Hoe is het afgelopen met...

Discussie in 'De lounge' gestart door LoeForceOne, 16 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Dames ik heb onwijs gezocht, maar kan het topic of TS niet vinden en was toch wel heel erg benieuwd hoe dit is afgelopen omdat ik zelf ook heb gereageerd in dit topic.

Het gaat om een vrouw die vast werd gehouden tegen haar wil in Dubai waar ze heen was gemigreerd met haar man. Ze had best een heftig verhaal en sommige dames twijfelden of het echt was.

Hoe is dit nou afgelopen? Was het echt of was het weer een verhaal wat helemaal was verzonnen? En mocht het inderdaad echt zijn heeft iemand nog contact met TS?

2. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Topic verwijderd.

3. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Heeft ze dit zelf verwijderd?

4. sieppie

sieppie Niet meer actief

Ben ik ook benieuwd naar. Weet iemand waarom het is verwijderd?

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heb z.n flauw vermoede dat beheer dat topic verwijderd heeft. Om verder ( gezeur) te voorkomen.

Heb dat bewuste topic ook gelezen en ook daar gereageerd.

Hoop gewoon dat het niet waar is.!

6. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze had later nog een topic in het zwangerschapsgedeelte geopend. Ze zit nog steeds in dubai en had iemand flink de wind van voren gegeven omdat die persoon ruste dat ze reageerde op haar smsjes

7. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eiste bedoelde ik... (autocorrect )

8. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik had zelf om eerlijk te zijn niet het idee dat het nep was. Meestal heb je toch wel een bepaald gevoel bij topics en dit geloofde ik eigenlijk wel. En als je dan in zo'n nare situatie zit begrijp ik wel dat je het laat weghalen als je er van wordt beschuldigd een trol te zijn.
    Ik denk niet dat we er nog iets van horen en daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen...

9. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Ik heb het topic ook gevolgd.
    Hoopte dat het niet waar zou zijn, maar mijn gevoel zegt dat het best wel zou kunnen kloppen.
    Ik hoop dat alles goed met haar gaat en dat alles wat rustiger is geworden voor haar.

10. Jadele

Jadele Actief lid

4 feb 2016
    136
    0
    16
    NULL
    NULL
    #10 Jadele, 16 feb 2016
    Laatst bewerkt: 16 feb 2016
  11. sieppie

sieppie Niet meer actief

12. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik vroeg me dit Laatst ook af! Was oprecht benieuwd naar hoe het met haar ging en toen kwam ik niet meer bij het topic.
    Ik had de avond van tevoren het topic gelezen en nog open staan, maar na het vernieuwen de volgende dag was ie er dus niet meer.

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Zij heeft mij haar nummer gegeven, heb haar meerdere keren benaderd. Maar nooit een reactie gehad. Ook niet via pb hier op zp, terwijl ze wist dat ik haar kon helpen.
    Dikke fake na mijn mening dus!

14. Jadele

Jadele Actief lid

4 feb 2016
    136
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat is dus ook mijn mening. Ik heb het hele topic inclusief al jou reacties gelezen. Waarom zo een topic openen, er heel vaak in reageren, ondertussen niets doen met alle (zeer bruikbare!) hulp die wordt geboden en vervolgens alles laten verwijderen.

15. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Misschien door de angst?

16. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Ze opent 2 topics voor hulp.. Dan lijkt angst me stug

17. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Nou, ik vond je hulp bewonderenswaardig voor iemand die je helemaal niet kent. En ook echt schandalig hoe zij op jou reageerde. Voor mij is het ook fake.

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ze had zelf niet eens contact opgenomen met het consulaat! Zoals ze wel in het topic aangaf.
    Ik heb namelijk nog met hun contact gehad!

19. Dit! Ik vond het, door hoe er gereageerd werd, trouwens vanaf het begin af aan al overduidelijk nep, maar (het gebrek aan) de reacties op Lovely en het feit dat ze zelf nergens heen heeft gebeld (dat kon eerst wel, toen weer niet, toen toch wel, maar nee - het lukte toch echt niet :(:(:( ) waren voor mij wel dé bevestiging. Daarbij kwam nog dat ze zelf zei naar het consulaat te hebben gebeld, maar dat bleek helemaal niet zo te zijn.

Ik had meer het idee dat het topics waren waarin ze lekker af kon geven op moslims, want in mijn ogen lag dáár de hele tijd de focus op. Alles lag aan het geloof, iedereen die moslim was zou uiteindelijk zo worden, ze had veel eerder in moeten zien dat een man die moslim was geen goede keuze was, enzovoorts, enzovoorts..

20. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ik geloof dat ze zelf geloofde dat het echt was.

Deel Deze Pagina