Hoe is de oploop?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ROSEMOON, 1 nov 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ROSEMOON

ROSEMOON Lid

14 okt 2024
    47
    10
    8
    Vrouw
    #1 ROSEMOON, 1 nov 2024
    Laatst bewerkt: 1 nov 2024
    Hey dames,

Afgelopen weken heb ik al een paar topics geopend, eerst kon ik mijn eisprong niet goed vinden waardoor ik ook een paar keer een vals positieve zwangerschapstest had die reageerde op LH.

De 21ste had ik een positieve ovulatietest, de 22ste de piek. Ik zou nu dan 9/10 DPO zijn.

Nu heb ik vandaag 3 (ja echt 3, ben elke keer bang dat het van LH komt) testen gedaan, maar ze lopen naar mijn idee best snel op? Is dit erg?

Bovenste is met ochtendurine, die daarna urine van een uur later (niet gedronken) en de onderste van net (wel gewoon gedronken, best veel ook). De onderste zijn nog nat want ze zijn net gedaan, ze drogen dus nog donkerder op..

Bijgevoegde bestanden:

2. ROSEMOON

ROSEMOON Lid

14 okt 2024
    47
    10
    8
    Vrouw
    Niemand? :oops:

3. Minimensje83

Minimensje83 Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.757
    1.067
    113
    Vrouw
    Is prima zo

ROSEMOON vindt dit leuk.
  4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Een middag tester test later op de dag altijd duidelijker, dus dat heeft op zich niet zozeer met oploop te maken.
    Oploop check je door elke dag te testen met dezelfde soort urine en die testen met elkaar te vergelijken.

5. Precious03

Precious03 Bekend lid

5 dec 2022
    972
    616
    93
    Vrouw
    Ik zou 's avonds gaan testen (of rond die tijd van deze laatste test). En niet 3x op een dag omdat je HCG immers zo snel niks veranderd. Ik testte 's avonds om een uur of 8 zodat ik vanaf etenstijd niks meer dronk tot ik ging testen. Mijn oploop was 's ochtends ook niet goed te meten. Ik snap je onzekerheid (ik voelde me net zo onzeker :oops:), maar je test ziet er goed uit hoor!

6. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.561
    1.863
    113
    Vrouw
    Je testen zien er goed uit. Heb je nog getest? En zijn ze opgelopen?

Deel Deze Pagina