hi meiden, ik had 13 december een leuke mintgroene trui gekocht. En ik heb die maar welgeteld 2 x aan kunnen doen. Het pluist echt ontiegelijk! zelfs andere wasgoed zit onder de pluizen! en het is ook een stukje gekrompen volgens mij want de eerste keer toen ik hem aanhad was die wel langer, terwijl ik bonte was altijd op 30 was en op de label staat ook 30 graden. Ik heb toevallig de bon nog truitje kostte 30 euro. Zou ik nog terug kunne brengen? ik koop altijd kleren voor mijn zoontje daar en heel af en toe voormezelf maar dit is de eerste x dat een kleding zo slecht is van kwaliteit. Dus ik kan die niet meer dragen het ziet er zo slecht uit
Tuurlijk kan je ermee terug gaan! Je koopt een product en verwacht dat je er bij normaal gebruik een behoorlijke tijd mee kan doen. Als dit niet zo is, is het product niet goed en kun je dus terug. Je hebt de bon om te laten zien dat dit niet gebeurt kan zijn door normale slijtage, want daar heb je hem te kort voor. succes!
Ja kan gewoon, ik heb t met de kleren van Beer ook een keer gedaan. 2 keimooie basebal jasjes, helemaal onder de pluizen. Ik heb netjes mn geld terug gekregen.
Ja, ik denk het wel hoor. De service in Deventer was uitstekend. Daar kocht ik afgelopen zomer een truitje en dat heb ik één keer kunnen dragen, toen er al een gat in zat. Precies op de plek waar je wel vaker die gaatjes ziet zitten (dus ter hoogte van de knoop van je broek). Ze zeggen wel eens dat het door je riem komt, maar die draag ik nooit. Enfin, ik ben terug gegaan en ik mocht zonder enige discussie meteen een andere pakken. Gewoon vriendelijk blijven en zeggen hoe jammer je dit vindt. Maar ok, dat lijkt me ook wel logisch Je zult vast niet meteen schreeuwend de winkel in gaan. Succes. Ben benieuwd hoe het aflooopt.
nee hoor ik schreeuw nooit ik ben altijd vriendelijk ook als ze nee zouden zeggen ben een beetje schijtluis hierin dus daarom wou ik het hier even vragen of het wel kan.
Ben ook een keer teruggegaan met een slechte rits in een jongens jas. Zonder probleem werd hij omgeruild
Heb ik ook eens gehad met een vestje. Paar keer gewassen, maar werd niet minder. Ik kreeg netjes mijn geld terug.
volgens mij hebben wij dezelfde trui. Ik heb een fel roze. Hier staat inderdaad ook 30 graden wassen en hij pluist ook erg. Heb er nog niet eens aan gedacht om ermee terug te gaan. bon en kaartjes zijn al weg. Ik heb zo'n pluizenmachinetje. Maar ik denk dat ik hem eerdaags wel kan weg donderen. Ook pas 2x gewassen nu...
hmm leuk om te lezen...zat er zelf namelijk ook aan te denken (heb wel online gekocht, geen h&m hier in de buurt) maar truitje voor me dochter...netjes gewassen 30 graden...zit er een gat in de naad bij de schouder..........wou er een foto van maken en naar de klantenservice sturen.. Nu ik dit lees doe ik het zeker! We hebben niets verkeerds gedaan...enkel gewassen!! (nog niet eens gedragen....)
Niet achter de knoop van een broek ofzo blijven hangen in de machine? Had dat zelf eens met een broek, zo'n pantalon. Zat schijnbaar een scheurtje ofzo, in de machine achter een knoop blijven hangen van een spijkerbroek, een gigagat zat erin
heb je gepind? je kan de bankafschrift meenemen! ja denk ook dat we dezelfde hebben , ik heb ook met pluizenroller gerobeerd maar het is lelijk geworden overal van die dikke pluizen, ik denk idd dat ik hem anders weg kan gooien. Hopelijk doen ze morgen niet moeilijk dan kies ik een ander truitje uit
Nee denk het niet...was in de was gegaan met witte was (en ik draag in de winter geen witte broeken, dochter en zoon en man ook niet ) Verder alleen sokken en ondergoed en hydrofiel doeken en tshirts erbij...niets met knopen. je ziet ook echt dat de naad los heeft gelaten...zo gerafelde stof komt eruit....Tis precies op de naad van de schouder....waar de stof bij elkaar komt.
Gewoon teug gaan, HM doet vaak niet moeilijk. Ik had gister een jurkje wat na 2 x dragen stuk was. Mag ik terug sturen! Super toch
Ik heb een keer een spijkerbroek gekocht en die gaf ontzettend af zo erg dat mijn witte la coste polo helemaal blauw zag en ik mocht met bon van de broek en mijn polo naar de h&m en kreeg voor beide geld
Had ik ook een keer met een truitje met kant. Na 1x wassen helemaal niet mooi meer. Had geen bon meer (online besteld) maar heb toen toch een mailtje gestuurd met de vraag of er meer klachten over bekend waren misschien. Kon het truitje toen zonder problemen retour sturen en kreeg een nieuwe (deze komt ook btw altijd mooi uit de was gelukkig)