Hoe is dit wettelijk geregeld? Wat is redelijk?

Discussie in 'De lounge' gestart door DeeLighT, 15 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen ervaring met roze, maar zwart, rood e.d. gaat hier een nacht in een emmer koud water en spoel ik in de wasmachine met azijn.

Ik vind geld retour schappelijk genoeg: een extra schadevergoeding vragen vind ik overbodig.

2. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Dat staat dus al in mijn OP....
    Ze hebben geprobeerd om het er vanaf te brengen met een ander artikel wat minder waard is, tot ik om geld retour vroeg. Dat hebben ze toegezegd, maar een kleine compensatie/tegemoetkoming (dus niet eens voor alle was!) willen ze niet aan.
    Terwijl dit dus al een artikel is wat ik geruild heb.

Sandana, wat jij zegt heb ik ook al aan gedacht, ondeugdelijk product.

3. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Serieuze klacht dit hoor, laat je niks anders wijsmaken. Volledige geldbedragen retour, dat is het enige juiste antwoord.

4. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Wauw..dit is wel extreem!

Ik had verwacht dat het een zwart truitje was ofzo.. Dit had ik ook bij roze leggings gedaan...

5. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik denk dat je wel een legitieme claim neer kunt leggen als er kleding meegewassen is wat je al had en nu dus ook geruineerd is.

6. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Dit ben ik nu aan het uitzoeken...

7. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik spoel alle nieuwe was altijd eerst met azijn, als ik het idee heb dat het veel afgeeft dan gaat het daarna ook nog apart de was in.

Afgaand op je beschrijving zou ik het dus niet met een gekleurde was, wassen maar met erg donker of zwart. (Na de aparte wassen)

Ik zou in elk geval gaan voor volledig geld terug. Extra compensatie kan je denk ik vergeten. (Of dat eerlijk is, is een tweede aangezien er niet in staat dat je het apart moet wassen)

8. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Ben ik de enige die nieuwe kledingstukken niet apart wast?

Licht roze was ik bij de witte was (nooit gaat dit fout).
    En alle overige kleuren gewoon bij elkaar.
    Nooit geen fout gehad.

9. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Lieseleentje, met donkere was wassen is toch vreemd, ik bedoel, als je de foto's ziet met het lichte voorpand ga je er vanuit dat het zwarte sowieso niet moet afgeven?

Deel Deze Pagina