hallo hallo, ik kom op het forum momenteel maar weinig maart 2009 mama's tegen. ben zo benieuwd hoe het met jullie is. en met de kindjes natuurlijk... wie er al meer kindjes heeft en ga zo maar door. nou ik zal de aftrap doen. Met Nikki gaat alles super. ze gaat 2 morgens per week naar de psz en vind dit hartstikke leuk. ze word al een hele grote meid en heeft 28 febr 2011 een zusje gekregen. welke kirsten heet. Nikki is een trotse grote zus en heel beschermend. heel grappig. Kirsten is een heeeeel ondeugend meisje en krijgt nog steeds borstvoeding. we zijn sinds kort verhuisd naar een ander dorp en het bevalt ons prima. nou dames?? wie volgt?
He Shenoby, Ik ben er ook nog steeds hoor. (topic maart mama 2009 is plotseling afgesloten vandaar dat misschien dat er minder maart mama's lijken te zijn). Amy gaat 1 ochtend en 1 middag naar de psz. Dit vindt ze ook helemaal geweldig. Lekker knutselen, spelen en liedjes zingen. Merk ook aan haar dat ze daardoor toch veel meer nieuwe woorden leert. Ze is lekker ondernemend en is graag buiten. Als alles goed gaat krijgt ze er in februari 2012 broertje of zusje bij! Ben uitgerekend 4 dagen na Amy d'r verjaardag, dus dat wordt nog spannend. Verder gaat het hier allemaal zijn gangetje.