hoe irritant !

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lydia1986, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    heej je was er vroeg bij ;) toen stond ik onder de douce .. net ff gewerkt en dan straks weer..
    de scholen zijn weer begonnen dus moet ik meestal de ochtend en de middag werken.. (kinderen brengen en halen )

jullie ook een fijne middag nog ;)

ik had me gister toch buikpijn en nu een kei opgezette buik
    !! als ik zwanger kon zijn dan leek t nu , kei kopijn,buik hard en pijn, misselijk en noem maar op haha !

nog 2 dagen wachten en dan begin ik met testen , ben benieuwd hoe snel er 2 dezelfde strepen komen :D

nou tot vanavond denk ik wel , voor t eerst weer sporten na 1,5 jaar :D eindelijk !!!

en ja ja , GTST begint weer !!! whoehoeiii ! ;)

x

2. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Als ik jou hoor met je klachten zou ik lekker vandaag beginnen met testen. Zou toch een aankomende OVU kunnen zijn. Oestrogeen veroorzaakt veel klachten (kan); opgeblazen gevoel, hoofdpijn etc.
    Al heb je nu maar 1 streepje, je weet dan morgen of overmorgen wanneer 1 streepje overgaat in 2 streepjes 8)

Weer sporten na 1.5 jr ? Vertel. Ik ben juist minder gaan sporten. :) Anders zou ik het aankomend druifie schade aan doen he en dat willen we niet. :)

Nou ik heb weer een BBQ zometeen. Nu met beter weer!

Tot vanavond misschien.

3. kelly87

kelly87 Actief lid

25 aug 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    Hey meiden!

Wat hebben jullie veel besproken:D

Heb je het een beetje leuk gehad in Belgie pina82?;)

Ik hoop dat jy ook binnenkort 2 streepjes krijgt Lydia.;)

En dat we ook 2 streepjes krijgen bij een zwangerschapstest:)
    Dat zou helemaal leuk zijn:D

Ik zal het me wel verbeelden dat me borsten zijn gegroeit.
    Ik heb wel vaker dat ik dingen voel of zie maar dat komt omdat je die dingen misschien wil voelen en je lichaam daarop reageerd. (zo vaak gehad):)

x Kelly

4. kelly87

kelly87 Actief lid

25 aug 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    ik heb nu ook een beetje krampjes:(
    hopelijk is dat een goed teken:D

Ik heb ook steeds best veel honger:(:( (het zal er niks mee te maken hebben)

xxxx

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB

6. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes

7. kelly87

kelly87 Actief lid

25 aug 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    Hoi meiden!

Ik heb sinds gister weer pijn aan me borsten dat had ik vorige maand ook 1 week voordag ik ongi moest worden. (nooit last van gehad).
    Ik heb nu heel vaak last van me hyperventilatie.:(

pina82 die kramp in je kuiten kunnen ook voorkomen in een zwangerschap me zus had het tydens de zwangerschap heel vaak maar dan snacht's.:) ik weet niet of je vaker hoofdpijn heb maar het kan tydens de zwangerschap wel regelmatig voorkomen.;)
    En je urine dat weet ik niet zo goed ik had dat toen ook gevraagd aan degene die de telefoon op neemt als de huisarts beld en ze zei 'daar heb ik nog nooit van gehoord' ik had het ook dat me urine anders rook.:(

Lydia ik heb wel gehoord dat het heel leuk is dat zumba dansen:D
    Jammer dat je 1 streepje had.:(

P.s. het vruchtwater van me schoonzusje is gebroken. spannend!:D

x kelly

SUCCES meiden!
    Ik duim voor jullie:)

8. kelly87

kelly87 Actief lid

25 aug 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    Hoi hoi

Pina82 ik moet nog wel ff zeggen dat die vrouw die ik had gesproken over me urine die weet niet van veel dingen af.
    Volgens haar kan je tydens je zwangerschap ook niet meer ongesteld worden (laat dat bij mij nou wel gebeurd zijn) ik werd gewoon ongesteld dus... het zegt niks.

Maar wel minder dan normaal en ik had wat kwaaltje zoals:
    * vaker plassen
    * pijnlijke borsten en grotere borsten
    * ik heb nooit hoofdpijn maar ik had voor het eerst in een paar
    jaar weer migraine gehad dus... (ik heb alleen hoofdpijn
    met migraine)
    * moe
    * je mood swingt (ene keer heel blij om niks of juist heel
    verdrietig om niks spontaan huilen) of opeens heel chagrijnig.
    * me menstruatie werd lichter.

Daar had ik allemaal last van;)

Je hoeft niet misselijk te zijn hoor.:D (dat denken mensen wel vaak)
    me moeder had bij mij helemaal nergens last van me moeder had zo'n lekkere zwangerschap gehad.

xx Kelly

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    heej heej lady's !! :D

ben ik weer net even 'geshopt' bij in vriendin in haar klerenkast ;) inclusief schoenen enz !! hihi..

ja ben echt blij weer lekker sporten ! :)

hmmzz kelly wel spannend .og 7 dagen .. t kan allemaal ;).... en pina ook !! ;) hoop zo dat we snel zwanger zijn !

ik heb vandaag niet getest ga vanaf morge elke dag testen en dan denk rond 7 uur savonds dan ben ik altijd klaar met werke n, want moet op de zelfde tijd toch !? :)

nou, ik ga s ff kijken voor een nieuwe auto :D , krijg ik van mijn lieve lieve vriendje omdat ie naar afghani moet en wil dat ik veilig de weg op ga ! ;) relaxx !! :D

nou sreek jullie ! , en hou me/ons op de hoogte van al jullie kwaaltjes !
    mijn buikpijn/hoofdpijn is gelukkig weer weg :)!

x ly

10. kelly87

kelly87 Actief lid

25 aug 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    Hey Lydia!

Wat leuk dat je een nieuwe auto mag uit kiezen van je vriend:D
    Dus.. je bent weer helmaal binnen met je kleding en schoenen...;)
    Dat jullie sporten leuk vinden:) sporten lijkt me helemaal niks:D ik heb het ook nog nooit geprobeerd.:) Me vriend gaat wel weer sporten en hij vraagd wel of ik mee ga maar ik denk het niet:D

xxx Kelly

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    heej !

ja ik vind het echt heerlijk om te sporten /afvallen / conditie hebben !
    maar zocht het niet omdat ik altijd alleen moest..
    en ik kan nu eenmaal niet eten wat ik wil ;) hihi , ben niet dik ofzo hoor maar wil wel mijn buik(je) kwijt ! (haha en iedereen maar zeggen , die heb je niet! maar zelf zie je dat toch anders ) ;)

hoe gaat t kelly ?? ;)

nou, dadelijk naar boxtel, overleg over de medewerkerstevredenheid ! op t werk ... saai maar wel informatief zullen we maar zeggen en dan om 2 uur klaar ! en naar mijn lieve kleine neefje (L)

ohoh: voor ik t vergeet heb net 11.00 getest met ovu en had een heel licht streepje !!! :D dus vanaaf denk maar nog een keer ! (toch goed dat ik vandaag al ben begonne ! )

see Uu !!

x ly

12. kelly87

kelly87 Actief lid

25 aug 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    Hoi Lydia

Met mij gaat het wel goed hoor.:D Alleen steeds last van hyperventilatie:(

Het is wel goed hoor sporten;)

Wel leuk dat je naar je neefje gaat:)
    Mijn neefjes en nichtje wonen een beetje ver weg:( En ik heb nog geen rijbewijs:)

Ik heb in iedergeval vrijdag een neefje of nichtje erbij (het kan ook vandaag):D (me broertje word vader);)

xx Kelly

13. kelly87

kelly87 Actief lid

25 aug 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    Hoi Pina!

Waar ben je nou???:D
    Lig je misschien wel in bed:(:(
    Ben je een beetje ziekjes:( wat je als laatst had gestuurd was niet zo leuk:( pijn aan je kuiten (dat doet echt zeer). hoofdpijn:( misschien koorts:( trage stoelgang (kan je ook echt ziek van zijn). Ik had het vroeger altyd ik kreeg dan ook van de huisarts van dat vieze poeder (bah):(

Veel sterkte in iedergeval;)

xx Kelly

14. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    :) Ha girls!

Kelly ben je lekker vrij vandaag ? Ik zit nu in mijn pauze even te surfen. En natuurlijk het laatste nieuws volgen.

En Lydia, wat heerlijk zo'n half dagje!

@ Kelly, begrijp ik nu dat je al een kindje hebt? Ik las je berichtje van gisteren. Misschien heb ik dat even gemist :)
    Ik vind het sporten ook heerlijk, lekker de gedachten op een rij zetten. Gisteren nog 90 minuutjes op de weg gefietst (wielrennen), rustig aan want had nog behoorlijk hoofdpijn.

Die hoofdpijn is vandaag gelukkig weg. Ik heb nergens last van. Alleen eigenlijk wacht ik met smart :)$) op mijn lichte bloeding (innesteling) maar tot op heden niente! Maar goed dat hoeft ook niet altijd schijnt. Na hoeveel dagen kun je de innesteling eigenlijk verwachten?

Lydia, wel lekker dat je nu even nergens last van hebt. En wat goed van dat lichte streepje. Ja ook al wist je zeker dat je gisteren geen eisprong zou hebben, je ziet dan de overgang naar een licht streepje - naar een dikke vette streep, en DAT is leuk! :D:);):D

Jippie leuk voor je! zo leren we van elkaar!
    Ik sport ook voornamelijk voor conditie en er strak uit zien hoor. Ik ben vrij klein en dus een risico factor voor dik worden!!hahaha. licht buikje altijd al gehad, maar buikspieren verbergen dat. (nu alleen even niet, heb moeite om buikspieren strak te spannen... :(zou het dan toch...??)

Nou ik surf nog even door en we spreken elkaar!! xx.

ps. oef lange tekst geworden :x

15. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    ik ben er wel!!! hahaha

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    heej!
    ja halve dag is fijn maar heb ook genoeg uur gewerkt dadelijk aan t eind van de week!:)

ben nu bij m'n neefje :D wa is t toch een schat! :):) en maar knuffele en kusjes geven !

nou spreek jullie vanaaf hopen dat mijn streep dan dikker is!! :D

x

17. kelly87

kelly87 Actief lid

25 aug 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    hey pina

Je hoofdpijn is over gelukkig;)
    Ik heb nog geen kindje:D ik was aan het terug lezen van gister maar ik snap nu wat je bedoeld door die symptonen bedoel je denk ik en dat ik zei dat ik gewoon ongesteld was tydens zwangerschap;)
    Met dat bedoelde ik toen ik die miskraam had gehad (ik ben wel even zwanger geweest) toen kreeg ik die symptonen:D

Jullie zijn lekker met sporten bezig zie ik ;)

Lydia ik hoop dat je streepje donker is geworden:D

Morgen kraamvisiete:) (me broertje word vader)

xxx Kelly

18. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hoi Kelly Gefeliciteerd dat je tante geworden bent! je schoonzusje is dus bevallen?

Alles goed gegaan? en hoe heet het kleintje?

Hebben jullie trouwens al namen?

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    heej!

ja heb genoeg namen maar ferdi is een echte 'boer' en vind die namen van mij dus NIKS !

bijv.
    mila
    fenne
    jinthe
    finn (vind ie dan nog wel gaan maar die hebben er voort zoveel dus wil ik nii meer ;) )

enz...

jullie

20. kelly87

kelly87 Actief lid

25 aug 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    Hallo meiden!

Ik ben inderdaad tante geworden vandaag en alles was goed gegaan.:) (toen straks nog niet)
    ze is geboren om: 19.26
    ze heet: Gina

Me vriend en ik hebben wel een meisjes naam: Kirya
    We hebben een beetje gepuzzeld met onze namen en het mooiste vind ik dat me moeder's naam er helemaal in zit (ria).:D
    Ik heet gewoon Kelly en me vriend heet Gerard. (hij is op de naam gekomen) en ik vind het wel een mooie naam:D

xx Kelly

Deel Deze Pagina