Hahahahaha! Jaaaaa! Alleen al dat je zo poseert, te genant voor woorden. Maar dat hij sinds jaar en dag hier vrij prominent in beeld komt...
Haha.... zou het iemand van het beheer kunnen zijn? (ik dacht even een topic van iemand die gek word van d'r vent thuis, maar nee dus...)
Of laat hem met de tijd meegaan en geef hem een shirt met wat babyspuugvlekken, wallen onder zn ogen tot aan zn knieën en een 6pak red bull om de dag door te komen. Want die kleine zal nu toch wel geboren zijn denk ik?
Ik denk dat hij geen vrienden heeft met kinderen om zich heen. Dus hij heeft alleen ervaring met kinderen uit tijdschriften en reclames. Die mensen kijken ook altijd zo blij. Dat baby's ook zorgen voor weinig slaap daar is hij nog niet opgekomen. Heerlijk die bubbel waarin hij leeft
Echt serieus, mijn oudste is geboren in 2009 en toen keek hij me ook al schaapachtig aan! Dit schept valse verwachtingen bij zwangere vrouwen zo'n blije vent. Mijn man geniet van de kids als ze er zijn, maar van mijn buik en buien wordt hij echt niet blij hoor 🙈 Maar om eerlijk te zijn ik zou gek worden van zo'n blij hoofd naast me 👊🏻