Toen jullie overduidelijk je slijmprop verloren, hoe lang liet de bevalling toen nog op zich wachten? En begon het met het breken van de vliezen of meteen met heftige weeën?
ik heb nooit een slijmprop verloren, bij mij braken me vliezen 9 nov om 2 uur snachts en savonds rond 23.00 uur kreeg ik erge weeen
Ik ben mijn slijmprop al met 24 weken verloren... (toen meteen naar het ziekenhuis gestuurd voor weeënremmers, want was al aan het rommelen en veel te vroeg) en loop nu nog steeds rond... Nu verlies ik regelmatig delen van de slijmprop... (hoop ook dat het nu wel door wil zetten)
Op zaterdagmiddag 13 mei 2006 verloor ik mijn slijmprop en daarmee begonnen bij mij meteen de weeen. 1 dag later is mijn zoon geboren.
's Ochtends braken de vliezen (6.30u) 's Middags rond een uur of 14.00 verloor ik de slijmprop (was toen wel al bezig met weeen sinds de vliezen) 's Avonds om 21.47 is onze zoon geboren. Heb je je slijmprop verloren dan? Zo ja, succes!
04.00 tijdens plassen verliezen van slijmprop. 04.05 Overgeven, eerste wee 06.00 Persweeën, als de dooie donder de VK gebeld 06.15 Meepersen 06.55 Hoera een jongetje! Flientje
Bij de eerste heb ik geen slijmprop gezien. De tweede had ik 's nachts al wat weeën, en 's morgens rond een uur of zeven verloor ik de slijmprop. Om 10.20 uur was de baby er.
in de nacht slijmprop verloren en volgende dag waren weeen begonnen ,dag daarna kwam dochter ter wereld nu heb ik ook steeds van die heel dikke slijm stukjee ,geen bloed dus twijfel of echt slijmprop is
Ik verloor mn slijmprop met 37wkn en ben met 39w3d bevallen...heeft dus aardig wat tijd tussengezeten helaas, heb bijna 3 weken 'valse-weeën' gehad.
Verloor 's ochtends m'n slijmprop (of eigenlijk was het meer de hele dag door slijm en bloed, maar dit was volgens de vk idd de slijmprop) en 's avonds om 23.00 uur schoten de weeen er echt in (tot die tijd beetje ongesteldsheidszeuren). De volgende ochtend om 10.20 is ons mannetje geboren ))))).
de nacht van zaterdag op zondag controle gehad van de ontsluiting waardoor ik begon te bloeden...op zondag middag in bad de slijmprop verloren en het is nu woensdag en nog steeds geen kindje
ik ben benieuwd hoe t begint. dus je slijmprop verliezen,vliezen breken en de weeen....wordt je er snachts echt wakker van?
bij de 1e verloor ik de slijmprop met 37,5 week....met precies 38 wkn braken mijn vliezen, en 2 dgn later ben ik ingeleid om de kleine te halen... 2e x 3 dgn van te voren slijmprop verloren voor de bevalling zich (heel snel) aandiende... nu ben ik 1,5 wk terug de slijmprop al verloren, vorige week heel licht bloedverlies gehad, afgelopen zaterdag in het ziekenhuis gelegen omdat ik om de 3 en later 2 min. weeën had wat later gelukkig afnam...en nu met in ieder geval 3 cm ontsluiting ( zondag is er niet meer gekeken hoeveel cm ik had) wachten hoelang ze nog blijft zitten... het verliezen van de slijmprop zegt vaak niets over wanneer de bevalling zich aandient...je kunt je slijmprop verliezen maar deze krijg je vanzelf ook weer "terug" .... er zijn vrouwen die verliezen tijdens de zwangerschap wel 3-4 x hun slijmprop....tis ook normaliter geen reden om de vk in te lichten als je verder geen weeën niks hebt...ook niet als je de prop "vroeg" verliest want hij "groeit" om het zo maar te zeggen vanzelf weer aan... gr.smoekie