Wie heeft er een mini Wii?

Discussie in 'De lounge' gestart door daphnev85, 26 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Hoi dames,

Wie van jullie heeft er een mini Wii? Ik heb de mogelijkheid om via een puntensysteem een mini Wii te bestellen.

Hoe zijn jullie ervaringen met een mini Wii? Wat is het verschil tussen de gewone en een mini?

Zijn de spelletjes duur en als je met 2 wilt spelen, hoeveel kost zo'n 2de 'stick'?

groetjes,

Daphné

2. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Mini wii?? Wist niet dat dat bestond dus kan je niet helpen. Maar zag je naam die ik nog herkende van de januari mama's club. Waar jij toen helaas weg gegaan bent door je mk. Maar nu weer zwanger lees ik! Gefeliciteerd!! En succes met de wii

3. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Bedoel je misschein de WII U ?? die ken ik namelijk wel, geen ervaring mee, maar zeit er erg leuk uit op tv ;)

4. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    #4 Purified, 26 nov 2013
    Laatst bewerkt: 26 nov 2013
    Geen ervaring met de mini wii, hij leek me wel heel mooi! Als ik nou geen wii u had :p

Prijzen tweede controller, neem ik aan wat je wilt, verschilt heel erg. Je kan een B merk kopen van Big ben dacht ik, controller en nun chuk voor een tientje toen... of van de Wii zelf was je voor de normale controller dacht ik 35 kwijt en nun chuck 15?

Je hebt ook remotes met ingebouwde plus sensor, die zijn net duurder. 50 euro. Of je kan de plus sensor los kopen als je later spelletjes koopt die dat gebruiken.

Anders even bij de game mania langs gaan als je hem gaat kopen, daar verkopen ze vaak tweedehandse controllers die nog prima werken en B merken en de normale controllers

Deel Deze Pagina