Hallo dames, Ik snap het niet meer ik probeer zwanger te worden al 8 mnd gestopt met de pil. Nou heb ik de afgelopen weken hele erge last van zwangerssymptomen zoals borsten doen pijn zijn heel erg zwaar zin in koffie hebben terwijl ik nooit koffie drink. 25 mei 2014 was mij laatste menstruatie heb een cyclus van 30 dagen en nu ben ik deze maand ongesteld geworden op 22 juni eerste dagje zag ik een propje je zou zeggen dat het een eicel is die bevrucht was en toch een miskraam maar me ongesteldheid was 3 dagen 2de dag veel bloedverlies en meer niet nu weet ik niet of het innesteling bloed is of gewoon menstruatie daarvoor heb ik een stuk of 4 zwangerschapstesten gedaan allemaal negatief ik heb nog steeds het gevoel dat ik zwanger ben wie heeft dit ook gehad of zit ook in zo een situatie ik weet het echt niet meer.
Heb je zwangerschapstesten gedaan voor 22 juni of daarna? Zwangerschapssymptomen, zoals jij ze beschrijft, kunnen ook voor komen bij een aankomende menstruatie, hoeft dus niet zo te zijn dat je zwanger bent. Uit jouw verhaal begrijp ik ook dat je maar 3 dagen ongesteld bent geweest?
Bedankt voor je reactie. Ik heb voor 22 juni getest en op 22 juni werd ik ongesteld naar mij weten was het egt raar ik wordt altijd of 25 ste van de maand of erna maar nooit wordt ik te vroeg ongesteld en het was niet echt veel bloed wat ik verloor.
Meid, een propje zien als een eitje die bevrucht is, kan echt niet zo vroeg. In dit stadium issie nog niet groter dan 1 milimeter namelijk..
Wilde ik ook net zeggen. Dat zie je echt niet. Microscopisch klein. Bovendien kun je pas spreken van een vroege miskraam als je een (licht)positieve zwangerschapstest in handen hebt gehad. Je testen waren negatief. Je hebt bloed verloren Je was gewoon ongesteld en hebt geen miskraam gehad, gelukkig. Al je symptomen kunnen komen omdat je graag zwanger wilt zijn. Zal ik je eens vertellen dat de meeste vrouwen als ze pril zwanger zijn, die maand juist geen rare symptomen hadden? En dachten dat ze ongesteld gingen worden? Nu op naar de volgende eisprong! Hoop dat je gauw positief mag testen!
Ik had ovulatietesten gedaan na me eisprong die had ik rond me 10de heb toen op 16 en 17 juni getest ovulatie en daar kwam 2 keer positief uit maar tog ongesteld dus zoals jullie zouden op naar de volgende maand