Heeeey schatjes Jeeetje kel snap dat da schrikke was zeg !!! gelukkig is alles goed meid ik denk dat je hummeltje morge aan de bel trekt en deruit wil hihi @ Ly mja weet het ook nie meis heb echt last van ongi pijn steken in de buik met vlage snáchts misselijk sinds 2 dagen en overgeven ,hoofdpijn en moe borsten zijn ook pijnlijker geworde dusss vaag allemaal ... En zag het ja ziet er goed uit hoor hoop het zo voor je !!! spannend @ Pina weet ik wel dat ik me geen zorge hoef te maken maar baal er gewoon van kan hier geen hoogte van krijgen en heb toch veel last van kwaaltjes dat is het vervelende eraan .. Hoe is het verder nu met jou ?? liefssss xxx
hmm of je cyclus en je lichaam zijn flink van slag of je bent zwanger haha klinkt wel zo ! haha ben benieuwd naar mn temp van morgen !
Ja ben ook erg benieuwd naar je temp !! En zwanger denk het niet daarvoor is mijn temp veel te vreemd ben benieuwd wat die van mij doet morge
Vraagje trouwens kan der ook iets fout gaan als je een andere thermometer gebruikt of maakt dat niets uit omdat ik vanaf dag 22 een andere ben gaan gebruiken
Ja maar wat ik nu niet snap is waar da kruis vandaan komt hoop nie dat ik ergens iets heb zitten te verandere dan kom ik er helemaal niet meer uit hahaha maar ben verder nergens aan geweest .. volgens mij ziet ie er nog hetzelfde uit zie jij verschil
nee ziet er t zelfde uit ff is eindelijk tot de conclusie gekomen dat je een ei hebt gehad ! maar t zou ook zomaar kunnen hoor omdat je temp nu weer omhoog is ben benieuwd wat ie morgen doet ! als ie maar niet weer kelderd bij je !!!!! PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF blaas em wel ff omhoog !!
ja hoor !! had 1 van 2voor 5 dus heb er ff 2 bijgehaald en een clearblue ( maar die doe ikalleen als ik een streep op de kv heb ! )
ja ja nog steeds 36.9 , pff was wel zenuachtig hoor net haha ! maar goed we wachten rustig af .. FF zegt 11 dpo gek ding ! xx sweet ik kom straks die van jou kijken !!
hmm zie dat t nu nog 1 dag is .. snap er de ballen niet meer van denk dat ik gister na 11 nog gekeken heb en dan schiet de banner al n dag vooruit !! oh my god !!!
maar volgens mn berekening 27 ovu test posi dus max. dag 29 een eisprong ( kan eerder ) 29+14= 43 .. dus dan ist wel vandaag ! hah volgens mij ben ik gek aant worden ! tot strakss