heej van harte gefeliciteerd!! met je nichtje ook een mooie naam die jullie bedacht hebben nu nog een kindje erbij, om de naam te kunnen geven !! x
Hallo meiden! ja, dat is een goeie Lydia nu nog een kindje waar we de naam aan kunnen geven. Ik ben net bij me nichtje langs geweest Ze is heel klein ze past maat 44 Hebben jullie nog bijzonderheden? Ik had gisteravond 2 steekjes in me rechterborst xx Kelly
heej ! zat net te denken dat het hier zo stil is .. t is ook afwachten he !! ik heb al 2 dagen een licht posi ovu test... waneer is die nou goed!!? en Pina wat las ik , ga je t weekend testen .. , ons ook wel laten weten he ghe ghe! hier nergens last van ,, hopen dat ik morge een VET-posi test heb !! doen toch wel klussen maar ja.. toch wel fijn die duidelijke zekerheid ! en hoe is t verder met jullie ?? kelly steekjes .. ben zooo benieuwd! hoop voor je dat t raak is ! en voor jou natuurlijk ook pina ! en voor mezelf !! hihi nou fijne avond ! x ly
pfff...hoeveel bijzonderheden wil je hebben?.. gevoelige buik, winderig, misselijk vanochtend, moe, beroerd, gevoelige borsten, steekjes in mijn buik... word er nu al helemaal gek van en het is pas ronde 1... en om het compleet te maken, net bij het afvegen een beetje helder rood slijm... goed... nog 11 dagen minimaal.. onze eerste zwangerschap liet 11 rondes op zich wachten..kan me dus echt niet voorstellen dat het nu al raak is.. zal wel ontpillen zijn... maar maat 44...wat een inieminnie baby...vanharte nog!!
ohjaa had ik nie op gereageerd... hoe mini !! schattuughh !! paste mijn neefje ook indd die verzoop ik 50 ! hihi en inge ! klinkt goewwddd !! hopen hopen hopen !! en welkom op dit forumm !! (of was je al vaker geweest? ) x
thanx... op het forum ben ik nog maar net...hahah,,,gestopt met de pil, dus dan wil je maar over één ding praten he?.. bij mijn eerste zwangerschap heb ook met veel plezier geforumd... was in 2006/2007.. al weer een tijd geleden.. kon mijn oude account niet eens meer vinden..hihi gezellig hier!!
hey pina! ik lijk je wel te achtervolgen he? dat krijg je ervan als je gelijk op loopt en de zelfde kwalen hebt...hahah..
Argggghh jammer iedereen is weg. Dan praat ik wel tegen mezelf hihi Een vriend van wie de relatie net uit is kwam langs, dus die was ook niet zo vlug weer weg. Logisch. 8) Kelly ! Wat enorm leuk om zo'n klein dreumesje te hebben als nichtje. En wat klein! Te vroeg geboren ofzo, want dat maak je niet veel mee toch? En heb je haar vast kunnen houden. (gingen je tepels al lopen met moedermelk hihi ) Geintje. Lydia, wat spannend. en wel apart dat je zo lang een licht lijntje hebt. Bij mij was het vrijdag geen lijntje en zaterdag duidelijk een lijntje, en zondag ook heel duidelijk, en maandag weg lijntje. Hopelijk heb je morgen duidelijkheid. Hoe is je temp? Nog laag sochtends? Inge, wat ik zei ; welkom en ik vind het gezellig dat je er bent, want we lopen gelijk, zoals ik al eerder met je gebabbeld heb! En lotgenoten zijn van harte welkom! We delen dezelfde klachten, behalve dan dat bloedverlies. Heb je dat helemaal niet voelen aankomen? Of was er wel een teken? En je zegt dat jeje beroerd voelt, heb je koorts of dat niet? Nou hopelijk verschijnt er deze week bij mij ook nog iets in mijn pants. Want de laatste drie dagen alleen maar hele lichte krampjes onder in mijn buik. En idd gerommel van de darmen/winderigheid, erg herkenbaar. PFFF.. Ja Lydia, zondag willen we testen, al is het maar een heeeeel licht streepje Dit weekend wel feest in onze woonplaats dus hopelijk voel ik me er goed genoeg voor. We spreken elkaar!! Ga nu nog even door lezen DIkke kus en slaap lekker!!!
ik ben er ook nog hoor ik ben t 6e zintuig aant kijken ! wel intressant allemaal hoe kunnen ze die dingen tog weten .. ! maar jaa !! moet ook de site in de gaten houden he , verslaving x heb trouwens ook een schattiguhh banner gemaakt geskoept van jouw pina
ja vind deze veel schattiger kijkt leuker ! had er eigenlijk ook nog een foto bij maar dat mocht niet ! 2 fotos blablabla
Hey meiden! Ik zie dat er iemand bij is gekomen leuk Ja me nichtje is zo leuk ze heeft een bos vol haren Ze is ook heel klein zo leuk!!! Ik heb haar nog ff vastgehouden. Het is echt een mooie baby Ik herken wel dingen die jullie ook hebben Ik heb al een tydje last van een rommelende buik Me borsten zijn op dit moment ook gevoelig maar vorige maand had ik dat ook net voor me ongi en daarna was het weg gegaan (nog nooit last van gehad). En ik heb vaker last van hyperventilatie(echt irritant!!). winderigheid Maar misselijk niet xx Kelly
spannend hoor ! nog 4 dagen wanneer ben je van plan om te gaan testen als je niet ongi word.. ?!? ja dat hyperventileren had ik ook in de vorm van ineens super warm krijgen en een kei rood hoofd !! :S !! net alsof ik me heel erg schaamde.. maar ben toen wel ongi geworden .. ben benieuwd vanavond als ik thuis ben (ben nu aant werk) wat de ovu-test aangeeft .. ! xx tot strakss !
Hey Lydia! Leuk dat je op je werk ff een kijkje kan nemen op internet ja, je krijgt het inderdaad heel warm en je word duizelig Ik weet nooit zo goed wanneer ik overtyd ben Ik hoop dat je straks twee dikke vette streepjes heb Ook bij een zwangerschapstest hoor En Pina jij ook natuurlijk en mezelf xx kelly
hmm wazige bedoeling , net een ovu-test gedaan en witter kan die nie worden :S !! hoe kan dat nu weer ??? x
Hey meissie! Lekker gewerkt? Je heb toch afgelopen dagen pos getest? dan kan hij nu niet meer pos zijn, dat hoort zo. Of snap ik jou niet?
ghe ghe , jaa maar die waren heel licht posi... en de test streep moet toch net zo (of donkerder) dan de controle streep zijn ..? en dat heb ik nog niet gehad..