Hoe is bij jullie de zorg voor jullie kind/kinderen verdeeld en het huishouden?

Discussie in 'De lounge' gestart door Samba25, 24 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Samba, Ik zou echt goed nadenken of je hier wel mee verder wilt. zou echt diep ongelukkig worden van zo'n relatie.
    Is er wel sprake van liefde bij jullie? Denk goed na of je zo nog jaren door wilt gaan.

2. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Wat een verhaal zeg. Ik zou idd ook eens goed gaan nadenken als ik jou was of je hier wel mee door wil gaan. Tis slopend zo.

Sterkte ermee.

3. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Samba,
    is er dan niets positiefs?
    De mijne laat me...

1. uitslapen op zaterdag of zondag
    2. haalt boodschappen (erg vaak)
    3. gaat er vaak in de nachten uit
    4. Vind heel veel dingen goed, en laat me vaak weggaan :D (leuke dingen doen met vriendinnen)
    5. Ziet de meiden niet als last!!! (integendeel)
    6. Gaat wat doen in het huishouden (moet ik het wel aangeven)

Zo kan ik wel ff doorgaan, maar goed.Hij heeft Engelengeduld als het op de meiden aankomt hoor. Daar kan ik wat van leren. Dit was in het begin niet zo hoor, dat heeft moeten groeien. maar over het algemeen krijg ik veel dingen voor elkaar. Wat hij zegt is, dus gewoon: gemeen! Sterkte met praten.

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lijkt mij tijd voor een stevig en goed gesprek.. En anders heeel goed nadenken of je dit voor altijd wilt.. Hij heeft verdorie ook verantwoordelijkheden.. Laat hij die dan ook nemen..

Hier heeft het ook moeten groeien hoor.. Maar nu laat ik hem met een gerust hart een paar uur achter bij mijn man:) Het gebeurd echt niet zoals ik het altijd doe doordeweeks en opeens is er een compleet ander schema dan normaal:D

Al zou hij maar iets met jullie dochter doen.. Spelen, wandelen, broodje geven etc. Maar niks doen is (in mijn ogen) geen optie.

5. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Sluit me aan bij Roeltje!

6. Revolucia

Revolucia Actief lid

10 apr 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    Hier ook een lotgenoot meid... ga er niet over uitweiden, maar lig 's nachts in mn bedje over dezelfde dingen te piekeren. Aan beslissingen nemen ben ik (ook) nog niet toe.

Wil je in ieder geval een groot hart onder de riem steken meid... het is niet makkelijk! Digi-knuf en heel veel sterkte met het nemen van jouw besluit!

Deel Deze Pagina