hoe irritant !

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lydia1986, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hoi hoi !

ja ja sweet hij gaat omhoog :)

pina !! leukkk !! ohh lijkt me zo bijzonder dat je gewoon iets in je buik voelt ! :D
    alweer 19 weken morgen joh! gaat snel man !!

kelly !!!!??? ben je aant bevallen ??? ;) 38 weken en 3 dagen alweer !!
    hoeist met je buik ?? heb er maar 1 foto van gezien ? :p issie grooottt ??

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
  3. kelly87

kelly87 Actief lid

25 aug 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    Hey meiden!

Hier ben ik! en nog steeds niet bevallen;)

PIna
    Mooi is dat he dat bewegen.. ik zou het best wel raar vinden als ik straks niet meer voel als ik ga slapen. (dan komt ze altyd ff gedag zegge).

Sweetangel
    Gewoon lekker klussen he meid.. haha! niet geschoten is altyd mis toch.. ik heb bij Lydia een voorspelling gedaan dat ze in augustus zwanger is en bij jou denk ik in juli en dat je een jongen krijgt. (bij pina had ik gelijk dat ze een jongen zou krijgen)

Lydia
    Jullie hebben wel echt iets moois van je huisie gemaakt. Je had me al laten weten dat je ei er is dus.. lekker klussen het weekend. hoop natuurlijk dat je eerder dan augustus zwanger bent hoor! maar dat was me eerste ingeving.:D

Kijken of ik ook kan pendelen:p haha! ik vind het wel grappig om te kijken of ik gelijk heb.
    Als ik bevallen ben dan kom ik uiteraard nog ff gluren hier om te kijken hoe het met me jullie gaat.

x kelly

4. kelly87

kelly87 Actief lid

25 aug 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    ik heb nieuwe foto's in me album gezet. van vandaag;)

5. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    O kijk ! foto's. Die buik zit nog hoog he? kindje is nog niet ingedaald?
    En zie ik nu dat jeje eigen spijkerbroek nog past? zo ja : wauw.

Mooie buik Kel !

xje

6. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Goede morgen dames

@ Lydia ja hij begint weer te stijgen gisteren mijn ei gehad denk ik :D Hoe staat het met jou ei ?? Heb je foto's bekeken heel erg leuk jullie huisje :)

@ Kelly mooie foto's hoor mooi rond buikje :D:D Ben zo benieuwd wanneer de baby nou komt spannend hoor !! Wist trouwens niet dat jij ook doet pendelen :p We zullen zien maar hoop eigenlijk meer dat die andere 5 gelijk hebben met mei hihi :D:D De meeste zeggen wel een jongen ;)

@ Pina Hoe is het met jou ??

liefsss

7. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hey girls,

@ sweetangel: goed bezig, maar ook al heb je gisteren of eergisteren je ei gehad, hou er rekening mee dat een keertje klussen na je ei ook de kans vergroot. Jeetje, zo kan het niet missen he? Als je zo duidelijk je ei hebt gehad dan moet het haast wel raak zijn toch? tenminste zo relativeerde ik het ook.
    Weet je sweet angel, heb een tip. Als je het nu 14 dagen even los laat: gewoon even niet tempen. Je kunt nu toch niets meer doen met je temperatuur metingen. en je maakt jezelf alleen maar zenuwachtig; stop lekker even en temp pas over 13 dagen een keer. Dat is echt leuk. heb ik ook gedaan. Als je dan na 13 dagen 37+ graden hebt, is het echt spannend. Geeft ook rust en je leert meer te luisteren naar je lichaam; wat voel ik enzo. anders baseer je het nl op je temp stijging/daling (innesteldip enz).
    Kijk maar even, ik had er veel aan en die maand was ik ook zwanger :)

Geldt natuurlijk ook voor Lydje he! ;) Hey Lydia, had jij in het begin niet een regelmatigere cyclus of vergis ik me? heb soms het gevoel dat je cycli langer worden. ik dacht dat ik de enige van dit topic was met onregelmatige cyclus. :( Vroeg het me zomaar eens af. Temp jij ook in bed voordat je opstaat?

Nou ik heb net gedweild en lag even op bed uit te puffen (kon toch niet op de vloer lopen) en nu 'mag' ik weer, de vloer is opgedroogd hihi.
    Heb nog zat te doen, maar ben gelukkig t/m maandag vrij.

Spreek jullie laters..xx Pina

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hej !

ik heb altijd wel rot cyclussen gehad.. kijk maar in mn rijtje..
    ach ja ... we proberen het gewoon tot aug ong. en anders naar de doc..
    ben allang blij als ik iig een ei vind :D !
    vanochtend niet wakker geworden van mn wekker (zet m altijd 6.30 om te tempen ) baalde ik wel van was wel benieuwd of mn temp hoog was...

sweet die van jou is mooi omhoog :D !!

thanxx voor de complimenten van mn huisie :)

9. kelly87

kelly87 Actief lid

25 aug 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    Hey meiden!

pina
    Ik denk wel dat ze nu is indedaald. Toen ik dinsdag bij de verloskundige was toen was ze nog net niet ingedaald en die avond kreeg ik steken aan de onderkant (bij me geslacht:D) die had ik al een keer eerder gehad en toen zei ze dat het indalingsteken of weeen konden zijn.
    Het is inderdaad me eigen spijkerbroek:p

sweetangel
    ik ben ook heel benieuwd wanneer ze geboren word.
    Ik pendel ook niet hoor ik gok maar wat;). haha!
    Ik hoop ook dat hun gelijk hebben met mei. nou.. misschien heb ik dan toch iets goed geraden als anderen ook een jongen zeggen.

Lydia
    hopelijk is de doc niet nodig en ben je voor die tijd zwanger:D dat zou mooi zijn. was je zo moe van het klussen dat je door je wekker heen bent geslapen haha!

x kelly

10. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    gekke dip sweetangel vanochtend. Heb je op een ander tijdstip getempt soms? als je de maandag en dinsdag temperatuur alvast boven de 37 zet, krijg je dan een rood (stippel) kruis?

Ik vind je grafiek echt spannend haha, wel leuk (ja als je zwanger bent he..) om te proberen te voorspellen wat je lichaamm gaat doen. En wel blijven klussen he!
    En Lydia ook ;) Jammer dat je niet hebt kunnen tempen. helaas. Nog ovu testjes gedaan?

Ik ben vanochtend naar een Triathlon wedstrijd geweest om aan te moedigen uiteraard. Was erg leuk en de halve vereniging was er dus heb me prima vermaakt. Kriebel, kriebel.... :)

Kelly, hoe is he tmet je? ingedaald zei je? dan zal het niet lang meer duren ik hoop voor je dat je vrijdag bevalt, dan heeft je vriend lekker een lang weekend (plus maandag) vrij !

Liefs Pina

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hee pina , nog een ovu test gedaan ?? heb toch al n posi gehad dan hoef ik er toch ni nog een te doen ?? of zeg ik nou iets geks ;) ??

vanochtend had ik ineens echt heul veel slijm ( sorry voor de details :p ) denk was dit nu weer... ?! maar goed..

sweet indd rare dip :D ! ?!

xx tot vanavond meiden !

12. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    je hebt positief en positief. ik had soms een paar dagen echt positieve tests. heel gek. de ene dag meer dan de andere dag.
    Dus zolang test pos. is heb je volgens mij nog geen eisprong gehad, past de dag dat ie erna negatief is (maar dat dacht ik hoor)
    Maar misschien heb ik het wel mis dan..

Dat slijm is wel een goed teken :)
    xxx

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja klopt :)

maar heb de dag erop ook nog gestest en toen was tie weer veel minder dus was dat wel echt de piek :D !
    de test streep was ook zeker wel donkerder dan de controle lijn :)

14. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hoii ladies

@ Kelly hoop voor je dat de bevalling snel gaat beginnen :D:D En we zullen zien wat er gaat gebeuren met de pendels haha :p

@ Pina wat leuk triathlon ...en inderdaad ja een erg rare dip vanochtend gewoon dezelfde tijd getempt :( Maar nog steeds waterig slijmverlies dus denk dat mijn ei nog moet komen moet zeggen dat ik vandaag ineens pijn had bij het klussen heb ik normaal nooit :$ erg droge huid en hoofpijn dus misschien toch mijn ei later als dat ik dacht als ik mijn temp 3 dagen op 37 zet dan krijg ik mijn kruis op vandaag we zullen moeten afwachten wat er gebeurd hihi het is inderdaad erg spannend..

@ Lydia jeetje meid jij houd het ook spannend met je ei hahaha misschien heeft het wel iets te betekenen :p

liefssss xxx

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja snap t ook ni , maar heb wel die osi ovutest gehad ... dus ga daar maar gewoon vanuit ..
    dat ik eergister me ei heb gehad..
    anders weet ik t ook ni meer ;)

16. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Kan je denk ik wel het beste doen ja weet ook niet meer of dat tempen wel echt zo betrouwbaar is .. Ga in ieder geval al voor je duimen meid :)

xxxx

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    thanxx ik ook voor jou :D

18. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    dank je :D:D

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hahah onze tempen doen allebei vaaaaagggg

20. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    hihi ja inderdaad weet ook nie wat er aan de hand is :p:p misschien is het wel echt een teken whahaha moet het zo zijn zodat we allebei ons ei tegenlijk hebbe ben wel laat dit keer

Deel Deze Pagina