hoe is het bij jullie gegaan?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door mama van chayenna, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    ik vroeg me af nu ik in verwachting ben van de 2e, hoe het slapen, de nachten ging van je 1e, werden ze wakker bij jullie of juist niet,ben heel benieuwd naar julllie ervaring, bedoel of ze wakker werden van het gehuil van je baby.

alvast bedankt

2. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Kyra is eigenlijk nog maar zelden wakker geworden van Dinja, denk dat het op 1 hand te tellen is van de afgelopen 9 maanden. Kyra slipe er dus lekker doorheen!

3. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    alleen de eerste nacht werd onze dochter wakker van het gehuil van haar broertje... vrij vlot sliep ze er gewoon doorheen

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    nope hij word niet wakker. Slaapt overal doorheen hihi
    Maar smorgens word ie er wel eerder wakker van als de beeb huilt. Denk dat ie dan gewoon lichter slaapt ofzo.

En de baby slaapt ook overal doorheen. En de oudste heeft nogal een schelle stem en krijgt nog wel eens een driftbui, ook boven. Maar de kleine word er maar zelden van wakker gelukkig!

5. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.158
    2.279
    113
    Het is me heel erg meegevallen. De jongste heeft 7 maanden lang elke nacht urenlang gehuild, maar de oudste is er maar een paar keer wakker van geworden. Wij waren zelf op een gegeven moment helemaal uitgeput van het slaaptekort, en hij had nergens last van.
    De jongste wordt trouwens wel overal wakker van hoor. Ik ben blij dat het nu weer wat beter weer wordt, dan kan ik de oudste buiten laten spelen tijdens het slaapje overdag van de jongste.

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    onze oudste is nog niet wakker geworden van onze tweede, zowel overdag als 's nachts slaapt ie door alle geluiden heen!

Deel Deze Pagina