Wie heeft er ook zo'n handige familiekalender of agenda waar je de bezigheden van alle gezinsleden kunt invullen. Welke hebben jullie en bevalt het goed??
wij hebben nu al een aantal jaar die van forever friends. daar kun je voor 5 gezinsleden per dag apart invullen. zeer handig!
Hadden die van nijntje, beviel heel goed. Nu een planbord dat in de keuken hangt, makkelijker overzicht, het enige nadeel is dat hij voor een week is en je andere dingen dus ergens anders vooruit dient te plannen.
Wij gebruiken een gewone kalender voor onze dingen... en hebben daaronder een whiteboard met magneetjes hangen waar onze kindjes opstaan... hartstikke handig... want de kindjes begrijpen met de symbolen ook gelijk waar ze aan toe zijn... "schoenzetten" sinterklaas.. haren wassen.... school, psz etc. etc. etc... Geeft hier heel veel rust..
Wij hebben die van loesje en het bevalt heel erg goed. Wij zijn met zn vieren en in het vijfde vakje schrijf ik meestal leuke opmerkingen van de kinderen.
Ik maak er altijd zelf één en ik vind het erg prettig. Mijn man en ik gaan er geregeld even voor zitten om hem weer in te vullen en dan zien we gelijk wanneer we oppas moeten regelen.
@tullip, wat een goed onderwerp. Nooit geweten dat ze bestonden tot nu toe het lijkt mij superhandig, ga morgen gelijk op zoek.
Heb ook een paar jaar zo'n gezinskalender gebruikt, afgelopen jaar ook die van nijntje. Maar ik vind die vakjes per dag per persoon zo klein. Of hebben wij het zo druk? Maar we zijn nu overgestapt op een agenda, waar we per dag lekker veel kunnen schrijven en we weten voor ons zelf wel voor wie het bedoelt is wat er op de agenda staat. Maar ze zijn inderdaad erg leuk die gezinskalenders.
ik heb er een van gezinnig.nl heb m nog niet gebruikt maar genoeg ruimte voor ons allemaal moet wel zelf de data invullen maar dan kan je ook op 1 juli ipv 1 januari beginnen
Wij hebben er 1 van Anne Geddes, met plek voor 5 familieleden. Het 5de vakje gebruik ik voor verjaardagen etc. Wat ook handig is bij deze is dat er aan de onderkant ruimte is voor notities en er 2 vakken op zitten waar je brieven, een pen etc in kan doen. Het nieuwe jaar wordt het er weer 1 van Anne Geddes
Dat is die van de vrouw van Erwin Galjaard toch? heb ik ooit es bij life4you en koffietijd voorbij zien komen, lijkt me ook erg handig.
he dat is leuk zeg zo'n kalender hebben jullie ook nog een kalender daarnaast? en wat komt er op te staan bijv wanneer een kind gaat spele wanneer naar school bso etc wanneer douchen heb ik het zo goed?
ikke84; de kalender hangt bij ons in de keuken en wij zetten er al onze afspraken op, gebruik het dus als een agenda. Ik heb er naast geen andere kalender of agenda.
Ik heb de nieuwe van Woezel en Pip gekocht voor volgend jaar, weet nog niet of het bevalt, maar leek me wel handig. Vooral ook omdat we zaak aan huis hebben, dus veel afspraken van manlief, dan ik met mijn dingetjes, beeb met zijn afspraken bij CB, osteopaat etc.
Een gewone agenda van de HEMA. Ik wil een agenda zonder pospas en reclame enzo. Dat als je week 1 hebt en de pagina omslaat, er gewoon week 2 staat en niet een of ander artikel. Binnenkort een nieuwe kopen voor 2012
die heb ik ook en vind ik ook een fijne agenda, maar dat is meer om mijn persoonlijke dingetjes bij te houden, die zit ook in mn tas. Ik wil er daarnaast er 1 die ik in de keuken kan hangen en we zo in 1 oogopslag kunnen zien wat de afspraken van het hele gezin zijn. Mijn man heeft s avonds regelmatig afspraken, het is makkelijk als hij dat opschrijft en als iemand mij belt ik dat meteen kan zien.