Veel afvallen

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Isis857, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Hey meiden,

Afgelopen zaterdag 3-11 ben ik bevallen van een prachtige zoon! Dit is nu dus 5 dagen geleden..Aan het einde hield ik behoorlijk vocht vast, vooral in enkels en handen en woog ik rond 83 kg. Dit was 15 kg meer dan aan het begin van de zwangerschap. Nu na 5 dagen weeg ik 61,4kg en ben ik dus ruim 20 kg afgevallen?? Is dit normaal?? Ik schrok behoorlijk vanochtend..

2. Janne263

Janne263 Lid

5 feb 2011
    54
    0
    0
    Ik was maar 4 kg kwijt en 14 aangekomen...

Dan heb je vast veel vocht vastgehouden en mss ook veel vruchtwater

3. Janne263

Janne263 Lid

5 feb 2011
    54
    0
    0
    En gefeliciteerd!

4. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Hoi hoi,

Gefeliciteerd!!

Ik had hetzelfde, woog na twee weken 9 kilo minder dan voor ik zwanger werd. Ging wel echt veel te snel, voelde mij er ook niet goed door. Ik probeerde ook bv te geven dus ik moest echt wel genoeg binnen krijgen. Ik moest dus veel gezonde calorieen eten.

Vraag het ook je kv eens, als je die nog hebt?

Groetjes

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Gefeliciteerd met je zoon!
    Ik denk zelf ook dat je gewoon heel veel vocht vastgehouden hebt en dat nu allemaal kwijt bent, plus dus nog een paar kilo extra.
    Denk zelf dat het weinig kwaad kan, al zou ik je gewichtsverloop wel in de gaten houden. Als je hard blijft afvallen zou ik wel aan de bel trekken bij HA.

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik denk inderdaad veel vocht.
    Zou anders niet echt verklaarbaar zijn..
    Ik had na de bevalling de 1e wk ook niet echt honger, ik moest van de kv ook echt persee wat eten.
    Maar er bleef bij mij vd 24 kilo nog wel ruim 10 kilo over en bevalling, na 3 weken was dit nog 7. Die 7 zijn er in de loop vd weken erna afgeslopen..

Als je bv geeft zou ik het wel in gaten houden, want je moet wel genoeg voedingsstoffen hebben voor je kleine en jezelf..

7. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Vorig jaar woog ik twee weken na de bevalling ook ruim 14 kilo lichter, dit kwam door, placenta, vocht, vruchtwater en dochter .

8. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Bedankt voor de reacties. Gelukkig herkennen een paar het vele afvallen dus wel.. Ik geef inderdaad bv en de VK heeft gezegd goed op m'n voeding te letten en dat ik niet verder nog veel mag afvallen. Voor nu in ieder geval geen zorgen :)

9. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Bij mij gaat t ook snel.. was jn begin zw 8kg afgevalle ivm stress.. die is er later langzaam aangekomen dus eigeblijk woog ik t zelfde als voor zw schap.. in de kraam week zag ik elke dag 2kg eraf vliegen.. weeg nu 17 kg minder dan voor ik zw werd zonder er wat voor te doen.. ik vind t niet erg want mag nog meer af haha.. maar bij mm dochter gjng t zelfde ondanks dst ik toen geen bv gaf maar fles .. nu wil ik zodra t mag ook zorgen dat t zo blijft.. nu nog jiet ivm ks..

10. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Ik ook bij de eerste 35 kg aangekomen ! Van 58 kg ! Toen 2 maanden na de bevalling woog ik krap 50 kg en met een lengte van 173,

Bleef eten en eten !

Nu 8 weken na de bevalling al weer 35 kg afgevallen!

Deel Deze Pagina