Welke digitale kindercamera?

Discussion in 'Mama en gezin' started by Luna28, Jun 2, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Hi mama's!

Ik hoop dat het hier goed staat, anders mag het verplaatst worden.

Ik mag binnenkort foto's maken op het kinderdagverblijf van onze kinderen. Super leuk natuurlijk! Nu leek het mij leuk als mijn zoon van bijna 3 dan kon 'helpen'. Hem een eigen cameraatje geven, zodat hij ook foto's kan maken.

Nu zag ik de Kidizoom camera's, best prijzig. Dus mijn vraag, is het wat? Of heeft iemand een veel beter idee of betere camera. Ik wil geen wegwerpcamera. Ik vind het juist zo leuk als hij gelijk kan zien wat hij maakt.

Alvast bedankt voor de feedback! Groetjes, Luna

2. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Helemaal niemand ervaring met een kindercamera?

3. amdaa

amdaa VIP lid

Mar 28, 2015
    9,670
    11,009
    113
    Mijn dochter is dol op foto's maken, en inmiddels is het uitgegroeid tot haar hobby.

Wij hebben haar een echte digitale fotocamera gegeven [deze hadden we al liggen].
    Die kindercamera's hebben meestal fotokwaliteit om te huilen. Die kidizoom camera heeft bijv. maar 2 megapixels, een goedkope gewone d-camera heeft gemiddeld 7-11mp [ter vergelijking].

4. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Dank voor je reactie. Ik had al zo'n vermoeden ;) Ik heb ook nog wel een gewone digitale camera liggen, geven we die wel aan hem. Kleine aap is slim genoeg om door te hebben hoe die werkt ;)

Wel leuk zeg dat het echt haar hobby is geworden! Zitten vast hele leuke kiekjes tussen :)

5. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Wij hebben onze dochter ook een oude camera gegeven. En bij vlagen schiet ze de hele dag foto's. Kaartje in de tv en ze kan uren nagenieten. Wij hadden een kindercamera van de hema, maar was van slechte kwaliteit.

6. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

Jul 4, 2014
    4,945
    1,033
    113
    Voorschoten
    Aanbiedingen in de gaten houden. Ik heb een keer een simpele Nikon (in roze) gehaald voor als ik mijn spiegelreflex niet mee wilde nemen. Was 50euro in de aanbiedingsbak van Mediamarkt. Oude types worden soms voor dumpprijzen weggedaan, dus kan geen kwaad om het in de gaten te houden.

7. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Bedankt voor de tip! Goed idee!

Share This Page