Wij zijn al een tijdje op zoek naar zo'n zonneschermpje voor in de auto. Ik zie overal auto's rijden met de leukste schermpjes van sesamstraat, nijntje, winnie the pooh of wat dan ook, maar wij kunnen ze nergens vinden. Waar hebben jullie ze vandaan? Groetjes Clarike
Halfords kun je ze kopen geloof ik. Wij hebben die ons ooit bij de etos gehaald, waren in de aanbieding. Hallfords heeft ook een site dacht ik.
bij de halfords hebben ze alleen een zwarte en bij de babywalz op de site staat ook alleen een zwarte en ik vind die met plaatjes juist zo leuk!
ik heb ze toen bij hans textiel gekocht. hadden ze allemaal spullen van nijntje, maar ja toen was het ook zomer he
http://www.baby-walz.com/neu/SyEngine.p ... ppe=291744 Hier staan ze bij hoor! Even kijken bij "op pad" en dan zonbescherming!
Graag gedaan hoor! En ja, ik dacht ook dat Halfords er meer had. Had het weleens in een folder gezien dacht ik. Groetjes!
Wij hebben een gewone zwarte, maar goed, die is ook voor de hond die alles ondersloebert. Je kunt ze ook bij de fotograaf met een foto van je kind, hond, of weet ik veel wat laten maken. Ook leuk.