Hoe is de Jura in Frankrijk?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Minny, 6 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Naast Duitsland vinden we het noorden van Frankrijk ook erg interessant. Wie van jullie is hier weleens geweest? Hoe warm is het en qua omgeving?

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

De Jura is niet in het noorden, dat ligt aan de grens met Zwitserland.

3. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ja klopt!!

4. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

De Jura is geweldig, hele mooie natuur, zoek maar eens op annecy. Heel mooi plaatsje met veel te doen op allerlei gebieden. Sportief, cultureel, gezelligheid etc. Echt een aanrader!

5. Saar22

Saar22 Niet meer actief

De Jura ligt meer in het midden naast Zwitserland. Als je het noorden bedoeld dan zit je in de vogezen/elzas.

Wij hebben afgelopen zomer in de Jura gekampeerd bij Champagnole. Je zit daar dicht bij mooie grotten, maar ik zou de volgende keer iets zuidelijker gaan zitten m.n. voor het wandelen. Vanuit Bonlieu hebben wij een prachtige (toeristische) wandeling gemaakt. Nu kon ik ook niet uit de voeten vanwege de warmte waar ik erg veel last van had door mijn zwangerschap. Het weer: wij hebben het onwijs getroffen, maar het is daar gewoon wisselvallig en als het minder weer is slaat het vaak voor langere tijd om. Dit was ruim 800 km rijden en dat was nu goed te doen op een dag. Veel verder zouden we ook niet gaan.

Deel Deze Pagina