yeah Ly.. je temp is inderdaad omhoog! wel spannund.. dit is nog zo'n moment dat ik mezelf weer bijna zit op te eten! Ik kijk ook best wel vaak op zp om te kijken of jullie al wat hebben geschreven. heb je niet alvast stiekem een test gedaan Ly..? x
oke.. wel knap dat je het kan volhouden je temp is weer naar beneden gegaan duim, duim, duim sweet hoe is het met jou? heb je nog meer kwaaltjes erbij gekregen? x
Hier is de temp flink omhoog geschoten ... Mijn tepels zijn echt super pijnlijk :S en meer plassen ... verder eigenlijk nergens last van
goed sweet...je ei.. of zwanger !! hahaha Lyd,,kut..je temp IK DUIMMMMM DUIMM voor je morgen voor een uitschieter omhoog! Wordt wel tijd dat je bij de 'moeders' erbij komt!!
ja.. er zit niks anders op dan wachten voor jullie allebei wat is wachten dan klote he.. (ff op z'n nederlands gezegd) pijnlijke tepels had ik ook sweet veel plassen weer zoiets ook dat hoort erbij ja.. laten we het inderdaad hopen Heb jij nog geen klachten Ly? misselijkheid? pijnlijke borsten? stemmingswisselingen? Vaker hoofdpijn? moeheid? zit er iets voor jou tussen? x duim, duim, duim voor jullie mijn sgatjes!
*De menstruatie stopt of wordt erg licht. *Je kunt je misselijk of rusteloos voelen. *Je borsten zwellen op en kunnen gevoelig zijn. *De tepels en areola (bruine deel rondom de tepels) worden donkerder en groter. *Je moet vaker plassen. *Je kunt verstopt raken en last krijgen van brandend maagzuur. *Je kunt regelmatig last hebben van hoofdpijn. *Je mood swings- je voelt je boos, verdrietig of blij zonder reden. Dit zijn zwangerschapssymptonen van week 1 tot week 12 Volgens mij heb ik deze lijst heel vaak laten zien en nu denken jullie waarschijnlijk heb je haar weer met dr lijsie maar ik stuur het toch maar ff dan kan je kijken. x