ik vroeg me af nu ik in verwachting ben van de 2e, hoe het slapen, de nachten ging van je 1e, werden ze wakker bij jullie of juist niet,ben heel benieuwd naar julllie ervaring, bedoel of ze wakker werden van het gehuil van je baby. alvast bedankt
Kyra is eigenlijk nog maar zelden wakker geworden van Dinja, denk dat het op 1 hand te tellen is van de afgelopen 9 maanden. Kyra slipe er dus lekker doorheen!
alleen de eerste nacht werd onze dochter wakker van het gehuil van haar broertje... vrij vlot sliep ze er gewoon doorheen
nope hij word niet wakker. Slaapt overal doorheen hihi Maar smorgens word ie er wel eerder wakker van als de beeb huilt. Denk dat ie dan gewoon lichter slaapt ofzo. En de baby slaapt ook overal doorheen. En de oudste heeft nogal een schelle stem en krijgt nog wel eens een driftbui, ook boven. Maar de kleine word er maar zelden van wakker gelukkig!
Het is me heel erg meegevallen. De jongste heeft 7 maanden lang elke nacht urenlang gehuild, maar de oudste is er maar een paar keer wakker van geworden. Wij waren zelf op een gegeven moment helemaal uitgeput van het slaaptekort, en hij had nergens last van. De jongste wordt trouwens wel overal wakker van hoor. Ik ben blij dat het nu weer wat beter weer wordt, dan kan ik de oudste buiten laten spelen tijdens het slaapje overdag van de jongste.
onze oudste is nog niet wakker geworden van onze tweede, zowel overdag als 's nachts slaapt ie door alle geluiden heen!