Dat snap ik als je een negatieve test in handen krijgt .. Maar je temp ziet er nog steeds goed uit hoor hmm en hier weet het niet heb er niet echt een goed gevoel over en heb ook het gevoel dat ff het niet juist heeft met mijn ei .. Heb nu een erg opgeblazen buik en die vervelende ongi pijn onderin ook in de onderrug ... Kijk het nog even aan met tempen wat die doet en anders gelijk even naar de ha. xxx
raar he dat t zo als zwanger zijn klinkt dan ... hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt meis !! x
zeg lyd, je mocht nog helemaal niet testen hahaha mutsie !! je bent toch ook wel erg vroeg je HCG is nog maar zoooooooooooo laag, maar om de 2 dagen verdubbeld het, dus ik zou zeggen meis: test Maandag. En je temp is toch super! nog even moed houden he. en sweet angel, ik hoop dat jiou temp morgen ook omhoog schiet, hoop het echt zo voor jullie beide ! x Pina
Hey meiden! Ze zit nog steeds in me buik hoor Morgen moet ik weer naar de veloskundige ik denk dat ze dan een datum geeft wanneer ze het gaan halen. Pina nee hoor meid.. ik zal je niet bang maken met me bevallingsverhalen. haha! een bevalling is nooit zo leuk maar je moet er toch even doorheen en daarna heb je zoiets moois in je handen toch.. daar denk ik ook maar aan hoor want ik zie er enorm tegen op omdat ik niet van ziekenhuizen hou. Ly ow spannund.. moet ik nu weer tot morgen wachten.. ik ben echt zo benieuwd sweet Ik hoop zo dat het bij jou ook raak is.. ga jij ook testen? zo ja, wanneer.. ik ben ook zo benieuwd naar jou. x kelly hou me wel op de hoogte he.. ik zit mezelf zowat op te eten hier.
die linsey , zit nog steeds lekker in mama's buikie pina , hier mn temp nu 36,8 nog niet laag maar gaat denk wel die kant op .. maar goed.. we zullen zien morgen.. sweet , jij gaat de goede kant op ! xx fijne dag meiden
GVD !! kom ik net bij mn auto hebben ze vanacht de raam eruit geslagen !!!! mn navigatie weg , raam stuk , en verder was er niks te halen dus blijf dan gewoon van mn auto af verrekte !$#@%^$^&%&^% !!! zo ff mn frustraties eruit ! kan er ook nog iets meezitten deze tijd !!!??
Jeetje ly wat vervelend van je tempdaling maar misschien is het helemaal niets en schiet ie morgen weer omhoog Wat kut van je auto kunnen nergens met de pote van afblijven :x:x xxxx
en weer negatief ( als ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed kijk denk ik wel iets te zien maar dat kan ik me ook inbeelden .. ) !
Aaww meid wat jammer nou balen zeg !! Hier is de temp ook weer naar beneden gezakt ik heb zo'n gevoel dat ik geen ei gehad heb nog vind mijn temp zo raar doen tegenover mijn andere cyclus daar kon je echt duidelijk een patroon in zien weet niet wat ik van deze moet denken voel me nog steeds ontzettend moe zo vreemd slaap erg veel.. Ga nu maar weer eens aan het werk spreek jullie later !! fijne dag xxxx
ja indd echt wazig.. denk hij gaat nu omhoog ... op mn test zag ik wel iets maar kijk mn tep wel aan van morgen !
Lydia toen ik voor de eerste x teste dacht ik eerst ook nega maar toen ik goed keek zag ik ook iets.. Je hebt al vaker getest dus je weet hoe een nega test eruit ziet. Misschien test je gewoon wat later positief! Hoe was je temp? Liefs
hij is nu 36,7 .. ( zie kaartje ) en ik zie echt iets.. denk dat ik overmorgen weer test als ik niet ongi word..
dank je ! ik zie t somber in hoor omdat ik al vaker van die hele lichte dingen heb gezien.. maar we zullen zien..
Ik zie ook duidelijk iets en je had vaker van deze testen ?? Nou spannend hoor hoop het echt voor je meis !!! xxx