Hey meiden, Allereerst wil ik zeggen dat ik ontzettend blij ben dat er een forum zoals deze is, de meesten van jullie zijn 'ervaringsdeskundigen', dus in vriendenkring vragen levert minder op. Nou ben ik ruim 7 wkn zwanger, ontzettend gelukkig natuurlijk! Maar poeh, die onzekerheid! Dat is jullie vast niet onbekend. Nou vond ik vanmiddag nog een kv2v5 testje in het keukenkastje, en eigenwijs zoals ik ben heb ik maar een plasje gedaan, want nu moet die test toch wel ongelooflijk knallen! Maar het teststreepje is iets lichter dan het controlestreepje, terwijl ik 2 weken geleden nog een kv testje had gedaan waarbij het teststreepje juist ontzettend knalde en overduidelijk donkerder was dan het controlestreepje. Wie heeft dit ook gehad en heeft een gezond kindje of is nog zwanger? Maak ik me onnodig zorgen? Of ben ik terecht ongerust? Écht, dat eerste trimester, verschrikkelijk Groetjes, Marleen
Oh Marleen, wat doe je je eigen aan? Snap je wel. Vreselijk he die onzekerheid? Ik denk dat de vorige keer je urine misschien wat geconcentreerder is geweest en dat je bij deze test wat meer hebt gedronken. Ruim 7 weken zeg je? Als je ongerust blijft kan je vanaf 8 weken een echo krijgen volgens mij. Dan kunnen ze het hartje zien kloppen. groetjes jetje
Tja Jetje, ik had ook niet moeten testen Hoe zit het eigenlijk met kwaaltjes als je een MA hebt? Nemen die af of blijven die juist omdat je het vruchtje nog bij je draagt?
Oh daar zou ik me niet zo druk om maken. Ik heb 2 testen gedaan, 1 van de DA en 1 van MvM. Mijn teststrepen waren bij allebei lichter als de controllestreep.
Marleen, je niet ongerust maken! Met beide zw-schappen had ik zo rond de 5 weken een knaltest en daarna waren de testen ook weer lichter! Wrl loopt je HCG na 5/6 wk gewoon weer iets terug. Heb je snel een echo? Daar heb je nu meer aan dan aan die gekke testjes, daar wordt je alleen maar onzeker van!
Gelukkig meid!! Je hcg verdubbelt alleen maar normaal gesproken Ik wilde het nog niet zeggen voor je een echo had gehad, maar toen mijn testen lichter waren dan in de week waarin ik voor het eerst getest had, bleek helaas toch een ma. Gelukkig bij jou niet het geval dus!!