Mja weet niet zo goed wat ik ervan moet denken maar kan er geen eisprong uithalen voel me nog steeds erg moe vlagen hoofdpijn en buikpijn ik kijk het nog een weekje aan als er dan nog niets duidelijker is stap ik weer naar mijn huisarts heb geen zin weer 3 maanden te gaan zitten wachten op een ongi als het niet langer word .. Wil dan gewoon dat er meer gedaan word . xxxx
hoii ladies Voel me zo raar heb vreselijke hoofdpijn pijnlijke borsten en het gevoel ongi te worden weet echt niet meer wat ik hiervan moet denken misschien toch mijn ei gehad en ongi in aankomst ?? Het enige wat ik kan doen is afwachten
hey meiden! kijk is wat me vriend heeft gekocht. het staat in me fotoalbum vet schattig! pina ik voel me wel goed hoor. ik heb alleen wat pijn aan me bil haha! jeuk is nooit zo leuk (ik heb altyd jeuk op me buik maar daar heb ik wat op gevonden ik smeer het in met huidolie van kneipp). Ly tja.. wat moeten we denken van je kwaaltjes ik zou bij jou ook denken dat je zwanger bent. laten we het hopen he.. gelukkig is je temp goed. spannund.. sweet ja beweging genoeg haha! zo als ik al zei jij hebt ook genoeg kwaaltjes he.. Ik hoop dat het allemaal goed komt meid.. en dat je inderdaad niet weer van die lange cyclussen hebt zonder ei.:x nou meiden... jullie maken mij helemaal gek met jullie kwaaltjes haha! x kelly
Heyy ly ik ook nie meer voel me helemaal niet lekker ben moe heb hoofdpijn en heb ongipijn ... Hoe is het met jou meis je temp ziet er goed uit hoop het zo voor je !!! xxxx
hee pien ! , ja ik voel me wel echt anders maar wil der ni aan denken .. * misselijk * denken dak veel honger heb en dan niks kunnen eten omdat meteen vol zit * ineens heel warm of koud hebben * raar gevoel in me buik .. steekjes ,krampjes * kan heel snel lijp worden om (eigenlijk ) niks.. * hoge temp !! haha maar die moet dan wel zo blijven * mn NOD is over 3 dagen volgens mij en volgens ff 5 dagen .. ga zondag testen als ik dan nog ni ongi ben !!
och jees Lyd, wat spannend ! lutaele fase van 13 dagen dacht ik toch? als je temp zaterdag of zondagocht hoog is...dan....spannend joh ! Ik hoop het echt voorje, je hebt lang genoeg gewacht op een moooie cyclus ! Hoe heb je geklust? voldoende? om de dag? Sweet Angel, maak je niet al te ongerust lieverd. Ik begon met zwanger te worden en ook meteen met tempen gestart in aug. dit waren mijn cyclussen: Aug. geen eisprong Sept. eisprong, cyclus 36 dagen ofzo Okt. geen eisprong: 22 dagen cyclus Okt/Nov. geen eisrong: 14 dagen cyclus Nov. eisprong Dec. eisprong, cyclus 40 dagen ofzo --> zwanger. Binnen half jaar, met slechts 3 eisprongen. Dus genoeg kans hoor ! x Pina
Hey meiden! pina Hoe is het met jou? heb je er al genoeg van.. HAHa! Ly zo zo.. dat is niet niks he.. die kwaaltjes. raak je er al aan gewend..haha! sweet aan jullie reactie te zien is je temp. weer niet zo goed je hebt wel de kwaaltjes van een zwangerschap zo voel je je ook als je zwanger bent.. nou meiden SUCCES! wanneer denken jullie dat het geboren word? ow ja.. ik denk trouwens dat het vandaag geboren word (een gevoel hoor) ik heb nog nergens last van maar dat kan ineens komen. Ik moet vandaag weer naar de verloskundige kijken wat ze zegt van dat vocht dat ik vast hou (ik hou echt veel vocht vast joh.. in me handen(heb me ringen maar af gedaan en dat ging niet zonder moeite), voeten(krijg me schoenen niet meer aan en heb erge last van zweetvoeten hahaha), volgens mij ook onder me oksels(ik zweet heel snel). x kelly
ejj kelly !! spannend joh... ik denk niet vandaag hoor .. ik denk overmorgen .. haha ben benieuwd ! ja indd lijkt net of je een test kan doen en ik wil nergens aan denken zie t zondag wel ! xx
ik moest vandaag wel naar het ziekenhuis maar niet om te bevallen. ik was bij de verloskundige geweest en toen vroeg ze aan mij 'voel je haar nog goed bewegen?' ik dacht bij mezelf van ik heb haar gister en vandaag niet gevoeld en toen zei die vrouw dat ik het toch wel 5x per dag moet voelen en toen heeft ze me naar het ziekenhuis doorgestuurd en moest ik een half uur aan een apparaat liggen die de bewegingen bij houd. MAAR GELUKKIG WAS ALLES GOED! Ik heb wel altyd wat he.. maar gelukkig is het allemaal goed afgelopen het is alleen wel echt schrikken elke keer. Ik krijg het nog is aan me rikketik man.. ik dacht dat ze vandaag geboren zou worden.. me gevoel had een beetje gelijk ik zei gister nog tegen me moeder 'wedden dat ik naar het ziekenhuis moet als jij er niet bent' en ja hoor.. vandaag kon me moeder niet mee want ze moest me neefje uit school halen (me ouders ryden mee naar het ziekenhuis als ik ga bevallen). snappen jullie het nog? een beetje veel info he..
oehh kelly das wel eng indd.. gelukkig is alles goed met linsay ! ben benieuwd hoor ! sweet , oh oh oh die temp ... snap er geen hol meer van !! ghe ghe hier , nog steeds mooi hoog !!