Februari Mama's 2010 .... Deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 22 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

:$:$:$:$:$

Deel 10 alweer!! Wat een stel gezellige kletskousen zijn we toch!!

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nou al?!:O andere is net open:D

3. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Tja we kletsen ook zoveel!! Hihihi

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Gevonden de volgende zou ik willen openen haha :p Nee hoor grapje;) Maar ben eerlijk zou ook wel eens leuk zijn kijken wie er al geweest zijn dan meld ik me aan voor de volgende.
    ;)

5. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Nou ik had al gereageerd :(

Copy - paste!!

[FONT=&quot]Oorspronkelijk geplaatst door laura28 [/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]joepie, lila!! wat fijn dat alles goed was...
    hoever zou je dan nu zijn?[/FONT]

[FONT=&quot]Het is nu 3,1 mm pas dus dat zou 5,2 weken zijn.
    Komt niet overeen met wanneer we aan bedgymnastiek gedaan hebben maar de vk zei dat het vaker voorkwam dat het vruchtje langer onderweg was of zelf even stopte met groeien en daarna de draad weer oppakt.

Volgende week vrijdag staat mijn oorspronkelijke datum nog en dan gaat ze grondig meten.

Frank zei al euh.. maar.. die termijn, dat kan helemaal niet!
    Ik zeg tsja.. twijfel je nu aan me? hihi..[/FONT]

[FONT=&quot]Oorspronkelijk geplaatst door tonka [/FONT]

[FONT=&quot]Hé een hartje!! Fijn hé die eerste echo, een soort van bevestiging[/FONT][FONT=&quot].[/FONT][FONT=&quot] Meid, van harte![/FONT]

[FONT=&quot]Dank je!

(en de rest van de dames ook uiteraard!)

Ik begrijp je knoop in de maag, daar ben je mama voor.
    Heel veel sterkte, je doet het voor haar bestwil, niet vergeten!

Liefs![/FONT]

6. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Zo..

Back, ik heb je een sample-tje gestuurd :)

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

hier redelijk geslapen... gister weinig pijn gehad. Daar in tegen nu weer meer pijn... Balen. Gezicht is nog steeds dik en begin nu al zenuwen te krijgen voor morgen... brrrrr!!

Kids slapen nog, dus die laat ik nog eventjes liggen... Zometeen als die wakker zijn, papje drinken en aankleden. Dan naar kdv brengen.
    Vandaag zelf mijn laatste schooldagje, beetje vreemd dat t ineens ophoud. Maar wel toets... volgens mij ken k t wel, maar ja met een dik gezicht en pijnlijk hoofd en oog is wel moeilijk lezen.

Net ff allerlei proefmonstertjes bij elkaar gezocht voor me klasgenootjes. Zoals: zwitsal badolie, pauline badolie, natusan tip to toe wash en wat zakjes kunstvoeding.

Iemand hier nog interesse in zakjes voeding van nutrilon, nr 1, miss handig voor als je weggaat?? Heb hypo en standaart, aangezien hh feb. 2012 is en van standaart maart 2012. Pb dan ff heb er veel!! (voor natusan ed mag ook hoor :p)

Pnir tja ik was ook altijd te laat, nu een keer te vroeg :p

Lila oke.. das wel vreemd, want je hoort t eigenlijk nooit dat kleintjes soms even stoppen met groeien, zeker in t begin! Enn tja je weet niet miss toch een iets latere bevruchting of t kindje lag niet helemaal goed waardoor je ook een andere meting krijgt. Iig klopt t t hartje! :)

8. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Werd gister nog gebeld door me werk. Dus ik bel 's middags terug. Ging het om of ik met kerst of oud en nieuw wilde werken. Dus ik zei dat mijn voorkeur oud en nieuw werken is, kerst vind ik veel belangrijker om lekker bij de kids te zijn. En toen werd die meteen goed gekeurd!! Ben dus lekker met kerst vrij!! Jeee!!

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedemorgen,

Wow, deel 10 alweer.

Gup, leuk he. Stijn weet ook al van alles in zn gezicht; neus, oren enz.

Lila, termijn kan ook nog best wisselen nu. Het is nog zo klein en een paar tiende mm is al een week verschil. Volgens mij stellen ze het officiële termijn pas vast tussen 10 en 12 weken.

Tonka, de baby in mijn buik heeft een schisis; in ieder geval een open lipje en dat zal met 3-4 maanden worden gesloten. De kaak en gehemelte zag er goed uit op de echo, maar we moeten afwachten tot na de bevalling of deze ook echt gesloten zijn. Is dit niet het geval, zijn er nog meer operaties nodig.
    Floradix vind ik zo smerig; ik heb wel roosvicee ferro, maar dat heeft ook niet veel gedaan, maar tussen 12 en 13 wordt ik gebeld door de gyn dus dan hoor ik het wel.

Supermummy, moet Devin nu ook buisjes binnenkort?
    Succes met je toets straks.

@ego, ik heb besloten vandaag niet te gaan zwemmen met Stijn en alleen vanmiddag langs mn oma en mn ouders te gaan en verder gewoon lekker rustig aan te doen. Manlief is jammergenoeg pas laat thuis. Het is ook best lastig omdat hij ook een drukke baan heeft.
    Gisteren op de tupperware party nog wat dingetjes gekocht. Vormpjes om ijsjes te maken voor Stijn en een handig ding, om snel een uit te snijden, maar ook straks voor de fruithapjes.
    Maar ik heb ook leuk nieuws, ik word weer tante. Schoonzusje is zwanger voor nr 3 en half april uitgerekend.

10. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Jeetje Nelta, wat zullen jullie geschrokken zijn toen je het hoorde. Ik lees dat je inmiddels al aardig aan het idee gewend bent al blijft het natuurlijk allemaal spannend e.d! Sterkte meid!

Sm, succes met je laatste proef vandaag! Hoop dat jij en je mannetje snel weer de oude mogen zijn.

Back, ik heb het vast gemist hoor maar doet jou ex nu moeilijk om de omgang van L. en wil haar meer? Dacht dat je het goed had verdeelt, dacht in het begin vaak jee....hoe zwaar voor jou!

Benthe is een dagje naar de creche, ik eet mijn ontbijdje verder op en duik dan weer mijn nestje in. Manlief heeft alleen fysio vandaag en maakt de hut aan de kant. Vanmiddag wat trekken met maatje 50 / 56 denk ik:) Fijne dag allen!

11. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Leuk he, die kleine maatjes shoppen. :D

En we zijn idd al aardig gewend aan het idee. We hopen dat het echt alleen het lipje is, maar durven daar nog niet van uit te gaan.

12. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Goedemorgen dames :)

Lila en ik gaan twee daagjes met opa en oma mee naar Zeeland.
    Frank kan niet mee helaas, teveel klussen dit weekend.

Tot volgende week!

13. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Veel plezier!

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    gefeliciteerd!

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    veel plezier en tot maandag!(?)

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    lydia maakte nacht van half 9 tot 5:) en torn tot8u dus zelf ook weer lang kunnen slapen. Niet echt plannen voor vandaag, post uitzoeken en beetje huishouden denk

17. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Goede morgen meiden,

Alweer deel 10 en ongetwijfelt zal deze ook volgekletst gaan worden hihihi. ;)

Meiden een vraagje wat kan je het beste doen zodat de misselijkheid iets minder word. Welke producten kan je het beste wel of niet eten.
    Ik hou gewoon nu bijna niks binnen en ook mijn beschuitje is er vanmorgen weer uit gekomen. Gister is alleen mijn avondeten binnen gebleven. Bij Bram was ik alleen bij het op Staan wat misselijk maar heb nooit hoeven overgeven.
    Tips zijn zeker welkom

Lila lief veel plezier in Zeeland

Gp Bram is ook op ontdekkingstocht vooral zijn pietje (zo noemt hij zijn piemeltje) is heel erg interesant. Hij trek hem er net nog niet vanaf :eek:

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Heel de dag door kleine beetjes eten en al voordat je uit bed gaat wat eten.
    Verder hiel cola hier ook tegen de misselijkheid.

19. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo Stijn ligt al op bed.
    Ik ga lekker op de bank liggen met een boek, een bak thee en plak cake erbij :D

20. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Heb net de toets gehad... Viel gelukkig erg mee!!
    Denk dat k wel goed gemaakt heb, wist iig alles!!

Deel Deze Pagina