Hoevaak koopt jouw man/vriend schoenen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Madelon84, 10 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelon84

    Madelon84 Niet meer actief

    Wij hadden gisteren een discussie over dat mijn vriend vindt dat ik zoveel paar laarzen/schoenen heb.
    Maar ik koop maar een a twee keer per jaar een nieuw paar, maar ze verslijten bij mij niet gauw. ik doe er echt jaaaaren mee, en zodoende heb ik dus heel veel laarzen en schoenen.
    Mijn vriend koopt eens in de zes maanden een nieuw paar schoenen, maar die zijn dan ook na 6 maanden echt versleten. Het zijn schoenen van over de 100 euro dus daar ligt het niet aan. maar hij werkt er ook mee en heeft ze dus hele dagen aan. ik wissel de mijne af en mijn vriend beweert dat ze daarom ook niet verslijten.
    Hij vindt het trouwens heel moeilijk om leuke schoenen te kopen dus is ie al blij als ie 1 paar kan vinden.

    Hoeveel paar schoenen heeft jouw man/vriend? 1 of meerdere? en hoevaak koopt hij nieuwe?
     
  2. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Mijn man heeft veel meer schoenen dan mij. Ik heb 3 paar en mijn man wel een stuk of 8 paar. Hij koopt denk ik 3 a 4 keer per jaar schoenen.
     
  3. blondi

    blondi Fanatiek lid

    3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Als ik zeg dat het nodig is of als ik leuke zie voor hem... Hij haat de stad, komt er nooit! Kleding neem ik ook meestal voor hem mee!
     
  4. winniethepoeh

    winniethepoeh Niet meer actief

    hihi mijn man eeft heel veel schoenen... dus die mag er hier lekker niks over zeggen als ik weer eens nieuwe laarzen of schoenen heb gekocht. Denk dat ie wel 16 paar heeft.....
     
  5. Charmed72

    Charmed72 Fanatiek lid

    8 mrt 2009
    1.318
    227
    63
    Vrouw
    Wow... heb jij maar 3 paar schoenen? Jeetje! Dat zou ik écht niet kunnen...

    We hebben thuis een grote schoenenkast. Ik heb driekwart in beslag genomen, mijn man een kwart. Hij heeft denk ik zo'n 15 paar schoenen, ik zo'n 40-50 paar denk ik. Hij koopt per jaar 2-3 paar schoenen.
     
  6. zustertje

    zustertje Niet meer actief

    Mijn man heeft ook een flink aantal paar staan maar hij doet elke keer andere aan (kiest hij uit bij zijn kleding :D)
    Hij heeft altijd wel dure schoenen boven de 100 euro maar is er wel erg zuinig op.

    Ik heb ook veel schoenen maar vaak veel goedkoper (behalve mijn laarzen zijn altijd boven de 100 euro)
     
  7. torrach le

    torrach le Fanatiek lid

    30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    hihi ik dacht dat ik de enige was waarbij de man veel meer schoenen had.... maar zijn kledingkast is ook beter gevuld dan de mijne :cool:
    mijn man heeft ongeveer 10 paar schoenen en dan nog 2 paar werkschoenen...
    ik heb 2 paar laarzen en 1 paar sneakers.... mn nike's heb ik niet meer aan omdat die gewoon op zijn.....

    manlief koopt trouwens sowieso 1 keer per jaar 2 paar schoenen... en soms nog een paar extra als ie leuke ziet....
     
  8. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.466
    1.650
    113
    Brabant
    haha, die van mij is niet zo van de mode.
    koopt elke winter en zomer een paar en soms tussendoor.
    Hij heeft ook een paar nette schoenen, die gaan wat langer mee.

    ik heb momenteel 2paar laarzen voor de winter en voor het voorjaar 1 paar sneakers en mn birckenstocks.
    Achja, heb een ruime maat 43, dus niet heelveel keuze en altijd veel te duur;)
     
  9. Within

    Within Niet meer actief

    Mijn man heeft 4 paar schoenen: werkschoenen, 2 paar kisten (1 helemaal kaal, de ander is hij op getrouwd) en sportschoenen. hij koopt 1 keer in de 2 jaar nieuwe. Hij heeft maat 50 dus schoenen zijn voor hem duur en moeilijk te vinden. Er is een winkel in Hilversum waar hij ze altijd koopt, maar de keus is beperkt.

    Ik heb 6 paar schoenen. 3 paar hoge Dr martens, 1 paar lage dr martens en 2 paar pumps.
     
  10. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Haha tja.. heb 1 paar zwarte laarzen, 1 paar ballerina´s en 1 paar pumps met een sleehak. Zou eigenlijk niet weten wat voor schoenen ik nog meer nodig zou hebben. Misschien nog een leuk paar voor de zomer.

    Maar ben sowieso lastig met schoenen kopen.
     
  11. Momisake

    Momisake Fanatiek lid

    27 jul 2010
    1.625
    166
    63
    Vrouw
    1 keer per jaar ofzo? Soms zelfs 1 keer in de 2 jaar. Hij draagt ze tot ze helemaal af zijn.
    Hij heeft 1 paar schoenen voor gewoon, 1 net paar, 1 paar open zomerschoenen en 1 paar slippers.
    Ik heb 3 paar laarzen en nog 3 paar sneakers, nog een aantal paar slippers.
     
  12. Sensea

    Sensea Niet meer actief

    mijn vriend verslijt meer schoenen dan ik. een paar werkschoenen per jaar. een stuk of 8 paar slippers per jaar en een stuk of 6 paar schoenen per jaar. ik koop zijn schoenen ( hij vind dat vreselijk) met 2 paar tegelijk.

    ikzelf verslijt veel minder schoenen en heb ook niet veel schoenen ik heb 3 paar.
     
  13. mamv1

    mamv1 Niet meer actief

    Mijn vriend koopt alleen schoenen als het echt nodig is! En dat is zo'n 2x per jaar.

    Ik heb nu 2 paar gympen, en een aantal paar laarzen met hak, maar daar kan ik nu echt niet op lopen...n een paar van die nep uggs
     
  14. NooNoo

    NooNoo VIP lid

    18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Hooguit 2 keer per jaar. Eén keer zal ie nette kopen, die zijn vrij duur maar hij heeft ze altijd onder z'n pak naar z'n werk aan en in z'n vrije tijd loopt ie er eigenlijk ook altijd op.
    Het andere paar zullen zomerschoenen zijn, maar meestal doet ie daar wel 2 jaar mee...
     
  15. Madelon84

    Madelon84 Niet meer actief

    nou, om even te zeggen wat ik heb (vind het zelf reuze meevallen)
    2 paar winterlaarzen
    2 paar haklaarzen
    2 paar platte leren laarzen
    2 paar pumps
    1 paar birckenstocks
    1 paar all stars
    1 paar sneakers
     
  16. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    1x per jaar een stel dure nikes en om de 2 jaar een keer zaalvoetbalschoenen en dan houdt het op
     
  17. krullenkop

    krullenkop Niet meer actief

    Niet vaak. De schoenen die hij koopt zijn vaak erg duur maar dan doet hij er ook heel lang mee.
     
  18. Bkoenen

    Bkoenen Niet meer actief

    Ik denk dat de mijne 1 keer per 4 jaar nieuwe schoenen koopt. En ikzelf 1 keer per 2 jaar.
     
  19. Madelon84

    Madelon84 Niet meer actief

    oja, ook nog een paar ballerina's. en teenslippers natuurlijk.
    maar mijn schoenen zijn lang niet altijd zo duur, bij hem wel altijd over de 100 euro.
    ik heb ook laarzen van 30 euro en de pumps nog goedkoper.
    de laarzen met hak heb ik echt bij speciale gelegenheden aan (vind het vreselijk om erop te lopen)
     
  20. Melanie86

    Melanie86 Fanatiek lid

    26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Mijn vriend koopt denk ik 3 of 4 paar schoenen per jaar. Ik misschien 1 paar meer... afhankelijk of ik iets leuks kan vinden.

    Mijn vriend heeft denk ik 15 paar schoenen in de kast staan, ik 25 paar (is een schatting hoor, heb ze niet geteld ;))
     

Deel Deze Pagina