Ik reageer niet vaak ,maar lees wel mee. Bij ons gaat het wel goed.Megan word bijna 1. Aanstaande zaterdag is het 2 jaar geleden dat Djordy* geboren werd en overleed.Vind het een moeilijke periode,maar zie er dit jaar minder zwaar tegen op als een jaar geleden. Ik hoop zo dat de mamma"s(en pappa's)die al zolang wachten op een wonder,nu eindelijk hun droom en wens uit zal komen. Liefs Vlindertje
Vind het ook erg spannend, laat het jullie meteen weten! Het is wel erg dubbel. Ik hoop dat de pendel van Caruli gelijk heeft Lief dat je zo meeleeft.
Loel,ik duim voor je meid! Sette,hartelijk gefeliciteerd meis,enne nee voel je alstublieft niet schuldig en geniet van je wonder in je buik!
Hey meiden hier weer een berichtje van mij, @sette, niet schuldig voelen! Heerlijk dat je kan genieten van jullie meid en wat super dat je weer in verwachting bent! @vergo, dat je een mooie zwangerschap mag hebben en een mooi en gezond kindje mag ontvangen. @de rest van de ladies, we blijven gewoon positief hopen dat 2009 betere dingen in petto heeft voor ons! Ben gister na weken rond bellen eindelijk bij mijn gyn geweest. Hij heeft een inwendige echo gedaan en ik bleek niet zwanger. Ik heb zelfs nog geen eisprong of eirijping gehad deze maanden (laatste keer dat ik ongesteld werd was 26-08 dus wij zijn ondertussen 72 dagen verder) het ligt helemaal stil. Dus wij hebben een time-out gekregen van de natuur en daar moeten we het even mee doen. De fertiliteitarts heeft een wachtlijst van 2 maanden, maar wij moeten meteen maandagochtend komen, heb ook meteen bloed moeten prikken. Dus wij zijn heel benieuwd wat daar uit komt rollen. Mijn gyn vergeleek me met een lelijke eend (de auto ) soms valt die stil en moet je hem aan duwen, maar als hij eenmaal loopt blijftie lopen. Tot mijn eitjes er weer zin in hebben zit er voor ons niks anders op dan het op een lager pitje zetten... Geen zwangerschap dit jaar en ook geen kindje tot sowieso zomer 2009... Maar ik blijf erin geloven... dikke kus van mij!
Hallo allemaal, bedankt voor de lieve reacties. Ik ben gisteren net naar onze gyn geweest en gelijk een echo gehad van niet 1 maar 2 kindjes. Allemaal ontzettend spannend maar vlgs gyn zag het er sterk uit dus knop en positief denken. @ Rachje jeetje meid wat een toestand weer ik had zo gehoopt om een keertje samen met jou bij onze gyn te zitten. @ vergo gefeliciteerd meid @ de anderen succes zet hem op!
@ Rachje: Toch wel gruwelijk klote allemaal. Ik blijf voor je duimen. @Sette: Zeg maar nee, dan krijg je er twee! Gefeliciteerd! Spannend zeg.
oh sette wat spannend zeg! Wat mooi is dat toch, schrokken jullie niet? Ja onze gyn was lief voor me, hij kon me meteen een afspraak regelen bij de fertiliteitarts! Dus dat is fijn. Wat zei hij van jullie nieuwe zwangerschap? Fijn dat het er goed uit ziet! @loel, hoe staat het er bij jou voor, ik duim hr! Dankje lieve meiden voor jullie steun zelfs ik heb soms moeite positief te blijven, het wankelt maar het komt weer terug de positiviteit!
Heb vandaag toch stiekum getest. Was negatief natuurlijk. Heb laat op de dag getest dus er is nog hoop. Ik laat het jullie weten.
@Loel: jammer dat je negatief getest hebt @Rachje: veel sterkte meid, hopelijk komt je cyclus snel weer normaal op gang. @Sette: gefeliciteerd! Twee kindjes! Spannend, hoor!
caruli lief dat je er naar vraagt hier kan ik mijn draai nog niet echt vinden Kyana deed het in het begin zo goed en nu huilt ze zoveel dat ik het af en toe gewoon niet meer weet en huil dan maar met haar mee eerst had ze verborgen reflux en kreeg daar zantac voor (mag het nu weer proberen zonder te doen van de ka ) ze heeft ontzettend veel last van krampjes en kan dan moeilijk in slaap komen en als ze slaapt wordt ze weer wakker van de krampen(heb nu abc dolfius en het gaat een klein beetje werken) verder komt ze echt nog om de drie uur voor eten dus dat is ook een hele dagtaak(en nachttaak) ook als ze op je arm in slaap valt en dan leg ik er neer en begint ze weer te huilen(heb nu net de mini monkey besteld wie weet hoe dat gaat) verder geneiten we volop van haar hoor maar mijn gedachten dwalen wel weer steeds meer naar Kylian* lijkt of het met de dag weer erger wordt(denk dan elke keer weer hoe hij er nu uit zou zien en dat hij al lang had kunnen lopen en meer van dat soort dingen) verder is Kyana flink gegroeid dus dat gaat allemaal goed ze woog verleden week 4030 gram en was 52 cm dus dat gaat allemaal wel heel goed ga vanaf nu weer een beetje proberen bij te houden hier en ga heel hard voor jullie duimen veel liefs debby
Vandaag zijn ze weer gekomen hoor . Wel netjes op tijd, dat dan weer wel. Was even balen, maar ben nu weer positief. Word weer flink klussen deze maand, vind manlief vast niet erg .
Hoi meiden, goed idee om dit topic te openen en goed om te lezen hoe het iedereen vergaat. De een beduidend een stuk beter dan de ander. Daarom algemeen; veel succes en sterkte voor de degene die aan het tobben zijn en fijn om te lezen dat het zo goed gaat voor degene die gelukkige moeders zijn geworden. Met mijzelf. Tsja, wat zal ik zeggen. De miskraam heeft een plekje gekregen. Was wel even heel wat makkelijker te verwerken (uiteraard) dan het overlijden van Niels. Dit resulteert in een situatie dat de omgeving niet snapt dat ik er zo nuchter mee omga. Jammer dan. Het gevoel naar de toekomst is heel wat anders. Hoop is er nog steeds, maar vertrouwen slinkt en angst groeit. Wel enorm in Nieuw Zeeland genoten en volop in mijn baan gestort. Hier ben ik niet veel meer te vinden. Ik vind het te confronterend allemaal, maar heel af en toe moet ik toch weten hoe het jullie meiden vergaat. Daarom meld ik me ook even in dit topic. Sterkte allemaal.
Lieve Mariella ik wil je even een dikke digi knuffel sturen! Ik kan je gevoel helemaal snappen. Sterkte lieverd! @debby, wat zullen jullie moe zijn! Het is zonde dat jullie meisje zo last heeft, hoop dat het snel over is en dat jullie helemaal kunnen genieten en uitgerust raken! @loel, fijn dat je op tijd toch weer ongi bent geworden. Op naar een nieuwe ronde. hahaha fijn dat manlief dat niet erg vind, de mijne wel... Die wil helemaal niet meer, weet niet meer wat ik ermee moet *zucht*...
@Rachje,ach jee meis,wordt het een beetje teveel voor je man? Het is ook zo frustrerend! Hoe bevalt het getrouwde leventje @Mariella,goed om te horen dat je nog steeds hoopt en blij om weer iets van je te horen! *Knuff* @Loel,balen! Veel klusplezier deze maand en hopelijk is het raak! @Debby,wat fijn om weer ns van je te horen! Ik hoop van harte dat het snel beter gaat met Kyana en dus ook met jou! *Knuff* @Sette,superleuk! Gefeliciteerd met jullie dubbele speciale zwangerschap! ****************************** Ik wil iedereen een hele dikke knuffel geven en ow wat hoop en duim ik voor jullie lieve meiden! Jullie hebben het allemaal zooo verdiend om zwanger te raken en uiteindelijk een lief klein gezond beebje in je armen te mogen sluiten..
Hai lieve dais, hoe is het met jou, de meiden en mooie man? Zag weer nieuwe foto's op je hyves *smelt* wat een heerlijk gezin heb je! haha sinds ik zwanger ben geweest is hij er al niet meer zo van. Want sex en baby's gaan niet samen volgens hem allemaal wel lief bedoeld maar die baby's komen niet vanzelf aanwaaien... Ja het wordt hem teveel. Hij heet totaal geen zin meer. En we hebben het er wel over maar hij voelt zich dan onder druk gezet en dat is juist niet de bedoeling. Ja heel frustrerend. Heb van alles geprobeerd, ook hem totale rust geven nou toen gingen er 4 weken overheen zonder dat er een haan ging kraaien hahaha. Maar goed we hebben nu tijd om er aan te werken. Was wel zielig want hij vond het niet leuk om met me naar het ziekenhuis te gaan, eerste keer dat we naar het ziekenhuis gingen was ik aan het bevallen en had de beste man slecht nieuws voor ons. En ik kreeg nu ook weer een echo, zat hij achter het gordijntje, ik vroeg: kom je bij me hoofd staan? waarop manlief antwoordde: nee ben bang dat ik een dood kindje zie. Nou toen brak mijn hart wel hr... Verders bevalt het getrouwde leventje goed hahaha Zo dat moest er ff uit... lucht op zeg... dikke knuf