Hoe is het leven met 4 kinderen?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Janneke1982, 26 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Straks krijgen we weer een miskraam. Of wat dan ook.

Als we het toch willen. Dan wil ik het sowieso pas als de jongste op school zit. Zodat ik weer tijd heb voor een baby. Zij wordt juli 2017 4 jaar dus we gaan we in december nog een keer over nadenken😍

2. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Wij hebben 7 kinderen, dus nog iets meer als 4 ;)

Als wij op stap gaan moet dat met 2 auto's, want 1 auto is gewoon te klein.
    Met zoveel kinderen ben je wel een attractie. Pas met zijn allen naar de tandarts geweest. De wachtkamer was meteen vol :D
    De oudste 3 kinderen zitten op het VO. Zij hebben elk een eigen kamertje. De volgende 3 (10, 7 en 4 jaar) delen een kamer.
    En de jongste van 4 maanden heeft ook een eigen kamer. Over 1,5 jaar ruilen de jongste en zijn broer van nu 10 jaar van kamer. Dan gaat hij ook naar het VO en is een eigen plekje om rustig huiswerk te kunnen maken wel fijn.
    De oudste is bijna 16. Zij past wel eens op als we 's avonds weg moeten.
    Ze vind het heerlijk om met haar babybroertje te tutten of in bad doen.

Elk kind brengt werk en drukte met zich mee, maar nog veel meer liefde en gezelligheid.

3. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Wij hebben er helaas maar twee. Ik kom uit een gezin met vier kinderen en vind dat echt heerlijk! We zijn hecht met elkaar en ik wil mijn broersen zus echt niet kwijt :)

4. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Wat fijn dat jullie zo hecht zijn, en misschien ook wel jammer dat je er zelf dan maar 2 hebt terwijl je hoe ik het leest best graag een groter gezin zou willen,.

5. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ja klopt, alleen omdat mijn beide kinderen ass hebben, hebben we besloten het bij twee te houden. Puur rationele beslissing want ik heb wel rammelende eierstokken ;)

6. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chathelijne wat gied dat je zegt dat je zelf zo fijn ervaren hebt.
    Zo sneu als mensen door war voor reden dan ook hun kinderwens niet in vervulling kunnen laten gaan 😔

Grietjenb heerlijke drukke boel dus. Ik geloof dat ik na 4 wel klaar ben😂

Deel Deze Pagina