ja vind het zwaar irritant !! , mijn test was posi dus weet dak me ei heb gehad waarom zit me temp dan niet gewoon ff mee mn boobies zijn ook echt strak en pijnlijk dus mn ei is gewoon geweest... grrr lichamen !!!
hey girls ! wat palen zeg met die temperatuur grafiek..maar als jullie gewoon netjes elke dag tempen en je ei is geweest, moet je temp wel hoog zijn. Ik denk dat jullie nog moeten door klussen, want stel dat je ei nog niet is geweest.. xx Kelly, hoe is het met jou? x Pina
Ik heb ook zere boobies maar ook pijn in de onderrug en lichte ongipijn dus denk dat ie wil springen maar het lukt niet whaha maar idd erg vervelend
Hey meiden! hIER BEN IK WEER! EN NOG NIET BEVALLEN JULLIE WETEN DAT IK NIKS VAN DAT TEMPEN BEGRIJP MAAR IK HOOP UITERAARD DAT HET VOOR JULLIE ALLEBEI RAAK IS DEZE MAAND. Ik heb wat last van pijn aan me buik het lijkt wel alsof ik buikspieroefeningen heb gedaan ofzo. Ik heb niks raars gedaan hoor (niet geklust ofzo hoor daar doen we niet meer aan me vriend is bang dat ie me pijn doet of dat me vliezen straks breken haha!). SUCCES SCHATJES!
heeeey Kel Jeetje je houdt het spannend ben echt zo benieuwd en dat tempen ja weet het zelf ook nie meer @ Pina hoe gaat het met jou ??? xxxxx
ow okeej dan moeten we het maar afwachten! ja ik vind het ook spannund worden. Maar ook voor jou en ly. ja pina.. hoe is het met jou?
haha bedoel der mee te zeggen dat ik niet meer weet wat mijn lichaam nou aan het doen is kan er af en toe geen hoogte van krijgen ... Maar goed ei zal wel in aantocht zijn
Als je temperatuur omhoog gaat is dat een goed teken toch.. wel grappig dat jullie gelijk op gaan. HAHA!! Ik heb trouwens weer wat he... ze is zo fanatiek aan het bewegen dat ik waarschijnlijk een gekneusde rib heb.. maar dr uit komen HO MAAR! haha! SUCCES meiden!
heeey kel meestal wel een goed teken ja maar ik weet het allemaal niet meer heb zelf het gevoel dat ik dit keer langer op mijn ei moet wachten .. :O gekneusde rib dat is niet zo mooi ... hehe ze houdt je mooi in spanning !!!
mooie stijging lyd !! 0,3 !! er gaat zeker en vast iets gebeuren nu!! of je hebt je ei nu gehad. als je nu nog twee keer een stijgende temp invult op woe en donderdag, heb je dan een kruis? wellicht? sweetangel, je temp houdt ons in spanning! is je ei nu al geweest? IK zie het even niet meer..haha. mischien nu een ei? Kelly, jeetje wat pijnlijk zeg ! het zal niet lang meer duren meis. Is je beebje al gezakt? Zo te horen ligt het dus niet in stuit ! dat is mooi. Ik heb vandaag op werk even aan de bel getrokken. over 14dgn krijg ik hulp (minder doen) en per direct gaan we kijken hoeveel procent ik nu eigenlijk productief ben. misschien verlagen we dan mijn werkpercentage van 100% naar bijv. 60% ofzo. Wel fijn. HEb een nieuwe leidinggevende en die is wel oke. xx Pina
oh kijk , fijn dat er wat aan gedaan gaat worden dan voordat je dadelijk helemaal niet meer kunt werken .. ! ik houd het er toch op dat me ei al geweest is .. ach ja we zien wel
Hey meiden! SWEETANGEL NEE.. DAT IS NIET ZO MOOI EEN BEETJE PIJNLIJK! maar ja.. het is voor een goed doel en straks ben ik van de pijn af. Ik begin het toch te leren over het tempen.. PINA ja.. het is wel lekker als je hulp krijgt op je werk (dan zal je waarschijnlijk ook wel wat minder last van kwaaltjes hebben). Je hebt ook je rust nodig anders ben je op het laatst gesloopd. Lydia ja.. je kan toch niks anders doen dan afwachten he meid.. zitten we weer een beetje in hetzelfde schuitje (wachten) HAHAHA! x kelly
voor jou schiet het moment dan ook al op! ik ben ook nieuwsgierig voor jou en sweet het voelt net alsof het voor mezelf is.. haha! Ik hoop ook dat het minder dan 8 dagen duurd. Maar aan de andere kant ik nu moet persen met me gekneusde rib.. dat zal denk ik wel erg pijnlijk zijn x
Hoii ladies @ lydia ziet er mooi uit je temp toch je ei gehad !! @ pina hier nog steeds geen ei voel me wel erg moe heb hoofdpijn en die ongipijn verdwijnt ook maar niet ei wil gewoon niet springen. @kelly hoop voor je dat het niet pijnlijk word !! liefsss xxx
whoehoeeeii ik heb n kruis !! ( ookal istie eik 2 dagen eerder ) sweeet ?? en kelly , je meisje nog lekker in je buik ?? pina ? alles goeii ??
Hey meis Wat fijn een kruis !!! hier nog steeds niets voel me wel nog steeds erg moe heb hoofpijn sinds 2 dagen en erg droge huid en die vervelende pijn in de onderbuik nog steeds vanmorgen wel weer echt doorzichtig rekbaar slijm dus misschien dat ie dan eindelijk tevoorschijn wil komen hihi hoop het !! moet wel zeggen dat de laatste week erg stressen was dus misschien dat ie daarom zo laat is .. Kel is ze al in aantocht ja Pina hoe gaat het met jou ??