nee.. nog niets! ik moet vandaag weer naar de verloskundige voor controle kijken wat ze nu zegt. Ik hoop dat ze nu volledig is ingedaald. Mijn neefje ging bij me zus steeds dr in en dr uit hahaha! Ik hoop dat ze er wel doorheen past.. of zal dat altyd passen? me zus zeg dat dat niet altyd het geval is. ik ben beniewd! Het blijft toch altyd wel leuk om naar de verloskundige te gaan. (ik kijk er altyd naar uit). ow ja.. ik heb geen pijn meer aan me ribben Ly sweet zegt dat je temperatuur goed is dus.. vertrouw ik daar op. Wie weet! wat spannund.. het zou wel mooi zijn he.. sweet Wel apart wat jij hebt.. ik zou bijna geloven dat je gewoon zwanger bent met al die kwaaltjes. haha! pina Hoe voel jij je meid..? Gaat alles goed in het buikkie van je? x nou nou.. het word spannund deze maand.. ik ben zo met jullie bezig dat dat misschien mijn bevalling tegen houd. haha!
Dit zijn zo'n beetje de zwangerschapssymptomen van week 1 tot week 12: *De menstruatie stopt of wordt erg licht. *Je kunt je misselijk of rusteloos voelen. *Je borsten zwellen op en kunnen gevoelig zijn. *De tepels en areola (deel rond de tepels) worden donkerder en groter. *Je moet vaker plassen. *Je kunt verstopt raken en last krijgen van brandend maagzuur. *Je kunt regelmatig last hebben van hoofdpijn. *Je mood swings- je voelt je boos, verdrietig of blij zonder reden. Zien jullie er wat van terug bij jullie? x
ghe ghe dat was t wel nog niks bijzonders dus ben wel benieuwd hoor wanneer je meisje zich aandiend , was pas ff aant nadenken hoe ze ookalweer ging heten (je had een paar opties ) . na jij bent er iig klaar voor !! x
haha! die antwoorden ook ly!! Je moet ook niet te veel waarde hechten aan die symptomen. ik had ook bijna niks van dat lijstje maar ja.. ik heb al vanaf het begin een heel braaf kindje ik heb nooit echt ergens heel erg last van gehad. Alles was goed bij de verloskundige ze was nu wel ingedaald. ze zei dat ze dat al een keer eerder was maar dat ze zeg maar in en uit me bekken kan. ze doet nu al wat zelf wil haha! Ze zei nu wel dat ze vast zit maar weet niet wat ze bedoelde misschien dat ze op dat moment in me bekken lag of dat ze er niet meer uit kan. het word Linsey dat word haar naam! (die heeft me vriend uiteindelijk uitgekozen tussen al die namen die ik had opgeschreven). x
Hoi dames Fijn dat je geen pijn meer hebt kelly En wat een leuke naam Linsey vind het echt spannend hoor !! En ik kan echt niet zwanger zijn hoor heb wel last van wat symptomen die je opgeschreven hebt maar telkens een temp daling gehad aan einde cyclus dus is niet mogelijk xxxx
geh geh lydia taal ohja linsey ! mooie naam ! ook een beetje modern geschreven !! ben benieuwd hoor naar je meisje ! , t zal iig niet lang meer duren !!
hey meiden! SWEET ja.. de pijn is weg ik ben op de naam gekomen omdat ik wel is de pfaff's kijk en daar heet ook iemand Linsey maar dan anders geschreven (lindsey). Ja.. de temp is inderdaad gezakt is er nu helemaal geen hoop meer is dat tempen echt zo vertrouwelijk dat je nu al zeker weet dat het niet kan? LY Jou temperatuur ziet er wel goed uit he.. spannund.. Bedankt dat je het ook een mooie naam vind veel mensen zegge het of ze durven niet te zeggen dat ze het eigenlijk niks vind dat kan ook. jaa.. ik ben ook benieuwd naar me meissie. Ze word sowieso voor 8 juni geboren dat is al een gerustelling. haha! me zus denkt deze week me vriend denkt 28 mei me schoonzusje denkt 1 juni me moeder denkt rond 25 mei (rond me uitrekeningsdatum dus). x
ik vind het wel een leuke naam als linsey omdat je het niet zo oudbollig schrijft ook linsey en niet lin-Dsey vind ik het wat moderner nee sweet kan nog wel zwanger zijn deze ronde maar niet van de vorige ronde , als nu haar temp omhoog gaat krijgt ze een kruis.. en dan 2 weken later testen ! ik ben ook echt benieuwd waneer t raak is bij mij !
okeej.. dus we moeten het afwachten met sweet.. hopelijk krijg je een kruis sweet ik ben ook benieuwd wanneer het bij jou raak is. jullie houden me ook in spanning met z'n 2-en. dank u! dat je het wel echt mooi vind. x
hey lyd..schreef ik niet eergisteren dat ik dacht dat als je twee dagen een stijging zou hebbben je een kruis zou krijgen???haha..JAAA ! Lydia heeft een kruis lydia heeft een kruis !! (en ??? blijf je door tempen of wacht je twee weken lekker met tempen en dan maar testen ? volgens mij temp je toch al niet graag ) En sweet, ik denk dat je een laat eitje hebt. No stress, misschien zijn het de BESTE eieren !! En je hebt nog goed tijd om te oefenen. Als je je ei gehad zou hebbben moet je temp wel boven 36.7 zijn. Maar je lichaam is toch echt bezig, want je hebt genoeg vrouwen-klachten. Kmot echt goed meis. Kelly, leuke naam. Je hoort 'm niet zo vaak. En grappig dat je al hebt gezegd hoe je kleine freumel gaat heten. Heb jij trouwens veel getrappel van je kind gevoeld, want ik heb je er eigenlijk nooit over gehoord op ZP. Ik heb dat namelijk wel, nu ook nu ik op internet zit, als ik stil zit voel ik gepruttel. Echt grappig. Dit weekend je kindje? Hoe voel jeje? Uitgerust?fit? Er helemaal klaar voor? Alle Pfaff afleveringen gezien? xx Pina
haha ben veel ste nieuwschierig dus temp wel door ! je had indd gelijk !!! EI EI EI !! nu nog hopen dat hij uitgroeid tot een mooi poppetje !! wel raar toch he kel , dat je dalik gewoon 'echt' je kleine meisje vast kan houden !!
meiden ik ben tot maandag weg ! GO GO GO eitje van sweet , wat zeg ik .. EI !!! pina , fijn weekendd ! kelly , ben benieuwd of maandag avond je meisje er is ! succes meid ! je kunt t !! xx
hee , denk ff snel chekke ! go sweet ! mooie temp ! ( morgen n hoge temp en je krijgt je kruis ! ) kelly ... nog ff meid ! ( of je bent al aant bevallen ! ) xx
Heey ly !! Wat leuk dat je ff komt checke Hoe is het daar heb je het naar je zin ?? Jaa hoop wel dat ie verder stijgt en ik eindelijk mijn ei gehad heb Kelly ben ook errruuugg benieuwd je bent al 2 dagen niet meer actief dus misschien is ze er al ??? Pina hoe gaat het met jou ben je ook lekker an het mooie weer aan het genieten ??? xxxx
hey meiden! hier ben ik weer! En nog steeds niet bevallen Pina Met jullie wil ik de naam wel delen hoor ja.. ik heb altyd wel veel getrappel gevoeld. Vooral als ik net heb gedouched en in bed lig. Ik voel haar nu nog steeds best vaak terwijl ze zeggen dat als ze ingedaald zijn dat ze dan niet meer zoveel bewegen. Ik voel me op zich niet heel anders dan de laatste tyd (alleen een beetje moe). Maar dat zegt niet veel het kan zo ineens komen he.. Ik heb vrijdag de pfaff's gezien (ik weet niet of je het programma kent maar daar is ook iemand die kelly heet). Sweet Hoe is het met je? Heb je je ei gevonden Ik ben wel erg benieuwd naar jou en ly. Ik vind het zo spannund! 'het komt wel goed schatje' hahaha! Ik was de laatste dagen lekker ff op stap ik ben naar het strand geweest en naar de braderie bij het strand en gefietst en gelopen dus.. probeer van alles om het los te laten komen ( ze zeggen altyd dat je veel moet bewegen). Ly ja.. ik hoop ook dat het uitgroeit tot een mooi poppetje. jaa.. 2 dagen geleden toen ik in bed lag toen dacht ik van straks heb ik niks meer in me buik en dat vond ik best wel een moeilijke gedachte ik werd er een emotioneel van. Hoe is het met het temperaturen? ziet het er een beetje gunstig uit? I hope so! ow.. ik zie dat je tot morgen weg bent.. ik hoop dat je lekker aan het genieten bent! nou meiden.. het is spannund voor jullie en voor mij. Ik heb wel af en toe last van krampen maar het zet niet door over 2 dagen ben ik alweer uitgerekend (je telt af naar die datum maar nu besef je dat het dan nog 2 weken kan duren). daar sta je niet echt bij stil bij het begin van je zwangerschap. x
whoehoeii kelly vandaag uitgerekend !! ben benieuwdd !! sweet ! wat doet je temp nou weer ?????? :S wazige bedoeling... mijn temp is goed , was mn thermometer vergeten dus niet getempt die andere dagen maar was nu gewoon netjes 36.9 hopen dat ie zo blijft ! pina ? hoeist ??? xxxx ohja , mn weekend was echt heerlijk , maar was aan zee wel slechter weer dan in t binnenland
hey allemaal, lyd je temp gaat goed. spannend zeg! sweet angel, hmm beetje wankelig tempie..nou ja even afwachten. kelly...hoe voel jeje? ik ga zo nr huisarts. zit onder jeukbulten onder mn tieten, buik armen/oksels...erg prettig. en nog een paar klachten..achja....je krijgt het erbij xx pIna
Heey ladies @ Kel wat goed van je dat je die dingen allemaal doet leuk !!! En heb ook gehoord ja dat beweging erg goed is Ben zo benieuwd ze mag nu toch wel komen hihi Hier nog steeds geen ei denk ik mijn temp is zo vaag de deze keer :x @ Ly yaaay je bent er weer hahaha fijn dat je het leuk gehad hebt meis je temp ziet er goed uit mijn duimen draaien voor je En ja weet het wazige bedoeling mijn temp hoop toch niet dat ik nu weer terug val in mijn 3 maanden cyclussen. @Pina wat vervelend van die bulten kan dat niet door de warmte gekomen zijn ? hoop dat ze er wat aan kunnen doen .. en inderdaad hoort er allemaal bij het is voor het goede doel Zou het er maar wat graag voor over hebben liefssss xxx
hmm das minder indd... ff naar laten kijken miss heeft de doc er iets voor mn temp zit wel goed ja ! hopen dat ie eind vd week nog zo is heb wel paar kwaaltjes maar wil er niet aan denken - zeeereee borsten (maar heb ik wel vaker na mn ei ) - vaak misselijk om niks.. - onderrug pijn.. - hele tijd buik krampen , en snel honger... hmmm we zullen zien