hoe is het bij jullie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lilliby, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Allebei de testen positief!
    Inmiddels dus 3 positieve testen! Ik doe nog een vreugdedansje!

2. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii gefeliciteerd meis! verander maar vlug je banner :D

liefs, lilliby

3. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Dank je wel! ben echt superblij. ook al merk ik er nog niks van.
    Hopelijk is het voor jou ook snel ze ver.

4. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    vandaag veel witverlies dus ben aant twijfelen, en krijg soms nogal een pijnlijke steek helemaal vanonder de buik !

5. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    @ Lilliby,

Ik Had ook steken. vriendin van mij had nergens last van. Alles kan nog.
    Ik duim voor je.

6. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Hallo,

Heb net even de verhalen gelezen. En het doet mij goed om te lezen dat ik niet de enige ben die zo onzeker is.
    Vind het ook leuk om te lezen dat er al een aantal meiden zwanger zijn: Gefeliciteerd!
    Wij zijn nog maar een aantal maanden bezig, dus we moeten gewoon geduld hebben. Heb alleen zo lang last van bruinverlies.......Nu ook alweer.

Succes en het blijft elke maand spannend.......

7. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    janneke ik duim voor je dat het snel raak mag zijn ;)

liefs

8. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Dat vind ik lief, wij duimen ook......
    Voor jou ik het ook spannend, de eerste ronde, wel een lange cyclus. Ben jij er veel mee bezig, met het zwanger worden?

Ik snap alleen niet waar dat bruinverlies vandaan komt, iemand een idee?

9. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    klussen voor zwanger te worden:P hehe lol
    asten
    Curly gefeliciteerd wat zei ik je:p ben egt blij voor je geniet lekker van je zwangerschap

10. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    hey janneke,

ja heb een ontzettend lange cyclus! soms om zot van te worden! maar ben dan ook heel onregelmatig mijn kortste is 28 en mijn langste 38 dus heb ik mijn banner genomen op 38 dagen (deze van verleden maand) ja heb word nu ook wel spannend van mijn laatste zoontje was het ook de eerste keer raak, en sedert dien heb ik geen pil gebruik meer gehad dus ontpillen moet ik al niet meer :)
    goh da bruinverlies, zou het ook niet echt weten, ik had wel erg donker rood/bruin verlies van mijn laatste zwangerschap geweest en bij mij was dat een teken van een innesteling ;)

succes :thumup:

liefs, lilliby

11. Maia

Maia Niet meer actief

@curly: gefeliciteerd :)

12. Paske

Paske Actief lid

3 feb 2009
    188
    0
    0
    Heb de afgelopen 4 dagen ook minimaal bruinverlies gehad. Alleen bij het afvegen, en een paar druppeltjes in mijn slip. Vandaag helaas ongesteld geworden. Maar het kan ook een innesteling zijn...... Het is dus gewoon afwachten vrees ik.

13. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Klopt, gewoon afwachten al vind ik dat soms best moeilijk....spannend.

Jammer Paske, op naar de volgende ronde. Al is het wel even een teleurstelling. Zijn jullie al lang bezig?

Lilliby hoe oud is je zoontje nu? Was dat bruinverlies ook voordat je ongesteld moest worden en dat het uiteindelijk bleek dat je zwanger was.....

Maia trouwens ook nog Gefeliciteerd!
    Beide geniet ervan!

14. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    @ Sakina en Maia,

Dank je wel. Ik ben super blij. Voel me goed. Ben al bij HA geweest. Vandaag verloskundige bellen om eerste afspraak te maken.... spannend. Ik blijf voor je duimen Sakina!

15. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Hoi Meiden,

Mag ik me bij jullie aansluiten...
    Ik zit ook in mijn laatste week voor mijn NOD...
    Het is altijd zo'n rare week. Je haalt je van alles in je hoofd, o dit kan er mee te maken hebben en dit...dat ik het op een gegeven moment niet meer weet.

Wij zijn vanaf ongeveer maart 2008 bezig met een tweede kindje, in oktober heb ik een vmk gehad (al bij 5 weken)
    Deze maand voor de 1e keer met ovulatietesten gewerkt omdat ik na de mk niet echt meer een duidelijke cyclus had. Twee dagen een dikke streep op de ovulatietest gezien en daar gebruik van gemaakt... Is dus extra spannend deze maand omdat "we"beter ons best hebben gedaan op de juiste tijd...

Nu dus weer een weekje afwachten met het idee dat ik andere borsten heb, een rommelige buik

Succes jullie ook met de laatste loodjes...
    Liefs van mik

16. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Curly gefeliciteerd met je positieve testen!

17. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Hi Mik,

Thnx! Wat een verhaal zeg van jou..... heel heftig.
    Ik hoop dat het snel gaat lukken voor je.

liefs

18. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    mik hallokes natuurlijk sluit je maar bij hihihi :) hopelijk is het deze maand ook raak voor jullie zal :thumup:

curly hoe is het met je begin je het al te beseffen hihihi :)

hier mijn testen toegekregen en ken je da kon het natuurlijk niet laten en vlug een testje gedaan! als ik heeeeeeel goed heb gekeken zie ik een hele lichte streep! mja kan ook dubbel zien wi :)

janneke we hebben 3 zoontjes! :) van bijna 4, 2 geweest en ons kleinste is 7 maand! van 2 ben ik zwanger geraakt door de pil heen! maar ze waren meer dan welkom! we wouden in totaal 4 spruitjes mss wel wat verspreid maar is nu anders en ben een even gelukkige mama! mja nu willen we geen groot leeftijds verschil daarmee dat we nu voor ons 4de gaan ;)

liefs, lilliby

19. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    klussen voor zwanger te worden:P hehe lol
    asten
    @ curly thanks dat je mee duimt;)

@ mik2sept welkom en ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn ook voor jou gaan we duimen;)

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Wat lees ik nou? Ben 2 dagen niet op het forum en Curly is zwanger! JEEEJ geweldig meid! Gefeliciteerd hoor! Geniet er lekker van!
    En de andere meiden: succes hoor!

Lilliby ik hoop niet dat je dubbel ziet want dan zou de test kloppen! Nog even afwachten dus, spannend hoor!

Deel Deze Pagina