hoe irritant !

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lydia1986, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hey meiden

Wat leuk zeg kel !! En je moet zeker gewoon doen wat je gevoel je ingeeft ;)

Hier vanmorgen weer rekbaar doorzichtig slijm echt als lijm zo weird :S ik weet ook niet wat ik hiermee moet... veel last van steekjes richting blaas ?? en krampjes. Wel test gedaan maar negatief.

Ly meid mijn duimen draaien voor je hoop het voor je meis !!

xxx

2. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    spannend Sweetangel ! zou het nu aan het rommelen zijn? Hoop het zo. Hopelijk schiet je temp morgen nog even een trappetje omhoog ! Ik ga ook even vlug kijken hoe het met Lyd is.. :)

3. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    bij jou ook weer spannend lyd! ook paar dagen nog...en hopelijk schiet jouw temp ook nog een verdieping omhoog. weet je dat tijdens je hele zwangerschap je temp hoger is dan normaal? mijne standaard 37.1 !!!
    Terwijlj je temp naturlijk normaliter 36.8 is. je hebt het ook niet vaak koud als je zw bent. grappig he?
    Dus lieverds.... die temp moet omhoog bij jullie :)

xje

4. kelly87

kelly87 Actief lid

25 aug 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    ja.. het zou mooi zijn als je inderdaad de gyn kan afbellen. ik heb geen foto gemaakt ze trok geen raar gezichtje:) ik zal straks wel ff een footootje maken. ik denk dat ik haar om een uur of 12 fruitpotje geef. dan maak ik dan wel een foto. ze zit dan helemaal onder haha... en vanavond maak ik ook wel een foto!;)
    voor jou is het spannund ly.. 5 september is je nod dag toch..

rekbaarslijm? dat krijg je toch als je je ei hebt?;)
    ik had steekjes/trekkingen bij me geslacht (zeg maar ff) bedoel je zoiets?
    ahhh... wat voor test heb je gedaan? wat is de naam? toch geen predictor he.. die is namelijk niet zo goed!
    Ik had van kruidvat eigen merk en al heel vroeg een positieve test.;)

x

5. kelly87

kelly87 Actief lid

25 aug 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    hey pina!

wat leuk dat je langs komt.. je hebt gelijk als je zwanger bent heb je het niet zo snel koud. ik zweete heel vaak!
    Het schiet al op voor je! spannund...;)

6. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hey pina !! dat is lang geleden :D Temp is vanmorgen weer iets omhoog gegaan maar nog steeds dat rekbare doorzichtige slijm :( ik snap er echt helemaal niets meer van zit nu alweer op dag 79 van mijn cyclus. Voor jou begint het nu lekker op te schieten :D:D

Ik weet dat dat rekbare slijm betekent dat je ei komt kel maar als je naar mijn grafiek kijk heb ik dat bijna mijn hele cyclus :( Ik bedoelde steekjes rond het geslacht ja heb dat nu op het moment ook weer het is niet echt pijnlijk maar je voelt het wel... Gisteren ook ineens flinke steken in mijn borst duurde paar sec. heb ook enorm veel jeuk weet niet of het symptomen zijn maar ik word knettergek ... Heb een kruitvat test gedaan ja :) Misschien was ik wel te vroeg met testen en is het vorige week in mijn vakantie gebeurd ;) Wachten maar gewoon weer af.. En hoop op bericht van de Gyneacoloog.. Ben benieuwd naar de foto van je kleine meid !!

xxxxxxxx

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    oh oh sweet , ben blij als je duidelijkheid hebt !

hier mn temp naar beneden shit zooi :( !!

pina, HOI ! :D phoee dat begint ookal op te schieten he :D!!

kelly hii :)

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja 5e is mn nod indd :) maar als ik mn handtekening onder mn naam wil wijzigen zegt ie dat ie te lang is !! raar ding want ik verander aleeen n cijfertje :S... maar goed

9. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    awww Ly zag het ja heb net gekeken shit hoop dat ie weer terug omhoog schiet :(

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    tja niet afgelopen cyclus maar di ervoor had ik 9dpo maar... dus hoop t niet maar ben dr bang voor :(

11. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    :( :(

12. kelly87

kelly87 Actief lid

25 aug 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    haha.. ik weet wat je bedoeld met die steekjes;) zijn je borsten niet gegroeit? waar heb je jeuk dan? of op een gek plekje?:)
    ja misschien heb je te vroeg getest.
    ja hoop dat je snel duidelijkheid hebt. en dat de gyneacoloog snel reageerd.

ik heb net nog zwangerschapstestjes gehaald (voor me nichtje) kost toch alleen maar 5 euro voor 2 stuks. me nichtje is 2 weken overtyd.

das niet zo mooi ly.. je temp moet omhoog zeg het ff tegen je lichaam:p ik ben aan het duimen voor jullie hoor.. toch is de kans heel groot dat jullie straks samen zwanger zijn!;)

x

13. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Haha jeuk overal maar vooral aan armen en benen word er gek van :p moet me misschien wat vaker wassen denk ik :p haha

Zal wel mooi zijn als ly en ik saampjes de zwangerschap doorlopen :)

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja indd :D !

15. kelly87

kelly87 Actief lid

25 aug 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    ja.. dat zal het zijn je moet je vaker wassen haha.. neej hoor.. maar ik kan het me niet herinneren dat ik dat heb gehad. ik kreeg het wel op het laatst toen jeukte mijn kleren en me buik vooral.. maar misschien is het me niet opgevallen. maar ik heb het wel eens eerder gehoord. (volgens mij van me schoonzusje:()
    ja.. het zou wel leuk zijn als jullie het samen kunnen delen.

ow ja... ik zal ff de foto's van dr fruithapje erop zette;) je ziet alleen niet zo goed dat ze aan het eten is:)

x

16. kelly87

kelly87 Actief lid

25 aug 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    zo als beloofd staan de foto's erop;)

17. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hey Lyd,
    toch weeer omhoog die temp! goed man. Hoe lang is je fase na je eisprong meestal? Morgen spannend..misschien springt je temp wel omhoog, er is nog kans :)

SweetA,
    Ging ook meteeen kijken hoe jouw tempie is, maar nog niet ingevuld.

Had ik al verteld dat ik sinds deze week verlof heb? :) :) Half jaartje ofzo haha lekkkurr.

Ik ga vlug even kijken naar de foto's van kleine Linsey.

Doeii!

18. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hey pina

Lekker zeg verlof!! Ga der maar lekker van genieten :D

Temp is ingevuld vanmorgen gedaald nog nog steeds geen eisprong gespot... Heb nu wel erg pijnlijke tepels :( misschien nadert mijn ei ik durf der echt helemaal niks meer over te zeggen..

xxxx

19. kelly87

kelly87 Actief lid

25 aug 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    nou sweet.. je weet het wel lekker spannund te houden.. nu heb je weer pijnlijke tepels:$ haha!

wat lekker dat je verlof hebt pina.. dat kan je op een geven moment wel gebruiken he.. dan word je snel moe enzo..;)

x

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    yehh gelukkig weer omhoog .. ik weet t nu ook ni meer ....afwachten maar !

pina , ja ben echt benieuwd naar morgen .. mn LF was vorige ronde 12 en daarvoor 9 .. dus ja...

lekker verlof :D geniet er maar goed van !

Deel Deze Pagina