijk heeft Lydia Ik weet al wat jij vandaag gedaan hebt meid.. Ik zou zeggen klussen! hahaha! Je bent lekker druk bezig he meid.. je bent ook nog aan het klussen in je huisje (is wel een goeie afleiding) dan ben je toch ff met je hoofd ergens anders. dat kan wel is goed zijn wat is jou gevoel deze maand? heb je er ook een goed gevoel over? Pina ja.. het kan best vermoeiend zijn he.. en het word straks alleen maar erger Maar daar kom je ook wel over heen. Je moet je er even doorheen bijten meid.. Het is tenslotte voor een goed doel he straks heb je er iets heel moois voor terug! jaa.. ik ben ook benieuwd naar deze maand. Me vriend denkt dat ze een paar dagen te laat word geboren (30-31 mei zo ongeveer). Met mij gaat het wel goed hoor meiden! Ik leef van dag tot dag afwachtend tot wanneer ze eruit wil. Ik was 11 mei (gister) bij de verloskundige en daar was alles goed dus..dan gaat het met mij ook goed! Ze was nog net niet helemaal ingedaald dus moet nog wel voor de zekerheid de verloskundige bellen als me vliezen zijn gebroken dan komen ze weer bij me thuis. x kelly SUCCES meiden! Ik hoop dat deze maand voor jullie een net zo mooie maand als voor mij word.
hoi kelly, goed om te horen dat alles goed gaat. heb je geen foto van jezelf!?? ben benieuwd hoe mooi je buik is geworden alles klaar? kamertje, alle spulletjes? waar ga/wil je bevallen? thuis of zhuis? lydia en sweet angel: samen klussen ! da's toch ook mooi!haha. lache joh. hopelijk ook beetje zelfde tijd testen dan he? liefs Pina
good night ! oooehhhh kelly bijnaa !! ben zo benieuwd naar je meisje !! na ik ga slapen.. ( oh toch iets anders .....) xxx
Sweetangel: je staat op springen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! je temp kaartje ontploft zodirect denk ik. x
Hey meiden Hahaha pina ... denk het ook dat het eraan zit te komen heb ook een vervelende pijn in de onderbuik nu krijg ook alweer pukkeltjes en superveel zin in sex hahaha alleen vanmorgen geen rekbaar slijm te bekennen dat is dan wel weer vreemd Ly hoe is het bij jou meid ?? Heb je nog een ovu test gedaan ?? Ben zo benieuwd hoop zo dat we saampjes leuk nieuws hebben over 2 weekjes ..
ja gister ochtend was hij positief en heb er voor de zekerheid savonds nog een gedaan en die was ook weer minder dus heb precies op t goede moment getest.. dus vandaag of morgen mn ei !! haha zou toch wel heulll gaaf zijn als we dalik samenlopen ! hihi was gister met ferdi aant t ouwehoeren en als ik nu zwanger ben ben ik (en jij ) rond carnaval uitgerekend ! haha
Hahaha dat zou echt supergaaf zijn meid ga er zo voor duimen Dat zou inderdaad rond carnaval zijn ja hihi mijn mams word in die maand 50 zou ook zo'n mooi kado voor haar zijn voor het eerst oma liefsss
kan echt niet wachten tot er n wondertje in me groeit joh!!! moet toch ooit es raak zijn ! why not now
JA precies heb je helemaal gelijk in !!! Het is je van harte gegund hoor meid .. Zoals ik eerder al zei in mei legge alle vogels een ei dus jij ook hihi Je doet er alleen iets langer over met broeden haha xxxx
ghe ghe ja indd , maar ben allang blij ALS ik n ei krijg dan maar n wat langere cyclus .. zou het gek vinden als het nu ineens 28 dagen zou zijn haha !! ( zou t wel willen hoor daar ni van ) ik had dag 25,26,27 beetje oud bloed en slijm en nu ni mer... wazig hé :S ??! ach ja was vorige maand ook en toen kreeg ik ook 2/3 dagen later me ei
Ja das wazig da ouwe bloed... Heb wel ergens gelezen dat dat door je ei kan komen dus misschien dat dat de reden is En inderdaad als je je ei maar krijgt !!! En dit keer willen we geen cyclussen meer hebben voor de komende 9 maanden geen bloed !!! hihi
hoi meiden, zou leuk zijn als jullie deze maand ook zwanger worden ik voel me kleintje sinds deze week steeds meer. Vandaag meerdere keren al, als ik op mijn rug lig. Plofjes en duwtjes, erg leuk. En zo echt.. Het is moeilijk voor te stellen dat er echt een hummeltje in je buik zit, ik kan niet wachten tot jullie ook dit moment hebben straks ! De vage klachten die ik had in eerste trimester (tot zo'n14 weken) zijn weg. Wat je vooral merkt nu is dat als je je te druk maakt, te hard werkt, je er kapot van bent: moe, zere rug, bekken, hoofdpijn. En als je rustig aan doet, dan merk je direct dat het beter gaat. Dat is wel even wennen. Kelly, hoe ishet met jou?je moet je hier wel elke dag melden hoor We willen precies weten hoe het met je gaat!!!! liefs Pina