Lilliby dus misschien al zwanger, dat zou super zijn...ik duim voor je! Natuurlijk hoop ik ook dat het voor de andere meiden snel raak is! Hier is het nog steeds afwachten en nog steeds bruinverlies, alweer vijf dagen. Hoe kan dat toch? Zou zo graag willen dat het raak is, helemaal nu mijn opa in het ziekenhuis ligt. Hij roept al zo lang dat hij graag een achterkleinkind wil. Dit zou ik hem nog zo graag willen vertellen, voordat het te laat is. Maar ja het blijft afwachten, dus dat doen we ook maar gewoon! Iedereen een gezellig weekend toegewenst
Janneke: zou dat bloed misschien een innesteling kunnen zijn? Ik hoop het voor je! Zou inderdaad heel mooi zijn voor je opa dat zijn wens dan nog uitkomt! Zolang je geen rood bloed ziet heb je nog hoop! Ik zie datje pas over 10 dagen kunt testen, ik hoop voor je dat het vol te houden is! Succes hoor! En ook een fijn weekend
@ heitjekarweitje Dank je wel! Voel me super goed, vandaar dat het ook nog een beetje onwerkelijk is. Maar ben er zo blij me en mijn partner natuurlijk ook. Ik blijf ondertussen doorduimen voor jou hoor!
Wat heerlijk dat je je zo goed voelt Curly. Hopelijk blijft dat de rest van je zwangerschap zo! HeitjeKarweitje bedankt voor je lieve reactie. Dat afwachten houd ik nog wel even vol. Al verwacht ik er niet heel veel van, toch blijf ik duimen... Anders kan ik op mijn vriends verjaardag gewoon een borrel drinken. Al geef ik hem liever een bijzonder cadeautje.... Jullie succes met de volgnede ronde!