@aguilegia, hebben jullie je vragen op geschreven? Ik ben heel benieuwd wat hij zal gaan zeggen. Dus morgen bloedprikken en pas 11 december de uitslag? Dat is wel lang wachten. Maar als ik het goed begrijp is er nog steeds kans dat die FSH lager uitvalt? Je moet jezelf ook wel sterk houden omdat er nog zoveel op je af zal komen. Ja ik vind het zelf ook raar dat mijn lichaam er even mee ophoudt met zijn eitjes. Maar ben blij dat ik wel geholpen kan worden en vooral ook zo snel! Want er is een wachtlijst van 2 maanden en ik was vorige week dinsdag bij de gyn en die heeft geregeld dat ik meteen mocht komen vandaag. Dus ben benieuwd...
Ik moet mijn vragen aan de arts nog even op papier zetten. Maar ik ben vooral benieuwd of mijn problemen ook te maken hebben met een stofwisselingsziekte die mijn zus heeft. Dat is namelijk een ziekte die zij al heel jong heeft gekregen terwijl het eigenlijk een ziekte is die mensen pas op later leeftijd krijgen. Misschien verouderen je eicellen dan ook sneller?! Ik heb zelf trouwens geen last van die ziekte.
@Aquilegia: succes morgen en idd lang wachten op de uitslag. Hoop dat je vragen beantwoord kunnen worden.
Lieve aquilegia ik wens jullie heel veel succes morgen! Hoop dat er veel vragen voor je beantwoord zullen worden. Ben ook benieuwd of dat er mee te maken heeft, de ziekte van je zus. dikke knuffel!
Hé meiden, fijn dat jullie weer meeleven. De ziekte van mijn zus heeft niets te maken met het verhoogde FSH, volgens deze arts. Ik heb veel vragen moeten beantwoorden, bloed geprikt (o.a. FSH, cholestrol, oestrogeen, progesteron, iets met de schildklier, iets met bloedsuiker en nog veel meer, wel tien buisjes!) en ik heb een inwendige echo gehad. In mijn ene eierstok zaten wel 15 (onrijpe) eitjes en in de andere 7. Als het samen 7 eitjes of meer zijn, ziet het er goed uit. Dus ik ben blij dat er zoveel eitjes zitten! Dat is in ieder geval goed nieuws. De andere uitslagen krijg ik pas over een maand.
Aquilegia Ik hoop op een goede uitslag en dat je snel zwanger mag zijn. Ik gun het jullie allemaal zo meiden
hoi aquilegia, beetje hele late reactie, maar wat goed dat dat er gunstig uit ziet! Goed nieuws konden jullie wel gebruiken! Ben je een beetje geruster? Nu afwachten op de uitslag van die 10(!) bloedbuisje! Dikke knuffel!
Hallo allemaal Ik ben ook een vlinder mama 2x abortus 3x een mk en 1tje missed abortion dacht ik dat het hete (ik was 4 maanden ver door een val van de trap ben ik een kleine 3 weken later me kleintje verloren) en heb nu eergisteren positief getest. Ik ben nu zoooooooooooo bang dat het weer mis gaat. ik weet dat mensen zeggen je moet positief denken en dat probeer ik ook zoveel mogelijk. maar er zijn momenten dat het niet gaat. zo'n moment had ik vandaag ook en heb ff me hart op papier uit gestord. het resultaat staat hier in me album. xxx van klussertje voor alle zwangere die hier zijn gefeliciteerd voor alle klussers zet hem op en voor alle wachtende ik duim voor jullie!
He meiden heb net een berichtje gehad van man van Aly, ze is bevallen van een prachtzoon vincent peter