hoe irritant !

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by lydia1986, Aug 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

Nov 3, 2009
    2,007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Heeey lieverds :D

Ja ben nog steeds aan het bijkomen :p Jeetje wat een voorspelling kel :D ben benieuwd wanneer denk je dat het raak is voor mij ?? haha ;) Hier nog steeds geen ongi en dan ben ik alweer onderhand 3 maanden verder :( Temp sinds 2 dagen wel hoger dan normaal mja wil nog niks zeggen. Had vanmorgen wel ineens een flinke steek links richting mijn lies maar duurde net een seconde en het was weer over. Heb last van ongipijn en verder eigenlijk niks.. Had weer een brief gekregen van de afdeling gyneacologie voor een afspraak heb er een brief bij gedaan dat er echt snel wat moet gaan gebeuren want word hier knettergek van.. Afwachten dus op antwoord weer :)

Ly hoop voor je dat het dit keer raak is meis !! Zal wel tijd worden nu he :p ik denk niet dat ik me aan onze deal kan houden helaas :( of het moet nu raak zijn wat ik betwijfel.

Kel hartstikke goed dat je kleine meid zo goed groeit :D

xxxx

2. kelly87

kelly87 Actief lid

Aug 25, 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    ja ja... het is een gevoel wat ik heb bij Ly. Echt raar hoor! Ik hoop zo dat ik gelijk heb anders voel ik me zo voor schut staan:) omdat ik er zo zeker van ben eigenlijk.

Bij jou sweet... denk ik in november maar als ik zo jou verhaal lees dan weet ik het niet. ik had ook een steek vlak bij me lies (innestelingssteek denk ik) en ook links. het duurde bij mij ook niet lang hoor. het was te kort om 'auw' te zeggen dat kwam erna.;) en veel vrouwen hebben ook gewoon last van ongipijn. spannund...hopelijk hebben ze goed nieuws bij de gyn.
    heb je wel al stiekem een test gedaan?

ja me kleine doet het goed hoor:D

x kelly

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    leuk kelly !
    indd allemaal leuk nieuws :D

nu ik en sweet nog ;)

PINA ! laat je me nu in de steek :( , wij waren alles begonnen kom terug vrouwke ;) ( met je mooie buik ;) ! )

sweet ik vind het ronduit belachelijk dat ze je nog niet verder hebben geholpen !!

haha sweet dan moet ik eerst zwanger zijn he ;) ! ( wat ik heeeeeeeel erg hoop !! )

hihi kelly je staat niet voor shut hoor ;) je bent n schat !

4. kelly87

kelly87 Actief lid

Aug 25, 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    weet je sweet.. als ik je vakantiefoto's bekijk dan heb je wel een ander koppie! als je zwanger bent veranderd dat ook vaak.

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja he vind sweet ook veranderd !

6. kelly87

kelly87 Actief lid

Aug 25, 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    ja he.. ben ik toch niet gek!:D haar gezicht lijkt een beetje getekend he ofzo..

ja leuk he..

nou als mijn voorspelling niet uit komt dan voel ik me wel een beetje schuldig hoor.

7. Sweetangel28

Nov 3, 2009
    2,007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    =o we zullen zien ik durf niet echt te hopen wacht het maar gewoon af :) En dat steekje was inderdaad te kort om auw te roepen dat kwam bij mij ook erna :p

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik hoop gewoon kei hard mee !!

zo dat komt nii vaak voor dat we hier met zn 3en zijn :D

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    sweet wanneer heb je voor t laatst getest ? ( je temp is wel mooi hoog )

10. Sweetangel28

Nov 3, 2009
    2,007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Ik had nog getest voor dat ik met vakantie ging dat is nu bijna 2 weken terug maar die was negatief

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmm :( ...
    stomme onzerheid ook !
    zou gewoon zeggen tegen de gyn dat je een afspraak eist !

12. Sweetangel28

Nov 3, 2009
    2,007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Ja idd schiet niet op zo .. Wacht deze week nog af op reactie krijg ik dat niet dan ga ik zelf naar het ziekenhuis en maak dan gewoon herrie daar ik betaal niet voor niks 115 euro ziekenfonds kom nou zeg je moet verdorie smeken om een afspraak vind dat niet meer normaal

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja indd ja , niet normaal !
    ik had deze week niet eens meer afgewacht.. het kan ook even duren he voordat je terecht kan ..

succes meid !

ik ben er weg van spreek je snel !

x

14. Sweetangel28

Nov 3, 2009
    2,007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Is goed meis spreek je snel weer ;)

xxx

15. kelly87

kelly87 Actief lid

Aug 25, 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    die negetieve test zegd niet veel. ik weet het nog van me schoonzusje bij deze zwangerschap die heeft ook onzekerheid gehad. en uiteindelijk is het via de gyneacoloog gegaan en hebben ze bloed geprikt (maar moet wel zeggen dat zij en haar moeder in een ziekenhuis werken) die hebben gewoon voorrang:$.

je moet het er niet bij laten zitten hoor je betaad inderdaad ook gewoon verzekering;)

16. Sweetangel28

Nov 3, 2009
    2,007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Nee doe ik ook niet meis zekers niet ga nu alweer naar dag 80 in mijn cyclus wil gewoon dat er wat gebeurd. Denk nu wel al mijn ei gehad te hebben hoor mijn borsten beginnen nu ook gevoeliger te worden en krijg pukkeltjes

17. kelly87

kelly87 Actief lid

Aug 25, 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    nou nou.. je klinkt wel al zwanger hoor sweet. gevoelige borsten en pukkeltjes..:( ik hoop het voor je meissie:D dat zou wel echt heel leuk zijn he.. ik wil je geen valse hoop geven hoor maar het zijn wel zwangerschapskwaaltjes. ik had het ook!

Ik wil jou ook geen valse hoop geven hoor Ly.. maar iets in me zegd gewoon dat het in september raak is. vraag me niet waarom? het is gewoon een gevoel:) als het niet zo zou zijn dan voel ik me wel lullig tegen over jou hoor..

x

18. kelly87

kelly87 Actief lid

Aug 25, 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    Hey meiden!

VANDAAG HEEFT ME KLEINE MEID VOOR HET EERST EEN GROENTEPOTJE OP. IK DACHT IK MAAK EEN FOTO VAN HAAR EERSTE HAPJE MAAR ZE DEED HELEMAAL NIET GEK OFZO SOMMIGE KINDEREN TREKKEN DAN EEN GEK GEZICHT MAAR ZIJ NIET.
    TOEN ZE GENOEG HAD HAD IK HAAR IN BED GELEGD OMDAT ZE AAN HET HUILEN WAS EN MOE IS NOU.. ZE SLIEP IN 1 MINUUT. MISSCHIEN HEEFT EEN LEKKER VOL GEVOEL. IK DENK OOK WEL DAT ZE HIER AL AAN TOE WAS (ZE IS EIGENLIJK NOG TE JONG). ZE HEBBEN TEGENWOORDIG DAT JE LIEVER WACHT TOT 6 MAANDEN. (IK HEB DAAR MALING AAN) JE DOET HE VOLGENS HET CONSULTATIEBURO TOCH NOOIT GOED DUS..
    IK HAD ME HIER ZO OP VERHEUGD. HET IS ECHT ZO LEUK OM TE GEVEN. DAT IS ECHT MEER VERZORGING.

X
    IK WOU DIT FF ZEGGE;)

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    go kelly ! ik hoop het meid !! zou echt relax zijn als ik de gyn af ken bellen ;) !

hihi leuk kelly ! ja volgens mij is 4 mnd een beetje standaard , maar als je het idee hebt dat ze het al nodig heeft ( wat extra voeding ) zou ik t gewoon geven :)

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    en waar is de foto ??? :D:D !!
    showeee !

Share This Page