begrafenis morgen wel of geen panty

Discussion in 'De lounge' started by kris8, Aug 13, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kris8

kris8 VIP lid

Aug 17, 2009
    8,032
    3
    36
    Morgen heb ik een begrafenis. In de protestante kerk.. ik heb een sober zwart/ donkerblauw jurkje wide dat aandoen met een colbertje erover ( zwart ) Jurkje is netjes over de knie. Tot zo ver kom ik er wel uit.. maar dan ?
    Wat voor schoenen en wel of geen panty.. ?
    Eigenlijk wel toch ? En nette sandaaltjes ? Kan dat ? Kan echt niet lopen op pumps op het moment met mijn voet ( heb een zere voet, waar ik gelukkig alweer op kan strompelen. maar het is lopen van de kerk naar de begraafplaats en terug )

Wat vinden jullie ?

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Wel een panty, zwart en dun dan ivm het weer - althans, ik vind het persoonlijk niet geschikt om met blote benen in de kerk te verschijnen. En dan verder inderdaad sandaaltjes of instappers/ballerina's.

3. mei2013mama

mei2013mama Actief lid

Jul 11, 2013
    181
    0
    0
    Ik zou geen panty doen. En inderdaad, een net sandaaltje of anders ballerina's.

4. Rombely

Rombely Niet meer actief

Zeker wel een panty en sandaaltjes / ballerina. Pumps zijn niet nodig.Maar denk dat je een van de weinige zou zijn met blote benen, als je je daar comfortabel bij voelt zijn blote benen geen probleem. (ik doe bij een gereformeerde dienst geen hoedje op want daar voel ik me juist weer niet fijn bij, vind ik raar om dan ineens wel te doen. Maar panty vind ik ook iets meer gewoons en niet raar om netjes over te willen komen. ..)

5. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

May 20, 2012
    2,133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik zou zonder panty doen

6. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

Aug 14, 2014
    1,394
    174
    63
    Mbt loopcomfort en zere voet... dan zou ik gaan voor iets dat je voet makkelijk verdraagt. Mochten er vragen over komen, kun je dat vast nog even toelichten en gezien 't feit dat je strompelt... denk ik dat men 't vanzelf wel vat;)

Panty... ik zou 't (als de temperatuur 't toelaat) wel doen, vind het persoonlijk altijd net iets gekleder staan, maar stoor mij er overigens niet aan, als een ander 't niet doet.

En als 't te warm is / wordt, doe ik het ook niet, want hevig eczeem, dus dan is een panty gewoon niet fijn. En mensen storen zich vast meer aan iemand die voortdurend krabt, dan iemand met blote benen...

7. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

Dec 20, 2010
    3,855
    24
    38
    Zuid Holland
    Ik zou geen sandaaltjes aan doen. Maar anders platte dichte schoenen zonder open tenen.

8. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

Oct 19, 2013
    2,646
    1,529
    113
    OV
    Het wordt morgen 26 graden. Sandalen, en geen panty, want een panty in sandalen staat nou eenmaal niet bepaald gekleed. Een kerk is trouwens een gebedshuis, geen martelkamer. En bidden kun je nog in je pyjama.

9. Rombely

Rombely Niet meer actief

Idd haha, sandaaltjes met panty is geen goede combi. Maar zou toch wel een dunne panty aan doen met ballerina's

10. Boommm

Boommm Niet meer actief

Zou voor ballerina's gaan. Sowieso een panty aan trouwens, is veel netter.

11. kris8

kris8 VIP lid

Aug 17, 2009
    8,032
    3
    36
    Ok denk dus i.d. wel een panty was ik ook van plan hoor, maar ze voorspellen wel erg warm weer. Vind het eigenlijk ook niet kunnen blote benen.. ( waarom vraag ik het dan he duh ) ter bevestiging denk ik :)

ja andere platte schoenen zonder open neus heb ik dus niet.. althans geen waar ik nu op kan lopen. Of ik moet mijn gympen aantrekken maar dat lijkt me ook niet zo gepast haha

12. kris8

kris8 VIP lid

Aug 17, 2009
    8,032
    3
    36
    oh ja sandaaltjes met panty dat gaat natuurlijk niet samen daar had ik us nog niet over nagedacht ... hmm

13. kris8

kris8 VIP lid

Aug 17, 2009
    8,032
    3
    36
    Nee dat weet ik maar ik weet ook dat degene die overleden is erg hechtte aan dit soort zaken en uit respect voor haar en haar familie wil ik het wel "goed" doen.

14. rozebadeend

rozebadeend Niet meer actief

Volgens mij zit ik in een best wel gereformeerde kerk, maar een panty ja of nee zou echt geen verschil maken hoor. Nooit panty's aan en ook gewoon sandaaltjes. Gewoon doen wat goed voelt, denk niet dat het van belang zal zijn. :)

15. kris8

kris8 VIP lid

Aug 17, 2009
    8,032
    3
    36
    oh echt ? Ok ... ik kijk even hoe het met mijn voet gaat morgen maar w.s. wordt dat het dan toch wel.
    Mijn jurkje is ook wel echt heel netjes tot ruim over de knie dus veel been zie je toch niet ;)

16. Kim31

Kim31 Bekend lid

Dec 7, 2011
    539
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hm, eerder blote benen dan blote tenen.
    Sterkte morgen!

17. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Altijd een panty. Zo ordinair om met blote benen naar een begrafenis te gaan.

18. Badeend81

Badeend81 Actief lid

Jul 12, 2015
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zeg altijd voor wie doe je het, kleding zegt niks over iemand. Maar ik zou geen panty aan doen als het echt warm weer is, en over de knie jurkje kan heel goed. Sterkte morgen

19. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

Dec 20, 2010
    3,855
    24
    38
    Zuid Holland
    Dit dus!

20. Eliza78

Eliza78 Niet meer actief

Ikben ook lid van zo'n kerkgenootschap en er gaan veel vrouwen gewoon zonder panty met open schoenen naar de dienst hoor. Ik zelf eigenlijk deze zomer niet meer omdat ik me zelf een beetje 'oud' vindt worden om in nette kleding op pumps in mn blote benen te gaan lopen.
    Naar een begrafenis zou ik wel een panty aan doen, staat net wat gekleder.

Share This Page